Markkina arvosi? 🤡
Mikä on nykyinen
34
705
Vastaukset
- pönttöoot
Kysyhän vielä pankkitilin saldo.
- entiedä_
Pitäisi kysyä panttilainaamosta arviota.
- täysinolla
jos pitäisi lähteä sinkkumarkkinoille, niin tuskin olisi ottajia. En viitsi mainita syitä, mutta ovat turn off. Yksi on jo se ylipaino.
- minäkin30kiloapois
Ota nettivalmennus, paino putoaa kun tekee kuten käsketään , tulee hyvä olo. Ihana liikkua, käydä kävelyllä jne. Luulin että en onnistu mutta pystyin siihen.
Jos minua trollaat.,
niin minulla ei kylläkään ole ylipainoa.
Sen verran olen laihtunut.
Ja kaksilahkeisia tuijottelijoita
tulee yhä vastaan jopa kaupassa.
- maiskis
Karkkipussi! Sinä tarjosit vain salmiakkia....
- aikahyvin
antiikkia mutta uudenveroisessa kunnossa :D :D
1 euro kiloa kohti.
Vois sitä laittaa alehen 😀- laihakyselee
Paljonko painat?
- laihakyselee
AinaNorsu kirjoitti:
100000kg 🤷
Rahastuksen makua älyttömällä painolla!
- SovinistiRikollinen
Täällä trollaa. Markkina-arvo on yhdyssana. Ja todella hyvä on, 7 vuoden vainoamisen ja salakuvauksen jälkeenkin. Et revi siitä runqqari rikollinen.
Sen verran luottoa käytössä että oon rahoituslaitokselle parasta A-ryhmää, korvaamattoman hyvä asiakas💪
- KunnesJäät
Kiinni rikollinen.😘
- SaatRunqqailla
Vaikka loppuikäsi ruuduntakana, yjtään teistä en silti tapaa. Pellwhymiöt takasihquuuraqsuuu.
- opintolainaavelkaajne
Jaa-a. Mitä on markkina-arvo? Työ, status, asunto vai ulkonäkö? Tykkään aliarvioida omaa markkina-arvoani monestakin syystä, mutta ei se ihan surkea ole kun saan ihan suoria seksiehdotuksiakin naisilta esim. yökerhoissa. Ei vaan one night standit erityisemmin kiinnosta huonojen kokemuksien takia eikä seurustelu / deittailu kiinnosta ellei ole tunteita.
- muilletehnyt
Varmaan 4 000 000.
- noin
1000 kamelia :)
- halvallalähtee
Aattelin laittaan itsestäni tori.fi ilmoituksen, että tarjousten perusteella
Jos nyt ihan faktaa laittaisi tähän. Minun arvoni on 2 euroa ja viisi senttiä, siis sama mikä on Fazerin 200g suklaalevyn hinta.
Yksi nainen kerran lähtiessään sen minulle kouraan lätkäs. Ilmeisesti siis sen edestä neito arveli minun olevan 🤓Minua ei kiinnosta markkina-arvon käsite,
kun puhutaan ihmissuhteista.
Jos aloittaja, joka on oletettavasti mies,
toivoo "makkina-arvonsa" olevan korkea
vastakkaisen sukupuolen keskuudessa,
tarkoittaa se, että hän haluaa monen naisen ihailevan
ja tavoittelevan itseään.
Millainen on ihminen, joka haluaa mieluummin
olla mahdollisimman monen naisen/miehen ihailema ja tavoittelema,
kuin onnellisessa parisuhteessa yhden ihmisen kanssa?
- Minusta hän on joko nuori ja kypsymätön, oman viehätysvoimansa testailija.
Tai vanhempana ihmisenä parantumaton narsisti.
Itselleni riittäisi/riittää yksi onnellinen parisuhde.- varmaankorkea
Luin ensin "Mikä on nykyinen maksa-arvosi" :/
- kyyttö
Laskee kuin lehmän häntä...
- johan_on_markkinat
Tätä markkinarakoa haluavat enää ällötykset takoa. Olen mieluummin ilman.
- entäs.itellä
Omanarvontuntoni on niin hyvä, ettei minun tarvitse täältä seuraa etsiä. Jätän pelikentän täällä ihan mielellään pleijereille, joille tämä on henki ja elämä 😆
- trotrotrolli
sanoo valtakunnan ykköstrolli, joka on kateellinen toisille trolleille joilla on yhtä paksuja saantitarinoita, mutta todellisuudessa samaa tyhjännypläystä se on kuin muillakin, että sikäli
- entäs.itellä
trotrotrolli kirjoitti:
sanoo valtakunnan ykköstrolli, joka on kateellinen toisille trolleille joilla on yhtä paksuja saantitarinoita, mutta todellisuudessa samaa tyhjännypläystä se on kuin muillakin, että sikäli
Tyhjänlänkyttäjiä palsta täynnä.
- jäänyTestaamatt
Testataan taas ens vkl
- olenvahvaitsessäni
En ole koskaan miettinyt arvoani. Ihmisten mielipiteet minusta ohitan, en osaa ajatella mitä muut minusta ajattelevat.
- YksinMielummim
Tällà markkinalla minulla naisella vientiä olisi. Haluan vain rakkaan.
- riittävänarvokas
varmastikin enemmän kuin kymmenen suvun kuolema?
- Kohtelenkuinkuningasta
En tiedä. Riittää kun yksi hellä ja ihmisenä kohteleva mies arvostas.
- Helähtäen
En ole ajatellut olla enää koskaan vapailla markkinoilla. Toisin sanoen arvoa ei ole, olen siirtynyt pois markkinoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831748
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee121622- 931538
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805