Mua kiinnostaa niin paljon, miten voit ja mitä teet ja ajattelet juuri nyt. Siitähän voisi tehdä gallupin?
Mitä ajattelet juuri nyt?
61
1423
Vastaukset
- 333
En taida sanoa koska voisit sen kirjoittaa viestiinkin!
- untenmaillemars
Ihan vain sellaista että menkää huuhkajat jo nukkumaan 😂
- miksinäin
Etäisesti haluat tietää :/ en halua tänne kertoa enää mitään... enkä etäisesti.
- Haluankeskustella
En minäkään.. hänen kanssaan kahdestaan vaan.. kun olisi aikaa.
- miksinäin
Haluankeskustella kirjoitti:
En minäkään.. hänen kanssaan kahdestaan vaan.. kun olisi aikaa.
Et sinä taida olla hän. Jos olisit niin varmaan myös keskusteltaisiin jotain muuta kautta.
- semmottiiikans
Ajattelen sitä jotta mitä sinä ajattelet ;)
- elämäniloakin
Ihanko totta, sepä mielenkiintoista.
- ollakkovaieiköolla
Yritän kertä rohkeutta, että uskaltaisin laittaa viestiä eräälle naiselle, oranssihiuksiselle tuittupäälle 😅
- vastaaja
Toivottavasti tulee hyvä hetki!
- värisokeakoolet
Mitäh? Ei mulla oo oranssit hiukset :DD Tai saattakai nuo jonkun silmiin hieman oranssiin vivahtavilta näyttääkin..
- 333
vastaaja kirjoitti:
Toivottavasti tulee hyvä hetki!
Miksi se tuittupää on?
333 kirjoitti:
Miksi se tuittupää on?
Minulla ei ainakaan ole oransseja hiuksia.
Toivottavasti kukaan ei sekoita minua
palstalla esiintyneeseen Minnaan,
jolla ilmeisesti on oranssit hiukset(?)- ollakkovaieiköolla
värisokeakoolet kirjoitti:
Mitäh? Ei mulla oo oranssit hiukset :DD Tai saattakai nuo jonkun silmiin hieman oranssiin vivahtavilta näyttääkin..
En ole värisokea. Ei ehkä aivan oranssit, mutta melkein. Kerroppa lisää itsestäsi?
Ja ei hän oikeasti ole mikään tuittupää, ainakaan pahasti 🤣 - tuittumikätuittu
Voi voi, tuntisitpa paremmin :DD
- ollakkovaieiköolla
tuittumikätuittu kirjoitti:
Voi voi, tuntisitpa paremmin :DD
Pitäähän sitä olla luonnetta :P
Mitä tuntomerkkejä sanot miehestä, joka sinulle voisi viestiä laittaa :D Ai että pitää olla luonnetta? Muuttuu sullakin sitten mielipide kun oot kaulimen ja hellän välissä🤓
- Oikeavärikö
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Minulla ei ainakaan ole oransseja hiuksia.
Toivottavasti kukaan ei sekoita minua
palstalla esiintyneeseen Minnaan,
jolla ilmeisesti on oranssit hiukset(?)Minnan hiusväri vaihtelee tilanteen mukaan :D
- ehkänäintänään
Ajattelen, että ollaankohan me sellaisia rinnakkaisolentoja, kaksi puolikasta, mutta kuitenkin kuin öljy ja vesi. Jos se olikin niin. Kuulostaa siltä, että uni voisi tehdä terää.
- hyvääyötä
Pian täytyy mennä nukkumaan.
- KroohPyyh
Mä meen nyt nukkumaan.
T.ap Öljy ja vesi? Tuo oli mielenkiintoinen juttu.
Kaksi toisiinsa sekoittumatonta faasia,
josta ei siis koskaan voi tulla yhtä?
Kevyempänä faasina öljy kelluu veden pinnalla.
- olenrikki
Itken ja harhailen
Harhailetko
a) ihan kirjaimellisesti jossakin ulkona
b) mielesi sokkeloissa vai
c) koetko, että elämäsi on harhailua?
Jos itket ja harhailet ulkona, hakeudu välittömästi sisätiloihin
itsenäisesti tai pyydä joltakulta apua sisätiloihin hakeutumiseen.- etoleainut
Joka on rikki :/
etoleainut kirjoitti:
Kaikki tällä palstalla kävijät ovat
enemmän tai vähemmän rikki.
En usko, että täällä juuri ehjiä ihmisiä käy.- olenrikki
etoleainut kirjoitti:
Niin kukaan ei sanonut et tää sattuu näin kovaa.
- etoleainut
olenrikki kirjoitti:
Niin kukaan ei sanonut et tää sattuu näin kovaa.
