Mitä mieltä olette rakkaudesta?

Kahdenvain

Onko se kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti?
Asia, joka on tarkoitettu vain kahdelle ja siten kaikki heidän välinen vuorovaikutuksensa keskittyy heihin toisiinsa. Rakkauskirjeet kuuluvatko ne kahdelle, nehän koskevat vain heitä itseään ja muut jäävät nuolemaan näppejään ;)
Rakastuneiden seuraaminenkin on kuin tulisi kahden väliselle intiimialueelle; julkinen suuteleminen, rakkaudentunnustukset ym. intiimitoiminta herättää tunteen tunkeutumisesta toisten omaan maailmaan, kahden väliseen.
Miten sitten tulisi rakastaa toiset huomioiden? Voiko kaksi rakastaa toisiaan täällä palstalla, keskittyen vain toisiinsa? Onko se hyvien tapojen mukaista? Onko se tarkoituksenmukaista? Pitääkö rakastuneiden huomioida ylipäätään muita ihmisiä? Ovatko ihmiset kateellisia, jos kokevat kahden välistä intiimiä kanssakäymistä sanoin tai teoin toteutettuna seuratessa olevansa tunkeilijoita?

Mielipiteitä? Mitä ajattelette asiasta?

33

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkauskirjeen

      Haluaisin kirjeen

      • Senjust

        Minäkin haluaisin henk. koht.


    • ärsyyntynytlukija

      Mä ajattele että rakkaus on jotain muutakuin sun itseesi kietoutunut aloitus. Ja että ihmiset tekee sitä muualla kuin täällä. Rakkauteen ei kuulu alhaisten piirteiden nosto tai kilpailu.
      Kasva aikuiseksi.

      • Kahdenvain

        Yritän kasvaa.


      • Äreys

        Reagoit liian kypsästi, ehkei sitten ole kirjoittaja jota ajattelen.
        Minusta rakkaus liian usein on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti. Siihen liittyy AINA muita ihmisiä.
        Anteeksi asmuäreyteni.😌


      • Kahdenvain

        Ei se mitään ❤️ Aihe herättää itselläkin monenlaisia ajatuksia ja moni väärinkäsitys selviää usein vain ottamalla puheeksi ja pohtimalla yhdessä.


    • vastaanpanyt

      Jos viittaat tällä noihin Haavemaantyttö ja Rakkauden käsi -ketjuihin, niin en olisi edes varma, että kyseessä on kaksi ihmistä, kun niin synkronoidusti menee.

      • Sorisuoruus

        Ihan omiin kirjoituksiinsa se viittaa tunteet-palstoilla eri naisille ja lisämausteen eri trollihahmoina.


      • Kahdenvain

        Kuka tietää...kauniita asioita sinällään.


      • rakkaudenvänkkäri
        Sorisuoruus kirjoitti:

        Ihan omiin kirjoituksiinsa se viittaa tunteet-palstoilla eri naisille ja lisämausteen eri trollihahmoina.

        Jep, aloitus on kuin onkin samalta trollaajatyypiltä ja näitä "synkronaatioita" meinaan sitten riittää ja riittää


      • rauta_lankaa

        ja kyllä- haavemaantyttö ja rakkaudenkäsi on yhtä totta kuin kamelifarmi siperiassa


      • Kahdenvain
        rakkaudenvänkkäri kirjoitti:

        Jep, aloitus on kuin onkin samalta trollaajatyypiltä ja näitä "synkronaatioita" meinaan sitten riittää ja riittää

        En tiedä, mistä kirjoitat, toisaalta haittaako se 😂


    • Niimutsiis

      Häiritseekö teitä yleisillä paikoilla ”limottelu” ja hyväilemiset?

      • tiukkapipo

        Kyllä häiritsee. Aikansa ja paikkansa on noille.


      • Kahdenvain

        Tavallaan ymmärtää...katseet on hellyttävät kuin koiranpennuilla ja huomataan vaan se oma rakastettu ☺️😍


    • Yksvaan1

      Vain yksi yö

      • Kahdenvain

        Vain yksikö yö? 😃 Voi kai joku haluta vain yhtä yötäkin (kolmannen osapuolen kanssa) ja sitten olla jälleen suhteessaan kahden vain. Eikä se häiritse yhtään(?)
        Niin, me ollaan kaikki ihmiset niin erilaisia. Läheisyyden tarpeet vaihtelevat suhteen osapuolillakin.


    • Vitutfacesta

      Uskonnollinen tyydytys vaatii uskonnollisen orgasmin. Himoa maailmalla on tarjolla yllin kyllin.

      • Kahdenvain

        Kokonaisvaltaisin se on, joskus valheellisin.


    • Senjälkeenkun

      En pystynyt elämään ilman häntä, tai tuntui vahvasti siltä, että jotain puuttuu. Hän empi alusta lähtien, eikä halunnut meille yhteistä matkaa. Tiesin, että se ei riitä mihinkään, mutten voinut myöntää sitä itselleni. Molempien täytyy haluta ottaa toinen elämäänsä ja sisäistää toinen arvokkaana, erillisenä persoonana.

