Mitä amnesty tekee, kun pitäisi ajaa vankien oikeuksia ja kannella voi netin kautta
Vastaukset 2
- öö_en_tajuu
Miksi pitäisi tehdä mitään? Itsehän olet kiven sisään mennyt.
- Muodollisesti
Amnesty on moudollisesti olemassa kuten potilas asiamies sen takia että laki vaati että pitä olla elin mitä valvo oikeuksia.
Kuuten potilas asiamies amnesty ei ole kinnostunut oikeuksista vaan on vain muodollisesti olemassa mutta eikö asianajaja tai lähiomainen voi laitta amnestylle kantelun jos on kohdelttu väärin.
Kyllä minun mielestä toi ruoka ja asuminen on ok vankilassa se on toi netti mitä jää kaipaman eli että saa kunella musa tyylin spotify ja deezer ja youtube ja netti radio kuten tänä päivänä ei tarvitse kunella cd ja tavallista radiotta.
Ja kriminali saairala saa nykyän käyttä äly puhelinta niin että toivon että olis sama asia vankilassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061424Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54706
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja125645Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat34572Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö202542Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔32534- 61530