Kuinka opetetaan ettei miehen lapsi saa purra?

Uusi.äiti

Oikealle palstalle vielä.
Tiedän, aika tyhmä kysymys useimpien mielestä mutta haluaisin tietää sen toimivan taktiikan.Useimmat sanovat että lasta tulisi napauttaa kuonolle,ja jotkut sanoo että ärähdetään ja läiskäistään samalla käsiä yhteen ja jotkut sanotaan että jätetään huomiotta ja toiset että ohjataan lapsi sossuille.
Mikä tapa teillä on toiminut hyvin?
Ja mitä kannattaisi tehdä jos lapsi puolustaa leluaan tai/ja ruokaansa?

Ja kyllä olen etsinyt kirjoista tietoa mutta lähes kaikki sanovat eri tapoja.

On kyllä ikävää että miehellä on lapsia. Tiesin sen kyllä, mutta he vain aina mankuvat ex-äitinsä luo ja kun ojennan, kiljuvat ja purevat. purevat minua. En jaksa kuunnella sitä kiljuntaa ja öykkäröintiä.

8

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perheneuvolaan

Sinun pitää mennä perheneuvojan luo.
      Eihän me täällä tiedetä.

Asiantuntija osaa neuvoa.

• Lissulässy

Sinun on parasta tilata aika mielenterveystoimistoon olet pöpi.

• Britney

Meillä taas ,5-vuotias poikamme on alkanut purra minua. Isäänsä ja isän äitiä hän ei pure. Ex-äidistä en tiedä enkä haluakaan tietää. Ymmärrän uhmaiän vaikutuksen, mutta tuntuu, että kyse on muustakin. Pureminen, lyöminen ja koiran kuritus on päivittäistä. Koira onneksi puree takaisin ihan kunnolla, se on hauskaa katsottavaa. Olen videoinutkin sitä.

Mutta takaisin asiaan! Elämässämme on tapahtunut viime aikoina paljon. Muutimme uuteen kotiin, jossa poika sai oman huoneen. Hän aloitti päiväkodin ja itse aloin juoda, kun ei tarvinnut enää kasvattaa ja herätä aamuisin aina ennen yhdeksää. Niin aikaisin herääminen oli tosi raskasta.

Lapsi ei kuitenkaan viihdy päiväkodissa. Hän on itkuinen ja haluaa pois tarhapäivän aikana. Miehen Pojan puheen kehitys on tietenkin aika heikkoa. Hän puhuu joitakin kahden tai kolmen sanan lauseita. Johtuisiko siitä, vai mistä puremisessa on kyse? Kapinasta?" Vai onko isän typeryys vain periytynyt? Ehkä on parempi, että vain jätän nuo dylselktikot taakseni ja etsin miehen, jolla on paremmat keenit.

• annbellaulrika

Joo tee niin, niin minäkin, olin yhden virkamiehen kanssa kaksi vuotta, mutta hänen älykkyytensä oli niin huonolla tasolla, että vaihdoin pian proffesoriin tieteen alalta. Hänenlapetkin ovat tulevia viisaita.
        Entisen miehen lapset tuskin pääsevät koulusta läpi, edes lukioon ei heidän kanntta mennä.
        On hienoa olla sivistyneessä seurassa, kun on itsekin niin kaunis ja osaava.
        Tämä proffesori on hyvä palkkainen joten mun ei edes kannata mennä duuniin, olen edustusrouvana kotona.
        En jaksanut tuhlata aikaani entiselle joten nyt elämämme on loistokas.

• Britney
        annbellaulrika kirjoitti:

Joo tee niin, niin minäkin, olin yhden virkamiehen kanssa kaksi vuotta, mutta hänen älykkyytensä oli niin huonolla tasolla, että vaihdoin pian proffesoriin tieteen alalta. Hänenlapetkin ovat tulevia viisaita.
        Entisen miehen lapset tuskin pääsevät koulusta läpi, edes lukioon ei heidän kanntta mennä.
        On hienoa olla sivistyneessä seurassa, kun on itsekin niin kaunis ja osaava.
        Tämä proffesori on hyvä palkkainen joten mun ei edes kannata mennä duuniin, olen edustusrouvana kotona.
        En jaksanut tuhlata aikaani entiselle joten nyt elämämme on loistokas.

