Sanon suoraan sen sulle mies. Haluan rakastella kanssasi pitkään ja hartaasti. Kaikissa eri asennoissa hitaasti yllä ja alla. Poikittain ja sivuttain, väärinpäin ja oikeinpäin aivan täydellä paukkeella ja ihan kuolleena lahnana. Tai rakastellaan niin ettei laiteta sisään ollenkaan eikä edes suudella. Aivan sama kunhan rakastellaan ja kosketellaan. Riidellään myös, jos se tuntuu hyvälle. Onko se nyt niin vaikeaa. Rakastele mua sun katseella taas, pitkään.
Vastaukset 11
- dfgfg
No nyt on saumaa saada.
- Rakkautta_vain_sinulle
Nämä sanat voisin myös omistaa eräälle ihanalle miehelle..
Rakastella kunnollla..
Voisin pyytää anteeks kunnolla.
Rakkauteni💕 - pyllyä
Mutta antaisitko takaapäin?
- nam-
Oon eri, mutta totta kai sille tietylle miehelle antaisin ja ilolla antaisinkin :D
- persepanoonperseestä
Taidat vastata itsellesi.
Hohoi, se on kuule niiiiin last season-jutskia noi kauan, paljon jne... jutut. Sinultahan opin pidättäytymisen hyveen, son kuule nyt sun vuoros tuskissas hyöriä ja pyöriä, tää kattoo vaan Salkkareita :)
- Danny
En osaa päättää oletko syntymähumalassa, mökkihöperö vai muuten vaan sekaisin...
Joo, oot oikeassa, ei semmosta miestä ookkaan joka Salkkaria katselis. Sori törkee ylilyönti. No, muen sitten Motonetin tarjouskuvastoa ja ei auta vaikka neito sylitanssin tekis, korkeintaan pyytäsin sivua tarjouslehdestä kääntämään :)
- tuletänne
Niin rakastellaan pitkään. Ilman yhdyntää... ja jos tuntuu siltä niin yhdynnän kanssa. Mutta vain jos molemmat haluavat.
ei muuta ku yhteys ni aletaa hommii
- Äimistynyt
Miksi hyvät ihmiset ette sano näitä suoraan kohteelle 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391227Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä2841061Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s297896Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto25889Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33771Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte192649- 61575
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine97535- 40526
Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁59477