Selailen välillä eri gay-senssipalstoja ja tuntuu, että melkein joka toisessa ilmoituksessa on maininta "minulla ei ole paikkaa".. Mitä tämä tarkoittaa? Siis toki tiedän, että ilmoittajalla ei ole paikkaa missä tavata, mutta jos aikuisista ihmisistä puhutaan, niin onhan tämä vähän erikoista, en ihan heti usko, että asunnottomat syytävät hirveästi netti-ilmoituksia.
Asuu kämppiksen / vaimon / puolison / lasten kanssa? Joku noista käy välillä kylässä eikä halua ottaa mitään riskiä kiinnijäämisestä? Naapurit ovat kiinnittäneet huomiota jatkuvaan ralliin hänen luona? Haluaa pysyä anonyyminä / ei halua kenenkään ilmestyvän oven taa jos homma päättyy? Kämppä on liian surkea / hieno jotta sitä kehtaisi esitellä nettituttavuuksille?
Voihan näistä syistä olla jokainen jollakin syynä, mutta ihmettelen tosiaan miten lähes joka toinen ilmoittaa että paikkaa ei ole, ei kai nämä herrat nyt sillan alla asustele?
Mitä tarkoittaa että ei ole paikkaa?
4
340
Vastaukset
- joojooo
Ei hlua, että poikaystävä yllättää kesken touhun.
- Soluasuja
No itse oon 22v ja minkä sille voi, kun omaa asuntoa ei yksinkertaisesti ole ? Muutin omilleni 19v, kun menin yliopistoon, mutta olen asunut soluasunnossa sen jälkeen ja eihän sinne nyt voi poikaystäviä tuoda. Pian ehkä muutan yksiöön, mutta se ei ole ihan helppoa pk seudulla, kun asunnot ovat kalliita. Toki jollain 25v ikäisellä, joka on opiskelunsa opiskellut, luulisi löytyvän kämppä, mutta sitten ennen opiskelijana ei useinkaan omaa kämppää ole.
- Heissulivei
Kyllä heterot tuovat solukämppäänsä tyttöystäviään. Pari syytä ei-ole-paikkaan: pelätään näpistelijöitä, että mukaan katoaa tavaraa ja toisena kämpän sotkuisuus (vai tarkoittikohan aloittaja surkealla kämpällä juuri tätä) ja siihen liittyvä siivouksen vaivalloisuus.
- Syy
1. Asuu vaimonsa kanssa
2. Asuu miesystävänsä kanssa
3. Asuu vanhempiensa kanssa
4. Muu syy
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä164561Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1774094Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk163403Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst211486Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk451260- 831110
- 1151107
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk111072- 641070
- 1631019