Kuinka usein , vaiko ei ollenkaan ?

Haluaisin.tietää

Kuknka usein vierailet Kuparipannussa, tuossa inglesin parhaassa ruokaravintolassa.

15

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuknka

      Tää sama KUKNKA jauhaa paskaa 24/7 Pattayan palstalla 24/7 Laiffina ja 2010.

    • Mikko22

      Joka reissulla. Halpaa viiniä ja edullista ruokaa kiihkeässä poikaparien yhteisössä saavat minut oalaamaan Inglesiin ja Kuparipannuun monta kertaa vuodessa. Ihana paikka ja ihanat asiakkaat.

      • Kirjovire

        Palaamaan ei oalaamaan


    • Pannu.on.Paras

      Mahdollisimman usein. Joskus varaan viikon äkkilähdön Inglesiin vain Kuparipannun hyvän ruoan takia. Ja on se sen arvoista. Ingles toki on kulahtanut ja kuppanen kyläpahanen, mutta Kuparipannu vetää sinne aina vaan uudestaan.

    • Väärä__pannu

      Minä käyn aina Messinkipannussa. Kuparipannusta en ole kuullutkaan.

    • kulinaristiäijä

      Menee jo komiikan puolelle Kuparipannusta jauhaminen.
      Mutta asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus. 2 viikon matka Inglesiin = 4-5 kertaa Kuparipannussa. Mulle matka Inglesiin on ruokamaailman seikkailu. On siellä paljon hyviä rafloja !

    • Erkkas

      Lenkillä juostaan ohi aina Riun notkuviin all pöytiin.Toisethan melkein asuu pannussa heillä on melkein oma all pannussa,halvaksi tulee syödä 2xruokailu ja aamupala päälle. Sen kun kertoo 7, 14. Tai 21 tulee sopiva sumna täysihoidolle matkan lisäksi.Kaipa se on edullinen jos suomiravintolaan halajaa.

    • Muualle

      Taitaa olla kuparipannun omistaja joka täällä pitää ravintolansa nimeä esillä. Yllättäen kaikki hänen itse kirjoittamat viestit ylistää juuri tuota omaa ravintolaansa. Eipä tarvitse sitten mennä käymään. Inglesissä on muitakin ravintoloita.

      • GoDaddy

        Kyllä täällä muutkin inglesin yrittäjät mainostaa. Kuparipannu ei ole ainoa mainostaja.


    • Inglesnoravintola

      Ma Grilli-illat ja kattava menu joka päivä,pitää nälän loitolla.Netti pöydän varaa vaivattomasti ,sisään siten ilman jonotusta.

      • Eisaasyödäkseen

        Grilli-illan 18,50 hinnalla syö kaksi ihmistä jo jossain oikeassa ruokaravintolassa. Lisäksi olen kuullut että sieltä loppuu lihat hyvin aikaisin kesken ja niitä on muutenkin rajoitettu. Ei siis todellakaan ole mikään All-You-Can-Eat tilaisuus.


      • Lukutaitoinen
        Eisaasyödäkseen kirjoitti:

        Grilli-illan 18,50 hinnalla syö kaksi ihmistä jo jossain oikeassa ruokaravintolassa. Lisäksi olen kuullut että sieltä loppuu lihat hyvin aikaisin kesken ja niitä on muutenkin rajoitettu. Ei siis todellakaan ole mikään All-You-Can-Eat tilaisuus.

        Eihän sitä missään edes väitetä että saa syödä niin paljon kuin jaksaa. Listalla on lueteltu vain mitä kaikkia lihoja hintaan sisältyy. Ei missään ole sanottu että niitä rajattomasti saa syödä. Se on pieni nokere kutakin lihalaatua ja tilkka muusia. Kannattaa lukea ajatuksella niitä hinnastoja ja ruokalistoja. Teille uusavuttomille varmasti pitäisi laittaa grammat erikseen paljonko mitäkin lihaa on tarjolla tuohon hintaan. Se ei montaa kymmentä grammaa ole per lihalaatu.


      • Eisaasyödäkseen
        Lukutaitoinen kirjoitti:

        Eihän sitä missään edes väitetä että saa syödä niin paljon kuin jaksaa. Listalla on lueteltu vain mitä kaikkia lihoja hintaan sisältyy. Ei missään ole sanottu että niitä rajattomasti saa syödä. Se on pieni nokere kutakin lihalaatua ja tilkka muusia. Kannattaa lukea ajatuksella niitä hinnastoja ja ruokalistoja. Teille uusavuttomille varmasti pitäisi laittaa grammat erikseen paljonko mitäkin lihaa on tarjolla tuohon hintaan. Se ei montaa kymmentä grammaa ole per lihalaatu.

        En minä siellä ole käynyt, mutta silloinen kämppäkaverini kävi. Nälkäisenä oli kuulemma lähtenyt sieltä pois. Olen kyllä sitä mieltä että sitä mainostetaan juurikin syö niin paljon kuin jaksat -iltana. Oli miten oli, en ole menossa. Kiitti nyt kuitenkin kun valaisit asiaa.


      • Tinapannun-asiakas

        "Oli miten oli, en ole menossa. "

        Kannattaisi käydä maistelemassa euron kualikiäryleitä. Vai olisko hinta noussut kahteen euroon tänä syksynä? En usko!


    • Suomilautaonhyvää

      Suomilautanen kahdelle on menestys,annoskoko valtava,ei voi valittaa kun on niin halpaakin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1565
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      997
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      828
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe