Pystytekkö muut pitämään esinahkaa takana, kun käytte kusella? Itse jos pidän niin kusi lentää minne sattuu. Ja jos laitan esinahkan takaisin terskan päälle, niin siltikkin kun käyn kusemaan niin lentää minne sattuu, esinahkan pitää olla joku 10min terskan päällä että pystyn kusemaan kunnolla. Miten muilla?
Esinahka takana kusella?
9
2131
Vastaukset
- e54r6t7y9
Ei sitä taakse ainakaan kannata vetää, venyttää frenulumia, aiheuttaa kireyttä virtsaputken päähän. Silloin luonnollisestikin suihkii. Toki, jos muutoinkin suihkii, niin hieman outoa. Ehkä sulla on vain virtsaputken pää jotenkin sen muotoinen, että aiheuttaa sen?
- buss132
Niin mutta kun jotkut on puhuneet siitä että pitää esinahkaa takana. Jos pidän esinahkan terskan päällä, niin ei suihki, mutta jos olen vaikka pitänyt hetken aikaa takana, ja sitten laitan esinahkan terskan päälle, niin alkaa suihkia, joten pitää odottaa joku 5-10 min että alkaa kusemaan normaalisti
- igygytr
Kyllä meitsi vetää liikkuvat taakse kusella. Tähtää paremmin ja ampuu lujempaa sillä tavalla. Tulee sellainen miehekäs olo. :)
- Kenelläsellanen
Eipä murhetta kun ei ole koko nahkaa.
- Anonyymi
Jos noin on kohdallasi, niin olet poikkeustapaus.
- Nasa_Ehka
Ilman muuta esari takana, jos haluaa että kusi lentää tarkasti pönttöön. Jos kusi tulee tötteröllä olevan esarin läpi, se voi mennä vähän minne sattuu.
- nahkurinorsilta
Tutkikaapa vähän lääkärikirjoja niin huomaatte että se esinahka on etupuolella. Selkäpuolella esinahkaa eiole vielä tähän päivään mennessä nähty missään.
- Anonyymi
Tottakai esari taakse kustessa.
- Anonyymi
Itsellä oli tiukka ja menin kylmän rauhallisesti esittämään asiaa lääkärille. 3min tutkimisen jälkeen lääkäri totesti että napsastaan siitä nahasta pätkä poies niin helpottuu. Päiväkirugiassa tekivät ja nyt ei nahkaa ole ollut enää 10v . Ei kannata kärsiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335430Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233790Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182284Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852162Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1301165Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1201018- 34930
- 161807