Mikä on nykyinen

Kysyöhö

Markkina arvosi? 🤡

34

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pönttöoot

      Kysyhän vielä pankkitilin saldo.

    • entiedä_

      Pitäisi kysyä panttilainaamosta arviota.

    • täysinolla

      jos pitäisi lähteä sinkkumarkkinoille, niin tuskin olisi ottajia. En viitsi mainita syitä, mutta ovat turn off. Yksi on jo se ylipaino.

      • minäkin30kiloapois

        Ota nettivalmennus, paino putoaa kun tekee kuten käsketään , tulee hyvä olo. Ihana liikkua, käydä kävelyllä jne. Luulin että en onnistu mutta pystyin siihen.


      • Jos minua trollaat.,
        niin minulla ei kylläkään ole ylipainoa.
        Sen verran olen laihtunut.
        Ja kaksilahkeisia tuijottelijoita
        tulee yhä vastaan jopa kaupassa.


    • maiskis

      Karkkipussi! Sinä tarjosit vain salmiakkia....

    • aikahyvin

      antiikkia mutta uudenveroisessa kunnossa :D :D

    • 1 euro kiloa kohti.
      Vois sitä laittaa alehen 😀

      • laihakyselee

        Paljonko painat?


      • laihakyselee kirjoitti:

        Paljonko painat?

        100000kg 🤷


      • laihakyselee
        AinaNorsu kirjoitti:

        100000kg 🤷

        Rahastuksen makua älyttömällä painolla!


      • laihakyselee kirjoitti:

        Rahastuksen makua älyttömällä painolla!

        Kyllä 😉


    • SovinistiRikollinen

      Täällä trollaa. Markkina-arvo on yhdyssana. Ja todella hyvä on, 7 vuoden vainoamisen ja salakuvauksen jälkeenkin. Et revi siitä runqqari rikollinen.

    • Sen verran luottoa käytössä että oon rahoituslaitokselle parasta A-ryhmää, korvaamattoman hyvä asiakas💪

      • KunnesJäät

        Kiinni rikollinen.😘


    • SaatRunqqailla

      Vaikka loppuikäsi ruuduntakana, yjtään teistä en silti tapaa. Pellwhymiöt takasihquuuraqsuuu.

    • opintolainaavelkaajne

      Jaa-a. Mitä on markkina-arvo? Työ, status, asunto vai ulkonäkö? Tykkään aliarvioida omaa markkina-arvoani monestakin syystä, mutta ei se ihan surkea ole kun saan ihan suoria seksiehdotuksiakin naisilta esim. yökerhoissa. Ei vaan one night standit erityisemmin kiinnosta huonojen kokemuksien takia eikä seurustelu / deittailu kiinnosta ellei ole tunteita.

    • muilletehnyt

      Varmaan 4 000 000.

    • noin

      1000 kamelia :)

    • halvallalähtee

      Aattelin laittaan itsestäni tori.fi ilmoituksen, että tarjousten perusteella

    • Jos nyt ihan faktaa laittaisi tähän. Minun arvoni on 2 euroa ja viisi senttiä, siis sama mikä on Fazerin 200g suklaalevyn hinta.

      Yksi nainen kerran lähtiessään sen minulle kouraan lätkäs. Ilmeisesti siis sen edestä neito arveli minun olevan 🤓

    • Minua ei kiinnosta markkina-arvon käsite,
      kun puhutaan ihmissuhteista.

      Jos aloittaja, joka on oletettavasti mies,
      toivoo "makkina-arvonsa" olevan korkea
      vastakkaisen sukupuolen keskuudessa,
      tarkoittaa se, että hän haluaa monen naisen ihailevan
      ja tavoittelevan itseään.

      Millainen on ihminen, joka haluaa mieluummin
      olla mahdollisimman monen naisen/miehen ihailema ja tavoittelema,
      kuin onnellisessa parisuhteessa yhden ihmisen kanssa?

      - Minusta hän on joko nuori ja kypsymätön, oman viehätysvoimansa testailija.
      Tai vanhempana ihmisenä parantumaton narsisti.

      Itselleni riittäisi/riittää yksi onnellinen parisuhde.

    • varmaankorkea

      Luin ensin "Mikä on nykyinen maksa-arvosi" :/

    • kyyttö

      Laskee kuin lehmän häntä...

    • johan_on_markkinat

      Tätä markkinarakoa haluavat enää ällötykset takoa. Olen mieluummin ilman.

    • entäs.itellä

      Omanarvontuntoni on niin hyvä, ettei minun tarvitse täältä seuraa etsiä. Jätän pelikentän täällä ihan mielellään pleijereille, joille tämä on henki ja elämä 😆

      • trotrotrolli

        sanoo valtakunnan ykköstrolli, joka on kateellinen toisille trolleille joilla on yhtä paksuja saantitarinoita, mutta todellisuudessa samaa tyhjännypläystä se on kuin muillakin, että sikäli


      • entäs.itellä
        trotrotrolli kirjoitti:

        sanoo valtakunnan ykköstrolli, joka on kateellinen toisille trolleille joilla on yhtä paksuja saantitarinoita, mutta todellisuudessa samaa tyhjännypläystä se on kuin muillakin, että sikäli

        Tyhjänlänkyttäjiä palsta täynnä.


    • jäänyTestaamatt

      Testataan taas ens vkl

    • olenvahvaitsessäni

      En ole koskaan miettinyt arvoani. Ihmisten mielipiteet minusta ohitan, en osaa ajatella mitä muut minusta ajattelevat.

    • YksinMielummim

      Tällà markkinalla minulla naisella vientiä olisi. Haluan vain rakkaan.

    • riittävänarvokas

      varmastikin enemmän kuin kymmenen suvun kuolema?

    • Kohtelenkuinkuningasta

      En tiedä. Riittää kun yksi hellä ja ihmisenä kohteleva mies arvostas.

    • Helähtäen

      En ole ajatellut olla enää koskaan vapailla markkinoilla. Toisin sanoen arvoa ei ole, olen siirtynyt pois markkinoilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe