Pattaya mahdollistaa leppoisan majoituksen ja kivan Baarielämän. Mitä vielä?
Pattayalta hönkäisee 2 tunnissa Bangkokiin vaikka Uudeksi vuodeksi ja taas
leppoisaan rauhalliseen Pattayaan sitten takaisin.
Katsokaa..
https://www.youtube.com/watch?v=jNHDM8VTfyw
Oletteko kuulleet?
https://www.youtube.com/watch?v=mZUZdGCyLmw&start_radio=1&list=RDmZUZdGCyLmw
Huima paikka, nyt poijat kannattaa säästää ja Toteuttaa toiveuni. Pattayalta olen joka kerta
ollut Bangokissa useasti. Bussilla 130 thb .... ja sillai...
Ajatelkaa Mitä Pattaya mahdollistaa....
8
174
Vastaukset
Sehän on niin kuin suomalainen lähiö sitten ? Kyllä siellä, kuitenkin on toisenlaista.
- InternetPattaya
Mikä on sun suhde normaali elämä / youtube elämä ?
Dille Laiffisella on 100 % internet- ja google-elämä.
- PattayaIainenmyös
Tästä oli poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Miten voi olla mahdollista, että kirjoitat minun varatulla nimimerkillä, onko
Iso II LLÄNÄ ? oLi ainakin kääntäjässä.- JotainRajaa
Tee ilmianto ilmoitus tästä törkeästä palstahäiriköstä joka kirjoittelee myös muiden nimimerkeillä tarkoituksenaan vain häiriköidä.
Palstan sääntöjen mukaan tällainen toisena esiintyminen on yksiselitteisesti kielettyä.
Ylläpidon olisi jo korkea aika bannata tämä raukkamainen häirikkö. - Vallu050
JotainRajaa kirjoitti:
Tee ilmianto ilmoitus tästä törkeästä palstahäiriköstä joka kirjoittelee myös muiden nimimerkeillä tarkoituksenaan vain häiriköidä.
Palstan sääntöjen mukaan tällainen toisena esiintyminen on yksiselitteisesti kielettyä.
Ylläpidon olisi jo korkea aika bannata tämä raukkamainen häirikkö.Muiden nimimerkeillä? Mitä tarkoitat? Ei se ole edes mahdollista, oletko kiljuissa taas?
- taksiterojklcity
Jaa jaa korealaisia purkkabandeja, kuvaa pattayanpojun tietämystä, höm... thaimaasta ihan suomestakin löytyy …ba ba Ba ba ba ba Ba ba ba ba Bangkok! Täältä tullaan! Ba ba ba ba Ba ba ba ba Bangkok! Täältä tullaan! Kuuuuuuuus Tuhatta kilsaa Kontulaan En siis jääny ostarille ontumaan Potkimaan korkeutta metroasemalle Vaan veri…
- Soi.16
Takavuosina Nana ja Soi Cowboy olivat Pattista parempia jossakin suhteessa, mutta ei nykyään enää ole syytä siellä vierailla muuten kuin silloin tällöin tsekata tilanne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412428Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731716Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 651198
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171168TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872