Ei kukaan sanonut ei :/
- Jotainrakentavaa
Nauru on " minä hallitsen ei mitään en jotain " refleksi... boom 🤙
Kiiivi saaaakset paaaaperi .... 🤚- Jotainrakentavaa
🤛... boom... voi temmi
- Aina_sydämessä
Ajattelen sua , mies.
Tuntu pahalle sun puolesta..
Pidän susta paljon ja olet tärkeä.
En voi sille mitään että on paljon tunteita sua kohtaan..
Olisin surullinen jos ei nähtäis koskaan enää..
Ymmärrän silti sun pointin. - rajalla
Ajattelen, että yksinkertaisuus on elämän tarkoitus, monenlainen yksinkertaisuus.
Yksinkertaisuus = pieni tapahtuma arjeksi nimetyssä ajassa, mielen sokkeloihin painautuva merkki, jonka voimalla uskallamme päästää irti.
Se on otteen irrottamista menneen ja tulevan analysoinnilta sekä sitä, että lakkaamme viimein sairastamasta elämättömyyttä.Ehkä koet olevasi hyvinkin viisas filosofointeinesi,
Itse ole kuitenkin aina rakastunut MIEHIIN (en naisiin), jotka harkitsevat ja vielä
kerran harkitsevat, ennen kuin irrottelevat ja "elävät".
Jos "eläminen" tarkoittaa montaa rakkauden ensihuumassa solmittua avioliittoa
ja monia lapsia, monen eri kumppanin kanssa - niin, kiitos ei.
Sellaista miestä en halua koskaan itselleni.
Arvostan VAKAITA miehiä, jotka etenevät/kulkevat elämässä tappavan tasaisesti eteenpäin, harkiten. En arvosta poukkoilijoita.
Jos siis eläminen on hidasta eteenpäinmenoa, päätöksiä harkiten, matkan varrella tehden, arvostan "elämistä". Mutta jos kyseessä on poukkoilu,
jonka tuloksena takana on läjä särkyneitä rakkaussuhteita tai - liittoja, ja niistä
kourallinen lapsia, en arvosta paljoakaan.- rajalla
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Ehkä koet olevasi hyvinkin viisas filosofointeinesi,
Itse ole kuitenkin aina rakastunut MIEHIIN (en naisiin), jotka harkitsevat ja vielä
kerran harkitsevat, ennen kuin irrottelevat ja "elävät".
Jos "eläminen" tarkoittaa montaa rakkauden ensihuumassa solmittua avioliittoa
ja monia lapsia, monen eri kumppanin kanssa - niin, kiitos ei.
Sellaista miestä en halua koskaan itselleni.
Arvostan VAKAITA miehiä, jotka etenevät/kulkevat elämässä tappavan tasaisesti eteenpäin, harkiten. En arvosta poukkoilijoita.
Jos siis eläminen on hidasta eteenpäinmenoa, päätöksiä harkiten, matkan varrella tehden, arvostan "elämistä". Mutta jos kyseessä on poukkoilu,
jonka tuloksena takana on läjä särkyneitä rakkaussuhteita tai - liittoja, ja niistä
kourallinen lapsia, en arvosta paljoakaan.Niin missä kohtaa mainitsin tekstini käsittelevän romanttista rakkautta, parisuhteita ja niiden seurauksia (lapsia) etc.? Nyt lähti neidillä tulkinta lapasesta. Laajennas vähän näkökenttää, tekee kuule hyvää!
Viisashan minä olen, jopa varsin älykäs. Mitäpä tuota kieltämään. Kun kasvaa alaspäin, alkaa nähdä puut metsältä. Mietipä sitä. ;D
- Erikoinen
Miksi olet mies et ole nainenkaan sukupuoleton
- HuomentaHänelle
Mieli myllertää koko viikon. kohtaan tässä itseäni samalla. En käsitä miksi tunnen tällä tavalla!
- Fiilistelen
Mietin että ompa mukavaa kun ei ole äkkiherätystä ja kiirettä aamulla. Saa nukkua pitkään, herätä rauhassa ja juoda aamukahvit rauhallisesti.
Mietin tässä myös et taidan tänään olla ilman meikkiä. Ei jaksa meikata.
Noita miettiessä niiskutan ja nieleskelen miettien että prkele kun nenä ihan tukossa, räkää on mutta se ei kulje mihinkään suuntaan ja suuhengitys sattuu hiukan..silmiä kirvelee joten taidanpa olla tänään silmälaseilla. En töki silmiin piilolinssejä ja ärsytä silmiä niillä lisää.
Viimeisenä mietin samaan aikaan että toi muumit sarja on epälooginen.
Noi muumit on muuten alasti mutta pukee uikkarit päälleen kun menee uimaan! Häiritsevä seikka!
Ihanaa kun tämä puhelin ei kulje 10 sekuntia jäljessä kirjoituksessa tänään. Ärsyttävää näpytellä sokkona ja odottaa ruutua tuijottaen milloin kursori tikittää ne painallukseni näkyviin jotta näen mihin pieneen näppäimeen olen osunut. Eilen puhelimella oli huono päivä ja sillon päätin että ei pysty koskeen koko laitteeseen jotta säästän hermojani- Huomentasinne
Ripaus todellisuutta. Ihana kirjoitus 😉
- muljauttaasilmiään
Todellakin näyttää kiinnostavan anonyymien elämä ihan kybällä. Että miten anomuumit voi ja mitä ne tekee.
- Ojhgg
Onneks sä oot kiinnostunut muidenkin puolesta. Saaks täällä kuitenkin kirjoitella ne, joille sulla on asiaa?
- miksirikkoisinsiipirikk
Väsähdin. Turhauduin. En vaan jaksanut enää täällä. Turhia ajatuksia kohtaamisesta. Ymmärrän ettei sitä koskaan tule. Joskus voin käydä lukemassa täällä. Muutoin otan etäisyyttä tähän kaikkeen.
- Kerroitko_koskaan
Tietääkö kaipaamasi ihminen ajatuksistasi.
- miksirikkoisinsiipirikk
Mitäpä luulet kun tänne on päädytty? Mulle on kaikki jo ihan sama. En piittaa enkä välitä mistään. Tää oli mielikuvitusmaailma akvaariossa josta päästän irti.. Vuosien turhat tunteet ja ajatukset...
Nimimerkki "rajalla"
1)Nimimerkki "rajalla" KIRJOITIT: "Nyt lähti neidillä tulkinta lapasesta. Laajennas vähän näkökenttää, tekee kuule hyvää!"
VASTAAN:
En ole neiti, olen rouva jo 7 vuotta. (Tarkista vaikka väestörekisteritiedoista.)
2)Nimimerkki "rajalla" KIRJOITIT: "Yksinkertaisuus = pieni tapahtuma arjeksi nimetyssä ajassa, mielen sokkeloihin painautuva merkki, jonka voimalla uskallamme päästää irti"
VASTAAN:
Miten yksinkertaisuus voi olla "mielen sokkeloihin painuva merkki"?
Yksinkertaisuus on siis mieleen painuva merkki?
Yksinkertaisuus EI ole mieleen painuva merkki.
Yksinkertaisuus EI ole mikään merkki!
Mutta yksinkertaisuus voi olla elämänasenne , joka juurtuu osaksi omaa
näkemystä maailmasta.
3) Nimimerkki "rajalla" KIRJOITIT:
"Niin missä kohtaa mainitsin tekstini käsittelevän romanttista rakkautta, parisuhteita ja niiden seurauksia (lapsia) etc.?"
VASTAAN: Kirjoitit yksinkertaisuuden arvostamisesta ja irtipäästämisestä.
Irtipäästäminen ja sen vaikeus ovat usein teemoja, jotka liitetään romanttisen rakkauden ja parisuhteiden päättymiseen. Vai tulitko "ikävä"-palstalle kirjoittelemaan, kuinka vaikeaa on "päästää irti" työpaikasta ja siirtyä vanhuuseläkkeelle - tai luopua eli "päästää irti" tavarasta?- rajalla
Olet kaikessa realistisuudessasi huvittava! Kirjoittamassani kyse on abstraktista, ei-aineellisesta. Kyse ei ole parisuhteen päättymisestä. Yksinkertaisuus on syvää ymmärrystä. YKSINKERTAISUUS ON SYVÄÄ YMMÄRRYSTÄ.
- kommentoin
rajalla kirjoitti:
Olet kaikessa realistisuudessasi huvittava! Kirjoittamassani kyse on abstraktista, ei-aineellisesta. Kyse ei ole parisuhteen päättymisestä. Yksinkertaisuus on syvää ymmärrystä. YKSINKERTAISUUS ON SYVÄÄ YMMÄRRYSTÄ.
Toi m-ei-Mis on trollihahmo, eikö niiden tarkoitus ole hämmentää? Toisaalta, ettei reagoisi, mutta pakko kyllä sanoa, että näihin täytyy suhtautua kyllä myös epäluuloisuudella.
- Öiuhl
rajalla kirjoitti:
...ja mitä tulee muuhun kirjoittamaasi, niin ajattelen kai samoin. Niin että yksinkertaisuus on pelottomuutta ja hetkessä elämistä ja vapautta ahneudesta ym
Öiuhl kirjoitti:
...ja mitä tulee muuhun kirjoittamaasi, niin ajattelen kai samoin. Niin että yksinkertaisuus on pelottomuutta ja hetkessä elämistä ja vapautta ahneudesta ym
Nimimerkki "rajalla" kirjoitti:
"Yksinkertaisuus = pieni tapahtuma arjeksi nimetyssä ajassa, mielen sokkeloihin painautuva merkki, jonka voimalla uskallamme päästää irti."