      En hakenut suhdetta, mutta tämä näytti jotenkin tarkoitetulta, niin harvinaiselta mahdollisuudelta. Nyt olen saanut miettiä asioita uudelleen, ei tainnut olla rakkautta hänen puoleltaan. Taisi olla vain oman hullaantumiseni tuomaa toiveajattelua.

      Kiinnostuneita miehiä on, on aina ollut.. Minä en pysty, en halua. Olen mieluiten yksin. Olen surullinen, en oikeastaan enää usko romanttiseen rakkauteen. Ja jos katson hänen kuvaansa, tunnen sen lämpöisen ailahduksen siinä kohdassa, missä minulta löytyy sydän.

      Kun toinen ei tunne samalla tavalla, kaikki toisessa ärsyttää häntä ja hän löytää virheitä kaiken aikaa. Ei siinä mitään, olen tiedostanut vajavaisuuteni. Mutta olisin toivonut, että olisi katsonut minua toisesta näkökulmasta.... myös.

      Olen kokenut riittämättömyyden tunteita, surua, valtavaa kaunaa ja vihaa. Käyttäytynyt tahtomattani huonosti muita kohtaan - vain saman kokenut voi ymmärtää tunteiden kirjon. Nyt olisi aika pysähtyä ja tehdä menneestä tiliä, jotta voi jatkaa eteenpäin.

      • Kahdenvain

        ”Molempien täytyy haluta ottaa toinen elämäänsä ja sisäistää toinen arvokkaana, erillisenä persoonana. ” Näin on.


    • imgladyouasked

      Minä olen sitä mieltä, että vain huomionhakuinen hullu pitää vuositolkulla teatteria täällä, että muka olisi jotain suhteita meneillään. Jos joku on päälleliimatuista höpöhöpöfraaseista kateellinen, niin jotain on silloin pielessä. Siihen ei ole olemassa mitään järjellistä syytä, miksi jotkut kirjoittelisivat TÄÄLLÄ esim että uuh ihanata beibee illalla nähdään, varsinkaan jos olisi muka jostain salasuhteesta kyse. Muutenkin huomionhakuisimmat luo kaiketi esim yhteisen puspus-sometilin, niin kaikki pääsee kiiltokuvasuhdetta ihailemaan tai vihailemaan. Lisäksi tällaiset aloitukset on sitä ihtiään, eli huomiohuoraamista kun sanavalintoja katsoo

      • Kahdenvain

        No mut, kiitos huomiosta.


    • jotainrakentavaa

      Ateistinen näkökulma;
      vasopressiini ja oksitosiini aiheuttaa rakkauden, sitä kestää noin 3 vuotta.. ne aiheuttaa sen että rakkauden kohteesi tulee mieleen kokoajan

      Uskovainen näkökulma ;
      Jaa-a riippuu uskonnosta, mutta kristinusko =
      " jumala teki ihmisen vertauskuvakseen "= eli ihminen on tasaarvonen jumalan kanssa eli jumala eli saat ite päättää kuinka kauan oot ihastunu

      Miks v-tussa raamattu ei ole yhden lauseen pituinen ?
      Jumala teki sut tasaarvoseks Jumalan kanssa. PISTE !!!

      uskonnot eli luulot on kyl pöljiä, mut mitäs mäkää tiiän, muuta kuin että oon olemassa ja elämä tarkoittaa mulle hyvää, pahaa tai jotai siltä väliltä mitä milloinki

      Mun tietofakta kirja ;
      Olen olemassa ja olemassaolo tarkoittaa minulle hyvää, pahaa tai jotain siltä väliltä mitä milloinkin.

      • jotainrakentavaa

        kaikki muu on ehkää...
        ehkä hallitsen itseäni...
        ehkä voin vaikuttaa omaan elämääni...
        ehkä osaan päätellä oikein...
        toiset tietää ehkä jotain muuta ku mä...
        ehkä opin eli muistan mitä milloinki...


      • päiväkirjasaattaaauttaa

        ..olen trollaillut? ...valehdellut?...huudellut?..herjaillut?...uhkaillut?


      • spookeyshit...ehkä

        mitä ikinä se on niin se tarkoittaa, hyvää, pahaa tai jotain siltä väliltä, mihin ehkä vaikutan itse


      • Kahdenvain

        Mielelläni kommentoisin tähän, mut olen sanaton.
        Erilaiset mielipiteet on arvokkaita, ne muistuttaa aina yksilöllisyydestä.


    • Phtui

      Kyllä rakkaus on vain kahden asia

      • Kahdenvain

        Parhaimmillaan minustakin niin.


    • Rakkaus on voimakasta ystävyyden tunnetta. Silloin voi toisen ihmisen kanssa jakaa niin hauskat kuin ikävätkin asiat, eikä milloinkaan tunne olevansa elämässä yksin.

      • Kahdenvain

        Jakaminen tärkeää, eikä yht. kaksmielistä.


    • Jokuvaanjostainjuu

      Mielestäni kahden asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe