viihteellä täällä miten? Pieni ajatus ollut et jos joskus törmättäisiin niin näkisi vähän suhtautumista tai jotain.
Käytköhän sinä nainen
21
698
Vastaukset
- Naisetkäy.pissalla
Ei viihteelle mennä pienten kanssa. Eikä setä taida tippojaan kyrpäsellä säältä, käellä viäntää.
Perkeles.- ettämitäh
No nyt meni jo vähän ylikin.
- Niintulen
Viesti puhelimeen ei vie sua konkurssiin edes rakkaudessa.
En juuri käy. Mutta kysy..Aika monella ihmisellä on kiinteä veloitus kuukausittain,
ja silloin on samantekevää montako tekstiviestiä lähettää
tai montako minuuttia puhuu.
Voihan se tietysti vanhainkodissa kaduttaa ja hävettää,
että silloinkin menin sille Elviiralle/ Einarille tekstiviestin
lähettämään. Lukiko siinä peräti, että "Mitä kuuluu?"
Kuinka minä saatoin sillä tavalla kirjoittaa, ja vielä lähettää sen "intiimin ja paljastavan" tekstini. Kyllä oli noloa.
Yhä kaduttaa ja tuntuu kovin pahalta!!!- Niintulen
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Aika monella ihmisellä on kiinteä veloitus kuukausittain,
ja silloin on samantekevää montako tekstiviestiä lähettää
tai montako minuuttia puhuu.
Voihan se tietysti vanhainkodissa kaduttaa ja hävettää,
että silloinkin menin sille Elviiralle/ Einarille tekstiviestin
lähettämään. Lukiko siinä peräti, että "Mitä kuuluu?"
Kuinka minä saatoin sillä tavalla kirjoittaa, ja vielä lähettää sen "intiimin ja paljastavan" tekstini. Kyllä oli noloa.
Yhä kaduttaa ja tuntuu kovin pahalta!!!Ole sinä edes jodkus hiljaa. Ei ollut vastaukseni sinulle. Olen nainen.
Niintulen kirjoitti:
Ole sinä edes jodkus hiljaa. Ei ollut vastaukseni sinulle. Olen nainen.
Ole joskus hiljaa? Johan olin 2 päivää poissa palstalta.
Ja toisekseen täällä, yleisellä palstalla, saa jokainen vastailla
ihan mihin viestiin haluaa. Jos haluat käydä kahdenkeskistä
keskustelua jonkun kanssa, sinun täytyy lähettää yv-viesti.
Minä vain totesin sinulle, että jos henkilöllä on kiinteä veloitus
kännykkäliittymästään, hänen "puhepakettiinsa" saattaa kuulua rajoittamaton
määrä tekstareita - kotimaassa.
Tuossa Sinulle vanha bailukappale, jos vaikka tulisi parempi mieli:
https://www.youtube.com/watch?v=pp__S2jkHwM
"Näkisi suhtautumista"???
Eikö se kuulu hänen äänestään, kun soitat hänelle?- Ky__i
Osa naisista käy viihteellä, osa naisista ei käy!
Siinä vastaus anonyyminä foorumilla. 🖐️ - Elämäonviihdettä
Ei tartte käydä💃😎🤣
- liianmontakertaa
En käy. En ehkä enää koskaan. Kun en koskaan nähnyt ja sitten kun näin mitään en saanut.
Kaikille oikeastaan VANHA bailukappale. Sopii "ihanasti" Jäätikköapinan
alistusmentaliteettiin:
https://www.youtube.com/watch?v=pp__S2jkHwM- minäpävastaan
En juuri siellä koska ei ole kavereita/seuraa, en yksin viitti. Sua voisin kysyä, mutten uskalla :/
Yhden kerran käynyt vuosia sitten siskon tupareissa, siinäpä se. En käy :p
- eivarmaanollumulle
Samaa olen ajatellut sinusta. Mutta eipä olla osuttu yhtä aikaa. Varmaan kumpikin käy harvoin. Missähän mahdat nykyään käydä?
- Noeivarmaankaan
enempi jo ehkä omalle mielikuvitus rakkaalle jota ei ehkä missään olekaan. Käyn (tai käyhän täälläkin) jollakin kaverilla ja välillä useampikin porukassa mukana ja siihen saunaa ym. Parhaat bileet syntyy nykyään silleen eikä siinä muuta tarvitakkaan.
- eivarmaanmulle
Noeivarmaankaan kirjoitti:
enempi jo ehkä omalle mielikuvitus rakkaalle jota ei ehkä missään olekaan. Käyn (tai käyhän täälläkin) jollakin kaverilla ja välillä useampikin porukassa mukana ja siihen saunaa ym. Parhaat bileet syntyy nykyään silleen eikä siinä muuta tarvitakkaan.
No sepäs se. Ja siksi ei koskaan nähdäkään. Ellet kutsu mua sinne sun bileisiin?
- jahkaehtii
Tänään kyllä pitää kuulemma käydä baarissa. Tuli tommonen viesti ja eiköhän sitä, kun saa tässä hoidettua yhden velvollisuuden pois.
- minunussielämä
Seuraavaksu olen siellä missä merkitkin
- kotiIo
Just tulin kotio.
- muistelisinnäin
Ekkös sää vähän luvannu joku kerta lähteä munkaa? ;)
- krisse.tässä
Täällähän mää viihteellä käyn kun ei mulla muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1714867- 1691641
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661457- 65970
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124797Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6787- 56776
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191751En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66739- 76731