Kerrotaan, että Mannerheim olisi jatkosodan aikana tehnyt katselmusmatkan erääseen ilmatorjuntapatteristoon, jossa palveli muuan nuori luutnantti Laaksonen. Marskin charmikas hymy ja useimmilta "veljeskunnan" ulkopuolisilta huomaamatta jäänyt silmänisku nuorelle Laaksoselle sai jälkimmäisen omistautumaan univormujen asialle myös sodan jälkeen. Näin syntyi Tom of Finland.
Voidaan sanoa, että Touko Laaksonen löysi väylän rohkeille homoeroottisille fantasioilleen juuri Mannerheimin osoittaman hyväksynnän ja varauksettoman tuen ansiosta. Samalla pukeutumisestaan aina niin tarkka marsalkka löysi nuoresta luutnantti Laaksosesta itselleen hengenheimolaisen. Tälle nuorelle märkäkorvalle "marski" opettikin mielellään upseerielämän salaisuuksia aina sotakiireiden sen salliessa.
Niin. Marski ja Tom of Finland - kuin kaksi marjaa. Usein olivatkin nämä suomalaisen upseerikunnan parhaat miehet syleilemässä toisiaan yön pimetessä. Voimakas homoeroottinen lataus näiden suurmiesten välillä räjähti jatkosodan aikana kauneimpaan kukkaansa useammin kuin kerran tai kaksi.
Koska marski itse oli tuolloin jo ikämies ja kovin perso alkoholille, ei hänen miekkansa useinkaan ollut taistelukunnossa. Onneksi Laaksosen seiväs oli valmiina isänmaan sitä kutsuessa. Torjuntataisteluihin muutenkin tottuneena marski tyytyi itselleen ominaiseen "bottom boyn" rooliin. Touko Laaksonen sai tikata marskia hengästyttävää tahtia. Siinä sai ruotsalaisen aatelisherran ryppyreikä sellaista kyytiä, ettei edes Ruotsin kuninkaan linnassa ole moista nähty.
Mannerheim taiteen innoittajana
Tiedonantaja
1
76
Vastaukset
https://www.iltalehti.fi/politiikka/201809112201192103_pi.shtml
Marski ei ollutkaan sankari. Hän oli sota-ajan Hassan "hassulainen" Zubier, josta sepitettiin sankaritarinoita. Marskin patsas voitaisiin siirtää Mäntymäelle Helsingissä. Siihen entisen yleisö WC:n läheisyyteen. Siellä on moni mies ollut ase tanassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655350Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti832668- 2702484
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362389Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191834Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2311561Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541171- 881095
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131093- 901086