TLC kanavalla alkoi keskiviikkona uusi 4. kausi Minä olen Jazz sarjasta. Uusinta tulee tänään 18.55.
Uusi kausi Minä olen Jazz
5
237
Vastaukset
- ftyftfygyu
Harmillista että 16 vuotias nuori syö lohdutuksekseen kroppansa pilalle.
Tulevista jaksoista vinkattiin jo sen verran että voi tulla kiinnostavaa tietoa miten SRS toteutetaan kun varhainen blokkaushoito jättää vähän materiaalia leikkaukseen. Leikkausta suunnitellaan Marci Bowersin tekemäksi ja hänhän on itsekin transnainen (aiemmin esiintynyt omassa telkkarisarjassa). - huonotesimerkit
Todella vastenmielisen ja teennäisen oloinen perhe, ja itse Jazz taitaa uskoa olevansa maailman napa. Teennäinen ja koppavan oloinen.
Perhe antaa huonon kuvan transleikkauksista, tosi amerikkalaisen.- hjhghgjfhjggfghj
Mistä muualta olisi saatu sen parempaa ohjelmamateriaalia. Englannista on tullut joitakin yksittäisiä ohjelmia jotka antavat vielä huonomman kuvan, kuten tuossa toisessa ketjussa on kerrottu. Tuottajan on tyydyttävä sellaisiin ihmisiin joita pystyy suostuttelemaan ohjelmaan. Tässä on vielä ongelmana että on haluttu tehdä televisiosarja kun Jazz kasvaa ja etenee prosessissaan.
Minkäs sille mahtaa että toteutuskuva on amerikkalainen kun kerran sarjaa kuvataan USA:ssa ja sikäläisessä sairaanhoitojärjestelmässä. Ohjelmassa on melko hyvin piilotettu suuret kustannukset jotka aiheutuu transprosessista siellä. Vaikka kyse onkin keskiluokan perheestä, uskoisin ettei heillä olisi ollut mahdollista kustantaa Jazzin prosessia tuossa määrin mitä ohjelmassa on esitetty. Todennäköisesti taustalla on myös sponsoreita, mutta heistä ei puhuta. Monissa muissa terveysalan amerikkalaisdokkareissa on tuotu julki myös nämä rahaongelmat. Bowersin ohjelmasarjassa näkyi hieman kuinka jotkut joutuivat rajoittamaan leikkauksia kun rahaa ei riittänyt. Vielä voimakkaammin asia on tullut esiin superylipainoisten dokkarisarjoissa, joissa hoitoja on keskeytetty rahan loppuessa.
- myliee
Toivottavasti Jazzin sukuelinkirurgia onnistuu. Hieman mutkikasta leikkauksen mahdollisuus tuntuu olevan, mutta aika näyttää.
- lkjjklkj
Yhtenä ongelmana on myös se että USA:ssa noudatetaan leikkauksissa WPATH:n suosituksia eikä alaikäisille yleensä tehdä SRS:ää (Jazz on vielä alle 18 vuotias).
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442