Kaikki puhuu näillä palstoilla "Mustasta Raamatusta" mutta voisko joku kertoo mikä se on?? kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille.
Mustasta Raamatusta!!??!!!! LUKEKAA!!!
5
1933
Vastaukset
- KTS
Musta Raamattu eli ns. kuudes ja seitsemäs Mooseksen kirja sisältää okkultistisia loitsukaavoja, joilla uskotaan saatavan aikaan samat yliluonnolliset ilmiöt, kuin mitä Mooses teki aikoinaan.
Se on oikeasti äärettömän tylsä kirja. Kirjan taikojen tekeminen on vaikeaa ja vaatii usein mm. kirjan kuvien mukaisten mustavalkoisten taikataulujen tekemisen loitsujen tueksi. Itse loitsut ovat sekoitus hebreaa ja latinaa. Muutamien loitsujen avulla uskotaan voitavan kutsua esiin henkiolentoja.
Kirjalla on tuskin mitään tekemistä Mooseksen tai edes Kabbalan kanssa. Juutalaiset okkultistit tiettävästi sepittivät sen 1500-luvulla Saksassa. Monet symbolit ja opit ovat ylösalaisin käännettyjä kristinuskon oppeja ja symboleja. Eräs käsimerkeistä on pystyssä olevat etu- ja pikkusormi, jotka kuvaavat pukinsarvia eli Saatanan ruumiillistumaa.- Qadesha
Minun kappaleessani joka on tilattu Pirkka-lehdestä oli taikakaavojen ja höpöloitsujen lisäksi pitkät lässytykset Kristuksesta, joten mitenkään antikristillisenä ei kirjaa voine pitää... Jäi kesken kun oli niin hemmetin tylsää läpätystä.
Jos joku tämän kirjan kanssa sekoaa, niin sekoaa varmaan puhelinluettelonkin kanssa... - KTS
Qadesha kirjoitti:
Minun kappaleessani joka on tilattu Pirkka-lehdestä oli taikakaavojen ja höpöloitsujen lisäksi pitkät lässytykset Kristuksesta, joten mitenkään antikristillisenä ei kirjaa voine pitää... Jäi kesken kun oli niin hemmetin tylsää läpätystä.
Jos joku tämän kirjan kanssa sekoaa, niin sekoaa varmaan puhelinluettelonkin kanssa...Vakaa, perinteinen ja arvostettu Pirkkako ?!?!?!
- Qadesha
KTS kirjoitti:
Vakaa, perinteinen ja arvostettu Pirkkako ?!?!?!
En muista vuotta enää tarkalleen, mutta kyllä siinä 80-luvun loppua revittiin kun vihdoin tuon kirjan päätin Pirkassa olleesta ilmoituksesta tilata. Oli siis jo pidempäänkin ollut sitä tyrkyllä.
Silloinen työkaveri oli kanssa tilannut sen, mutta jänisti ja jätti sen hakematta postista. Olisi vaan hakenut, niin olisi nähnyt että ihan suotta pelkäsi...
Voihan niitä tietysti olla erisorttisiakin versioita, mutta joku mitä olen netistä nähnyt on ainakin ollut ihan samanlainen kuin omani.
Henk.koht. mainostaisin "mahdollisesti järkyttävänä" kirjana ennemmin vaikka Aleister Crowleyn yhtä kirjaa, mutta piru vie kun en muista enää sen nimeä. Siinä oli jotain niin posketonta juttua että tarvitaan varmaan HC-okkultisti sitä tankkaamaan että aukeaa, itse aikoinani vuosia sitten totesin lähinnä että huh ja hohhoijaa. Vaikka on AC:llakin ihan oikeaakin asiaa ollut, ainakin astrologiasta jossakin monisteenpätkässä jonka hankin muistaakseni Suomen Astrologisesta Seurasta.
Mystisen ja esoteerisen Mustan raamatun voit ladata teksteineen ja kuvineen oheisesta linkistä, ollos hyvä. Se on pakattu zip-tiedostoksi, joten tarvitset vain purkuohjelman.
http://www.cc.jyu.fi/~otto/x-usko/MUSTARAA.ZIP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666733
- 562048
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes482014- 541182
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521180Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se541157Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927