Ihanaa Anbellaulrika! Mäkin oon aika kaunis, on hyvät keenit mutta tästä lapsesta tuli nyt vähän tommonen kun mies on mitä on. Oon tässä miettinyt asiaa yön yli ja aloin heti aamulla pakata miehen ja lapsen tavaroita ja tilasin muuttoauton. Se auto ajaa tavarat miehen äidille, ajattelin että se on ihan kiva ylläri itse asiassa. Ullamaija-ummu voi hoitaa lasta ja mieskin pääsee takaisin kotiinsa.

• minäminäminä
        Britney kirjoitti:

Ihanaa Anbellaulrika! Mäkin oon aika kaunis, on hyvät keenit mutta tästä lapsesta tuli nyt vähän tommonen kun mies on mitä on. Oon tässä miettinyt asiaa yön yli ja aloin heti aamulla pakata miehen ja lapsen tavaroita ja tilasin muuttoauton. Se auto ajaa tavarat miehen äidille, ajattelin että se on ihan kiva ylläri itse asiassa. Ullamaija-ummu voi hoitaa lasta ja mieskin pääsee takaisin kotiinsa.

Hyvä Briney possu! Juuri tuo on naisen itsenäisyyttä ja päätäntävaltaa. Ei kannata tuhlaa tumpelo miehen kanssa pkvääkään, menkööt sinne mistä on tullutkin.
        Nainen kun jyrää siinä jää moni toiseksi. Itse myös laadin heti säännöt kotiin kun joku mies tulee asumaan tai luulee tulevansa. Häntä odottaa kasvatus miehen rooliin ja minä tiedän mitä haluan ja mitä muut eivät.
        Jos ei suostu voi mennä, itkemään ei jäändä, vaan mieheiä on joskus tärppää se joka on luotu itselle.
        Mä heitin kerran yhden miehen oitis ulos kun väänsi ja väänsi asiasta josta ei teinnyt mitään. Matkalaukku käteen ja mars ulos. Kaikenlaisia häntäheikkejä on mutta kunnon miehiä ei ole kuin harvassa.

• Britney
        minäminäminä kirjoitti:

Hyvä Briney possu! Juuri tuo on naisen itsenäisyyttä ja päätäntävaltaa. Ei kannata tuhlaa tumpelo miehen kanssa pkvääkään, menkööt sinne mistä on tullutkin.
        Nainen kun jyrää siinä jää moni toiseksi. Itse myös laadin heti säännöt kotiin kun joku mies tulee asumaan tai luulee tulevansa. Häntä odottaa kasvatus miehen rooliin ja minä tiedän mitä haluan ja mitä muut eivät.
        Jos ei suostu voi mennä, itkemään ei jäändä, vaan mieheiä on joskus tärppää se joka on luotu itselle.
        Mä heitin kerran yhden miehen oitis ulos kun väänsi ja väänsi asiasta josta ei teinnyt mitään. Matkalaukku käteen ja mars ulos. Kaikenlaisia häntäheikkejä on mutta kunnon miehiä ei ole kuin harvassa.

Just niin! Me ollaan kyl siis niin samaa mieltä. Just niin se menee, et nainen ottaa nää asiat vakavasti ja siks kuuluu naisen vapauteen etsiä sitä oikeaa kunnes löytyy. Samalla eksiltä tulee elareita aina vaan enemmän ni voi jäädä pois työstä ja keskittyä kokonaisvaltaisuuteen silleen ihmisenä. Ei siinä tärppäämisessä oo kiire, kyl niitä elareita maksavia eksiä tarvii pari-kolme ennenku voi ite lopettaa palkkatyön. Et nyt kun aattelen ni kyl mun kandee jättää tää nykyinen kokonaan ja siirtyä seuraavaan jonka kans jätän ni loppuiän voin sit vaan juoda Pina Coladaa jossain Malibussa tiezä

• sopeutumista

Isä opettaa. Lapset vierastavat uutta tilannetta kauan ja jos homma etenee pakottamiseksi laukaisee se puolustautumisen. Lapset ottavat oman isän asenteen. He eivät tunne olevansa kotona vaan kylässä. Isä voi helposti sanoa omalle lapselleen, että ei ole syytä pelätä. Mutta jos uusi äiti ottaa ohjat omiin käsiin, pieleen menee. Jos uusi äiti haluaa sitten uudessakin perheessä olla ainoa oikeassa oleva, on syytä valita mies, joka automaattisesti opettaa omille lapsilleen, että tämän tossun alla nyt sitten ollaan ja totellaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4280
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2161
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1701
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1425
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1078
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    Aihe