Pattaya mahdollistaa leppoisan majoituksen ja kivan Baarielämän. Mitä vielä?
Pattayalta hönkäisee 2 tunnissa Bangkokiin vaikka Uudeksi vuodeksi ja taas
leppoisaan rauhalliseen Pattayaan sitten takaisin.
Katsokaa..
https://www.youtube.com/watch?v=jNHDM8VTfyw
Oletteko kuulleet?
https://www.youtube.com/watch?v=mZUZdGCyLmw&start_radio=1&list=RDmZUZdGCyLmw
Huima paikka, nyt poijat kannattaa säästää ja Toteuttaa toiveuni. Pattayalta olen joka kerta
ollut Bangokissa useasti. Bussilla 130 thb .... ja sillai...
Ajatelkaa Mitä Pattaya mahdollistaa....
8
201
Vastaukset
Sehän on niin kuin suomalainen lähiö sitten ? Kyllä siellä, kuitenkin on toisenlaista.
- InternetPattaya
Mikä on sun suhde normaali elämä / youtube elämä ?
Dille Laiffisella on 100 % internet- ja google-elämä.
- PattayaIainenmyös
Tästä oli poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Miten voi olla mahdollista, että kirjoitat minun varatulla nimimerkillä, onko
Iso II LLÄNÄ ? oLi ainakin kääntäjässä.- JotainRajaa
Tee ilmianto ilmoitus tästä törkeästä palstahäiriköstä joka kirjoittelee myös muiden nimimerkeillä tarkoituksenaan vain häiriköidä.
Palstan sääntöjen mukaan tällainen toisena esiintyminen on yksiselitteisesti kielettyä.
Ylläpidon olisi jo korkea aika bannata tämä raukkamainen häirikkö. - Vallu050
JotainRajaa kirjoitti:
Tee ilmianto ilmoitus tästä törkeästä palstahäiriköstä joka kirjoittelee myös muiden nimimerkeillä tarkoituksenaan vain häiriköidä.
Palstan sääntöjen mukaan tällainen toisena esiintyminen on yksiselitteisesti kielettyä.
Ylläpidon olisi jo korkea aika bannata tämä raukkamainen häirikkö.Muiden nimimerkeillä? Mitä tarkoitat? Ei se ole edes mahdollista, oletko kiljuissa taas?
- taksiterojklcity
Jaa jaa korealaisia purkkabandeja, kuvaa pattayanpojun tietämystä, höm... thaimaasta ihan suomestakin löytyy …ba ba Ba ba ba ba Ba ba ba ba Bangkok! Täältä tullaan! Ba ba ba ba Ba ba ba ba Bangkok! Täältä tullaan! Kuuuuuuuus Tuhatta kilsaa Kontulaan En siis jääny ostarille ontumaan Potkimaan korkeutta metroasemalle Vaan veri…
- Soi.16
Takavuosina Nana ja Soi Cowboy olivat Pattista parempia jossakin suhteessa, mutta ei nykyään enää ole syytä siellä vierailla muuten kuin silloin tällöin tsekata tilanne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483