Pystytekkö muut pitämään esinahkaa takana, kun käytte kusella? Itse jos pidän niin kusi lentää minne sattuu. Ja jos laitan esinahkan takaisin terskan päälle, niin siltikkin kun käyn kusemaan niin lentää minne sattuu, esinahkan pitää olla joku 10min terskan päällä että pystyn kusemaan kunnolla. Miten muilla?
Esinahka takana kusella?
9
2146
Vastaukset
- e54r6t7y9
Ei sitä taakse ainakaan kannata vetää, venyttää frenulumia, aiheuttaa kireyttä virtsaputken päähän. Silloin luonnollisestikin suihkii. Toki, jos muutoinkin suihkii, niin hieman outoa. Ehkä sulla on vain virtsaputken pää jotenkin sen muotoinen, että aiheuttaa sen?
- buss132
Niin mutta kun jotkut on puhuneet siitä että pitää esinahkaa takana. Jos pidän esinahkan terskan päällä, niin ei suihki, mutta jos olen vaikka pitänyt hetken aikaa takana, ja sitten laitan esinahkan terskan päälle, niin alkaa suihkia, joten pitää odottaa joku 5-10 min että alkaa kusemaan normaalisti
- igygytr
Kyllä meitsi vetää liikkuvat taakse kusella. Tähtää paremmin ja ampuu lujempaa sillä tavalla. Tulee sellainen miehekäs olo. :)
- Kenelläsellanen
Eipä murhetta kun ei ole koko nahkaa.
- Anonyymi
Jos noin on kohdallasi, niin olet poikkeustapaus.
- Nasa_Ehka
Ilman muuta esari takana, jos haluaa että kusi lentää tarkasti pönttöön. Jos kusi tulee tötteröllä olevan esarin läpi, se voi mennä vähän minne sattuu.
- nahkurinorsilta
Tutkikaapa vähän lääkärikirjoja niin huomaatte että se esinahka on etupuolella. Selkäpuolella esinahkaa eiole vielä tähän päivään mennessä nähty missään.
- Anonyymi
Tottakai esari taakse kustessa.
- Anonyymi
Itsellä oli tiukka ja menin kylmän rauhallisesti esittämään asiaa lääkärille. 3min tutkimisen jälkeen lääkäri totesti että napsastaan siitä nahasta pätkä poies niin helpottuu. Päiväkirugiassa tekivät ja nyt ei nahkaa ole ollut enää 10v . Ei kannata kärsiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281508- 371411
- 671225
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255971Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195958- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818