VASTAAN:
- Yksinkertaisuus ei ole tapahtuma.
Se ei ole tiettyyn hetkeen sidottu akti.
- Yksinkertaisuus ei ole merkki.
Yksinkertaisuus ei ole aivoihin painuva YKSI merkki.
Yksinkertaisuuden arvostaminen on (elämän)asenne.
Yksinkertaisuuden arvokkuuden voi sisäistää harjoittamalla ajatteluaan tiettyyn suuntaan, jos nimittäin pitää yksinkertaisuuden tavoittelua arvokkaana.
Ei, en ole trollihahmo, vaan soveltavan luonnontieteen alan koulutuksen saanut nainen.
Pitäisi aina muistaa, että myös abstraktin kuvakielen tulee olla mielekästä.
Yksinkertaisuus on yhtä vähän merkki, kuin viiri tai lippukaan.
Mutta yksinkertaisuuden, kuten minkä tahansa ajatusrakennelman, sisäistämisestä jää useita "merkkejä" eli muodostuneita kytkentöjä aivojen hermoverkostoon.
- Kepeästi
Hyvää yötä naiselle.
Yksinkertaisuuden nostaminen tavoiteltavaksi seikaksi elämässä edellyttää todella
oman ajattelun muuttamista, ja harjoittamista, mikäli on tottunut ahnehtimaan kaikkea ylen määrin, ja tekemään paljon suunnitelmia. Yksinkertaisuuden, kuten minkä tahansa ajatusrakennelman, sisäistämisestä jää useita "merkkejä" eli muodostuneita kytkentöjä aivojen hermoverkostoon.
Onko teillä ohjenuorana, jääkiekkovalmentaja Tami Tammisen lausahdus:
"Keep it simple."?- Ärsyttäväsotkija
Sä kirjoittelet että saisit huomion kaikesta ja sotkettua ketjuja.
Hyvän palautteen sait jo ylempänä. Ärsyttäväsotkija kirjoitti:
Sä kirjoittelet että saisit huomion kaikesta ja sotkettua ketjuja.
Hyvän palautteen sait jo ylempänä.En minä sotke. Tuon loogisuutta ketjuihin mukaan.
Kyllä abstraktinkin kuvakielen on oltava mielekästä.
Yksinkertaisuus on merkki, on samanlaista höpöä
kuin jos kirjoittaisin, että yksinäisyys on kivi, joka kengässä hiertää.
(Itseasiassa jälkimmäinen, antamani nimimerkki on järkevämpi.)
Onko tämä "Keep it simple"
eli KIS -ajattelu johtanut sinulla, nimimerkki "rajalla"
liikaan yksinkertaistamiseen?
Kuvittelet esimerkiksi KAIKEN YKSINKERTAISTAEN,
että henkilö on neiti eli siviilisäädyltään naimaton,
jos hän on avioituessaan säilyttänyt ns. tyttönimensä(?)- Japoistunpaikalta
Että nämä palstat ovat ajan hukkaa.
- MuNajatukset
MN= eivät ole minun nimikirjaimeni.
Enkä ole koskaan erityisemmin fanittanut Kaija Koota.
Mutta Elviksen, ja erityisesti Jonne Aaronin tuotannosta pidän:
https://www.youtube.com/watch?v=w3kniRtd4H4
Kuunnellaan Jonnea!
Nimimerkki "rajalla"
tarkoittaako yksinkertaisuuden suosiminen
myös ajattelun yksinkertaistamista
eli tyhmyyttä?
No ei riidellä, kuunnellaan Jonnea:
https://www.youtube.com/watch?v=05Q48_-yuuE- Manaiselt
Osaatko ajtella, että tämä ei ole sinulle M-nainen_ei-ap.-ei-Mia Vaan tämän kirjoittajan nimikin alkaa M kirjaimella ja hän on nainen. Pitkästä aikaa kerroin jotakin ja sinä päätit pilata senkin.
Manaiselt kirjoitti:
Osaatko ajtella, että tämä ei ole sinulle M-nainen_ei-ap.-ei-Mia Vaan tämän kirjoittajan nimikin alkaa M kirjaimella ja hän on nainen. Pitkästä aikaa kerroin jotakin ja sinä päätit pilata senkin.
Oletko kenties palstalla kaivattu Minna?
En minä mitään pilaa. Osallistun vain
yleisellä palstalla, yleiseen keskusteluun.
- huonotvibattäällä
Maailma on aika kurja paikka monesti ja siksi arvostan humaania älykkyyttä.
Äly tuo turvaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831738
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee101603- 931528
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805