Pakettimatkalle Pattyalle

ensikertaakäymään

Miltäs matkatoimistolta löytyisi lokakuuksi pakettimatkoja Pattayalle ?

Paljon olen kuullut hyvistä kokemuksista, että täytyy lähteä käymään.

11

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pattayallejees

      Ei miltään.

    • Pakettimatka ?
      Tuosta liput, seuraa linkkejä...
      https://www.skyscanner.fi/liikennevalineet/lennot/hel/bkkt/?adults=1&children=0&adultsv2=1&childrenv2=&infants=0&cabinclass=economy&rtn=1&preferdirects=false&outboundaltsenabled=false&inboundaltsenabled=false&oym=1812&iym=1901&ref=home&selectedoday=01&selectediday=01

      Hotelleja saat matka-ajalle miten tahdot.
      Tuosta vaikka muutama ensipäivä:
      https://www.trivago.fi/?aDateRange[arr]=2018-09-21&aDateRange[dep]=2018-09-22&aPriceRange[from]=0&aPriceRange[to]=0&iPathId=429&aGeoCode[lat]=12.931068&aGeoCode[lng]=100.880516&iGeoDistanceItem=0&aCategoryRange=0,1,2,3,4,5&aOverallLiking=1,2,3,4,5&sOrderBy=relevance desc&bTopDealsOnly=false&iRoomType=7&cpt=42903&iIncludeAll=0&iViewType=0&bIsSeoPage=false&bIsSitemap=false&

      Minä en edes varaa, menen paikan päälle... Kaikkein halvin tapa.
      Ota lento niin, että aikaa katsella hotelleja paluu illaksi, jottei tarvitse takseja ja
      voi heräillä rauhassa.

    • Sitä pakettimatkaa ei kannata ottaa... ei oikeastaan missään tapauksessa tai
      mallissa. Otat jatkuvan matkavakuutuksen Ifistä ja se on joku 50 euroa vuosi ja
      toimii suomessa ja muualla myös.

      Pattaya - Bangkok sairaalassa on myös suomenkielinen kaveri töissä ja oli
      aikoinaan ihan suomalainen vakuutustoimisto. Passista ja sairasvakuutuksesta
      kopio taskuun ja mieluimmin päällystä se vielä muovilla... jos jäät auton alle.
      Pese aina kätesi ennen ruokailua ja älä imase äläkä nuole mitään käsistä jos et
      ole niitä pessyt ja leikkaa kynnet sormista. Ei tule tauteja. Minulla tämä on jo
      tapana muutenkin.

      suomalaisia siellä on ihan vitu*** jos niiden seuraa haluat. Varo, ettei Jari tule
      selän taakse, se ei taida pysyä Bangkokissa.

    • Sä et ollut pessyt sormienvälejä... Siihen oli muodostunut joku tauti... katsoin
      kuvasta.. ?

    • jepjuu

      Matkatoimistoista ei taida juurikaan löytyä matkoja ko ajalle.
      Itse varasin keväällä lennot Hki-Bangkok-Hki 1.10-29.10, hintaan 433,46€
      Qatarin lennot yhdellä vaihdolla Dohassa.
      Airbnb:n kautta 2.10-29.10, 50 m2 asunto Jomtienillä 427€
      Kuntosali, täydellinen keittiövarustus, kaksi uima-allasta jne.
      Lopullinen hinta toki enemmän, koska sähkö ja vesi maksetaan lopussa käytön mukaan.
      Siivouksenn hoidat itse, tai maksat siitä.
      Taksi varattu lentokentälle vastaan, hintaan 1300 Bahtia, luxury car, samanverran varmaan takaisinkin.
      Kuukauden reissu maksaa noin 930€ asunnon sähkö ja vesi ja siivous.
      Lokakuun reissut halpoja, koska siellä ei ole vielä alkanut sesonkiaika mahdollisten sateiden takia.
      Vuosi sitten satoi lokakuussa muutaman kerran vähän.
      Kaksi vuotta sitten satoi enemmän, muutaman kerran oikein kunnolla, saaden kadut tulvimaan.
      Lentojen hinnoista.
      Keväällä Finnairin suora n 520€, tänään 679€.
      Keväällä Qatar 433€, nyt samaa lentoa vastaava lento100€ kalliimpi.
      Keväällä Turkish airlines n 420€, tänään 403€.

    • Miekkamiesdon

      Nils Holgersson air vie halvimmalla.

    • no-Fear

      En ymmärrä näitä pelkotilamatkustajia. Saldona 0kpl vatsatauteja neljässä vuodessa. 0kpl sairaalareissuja. 0kpl onnettomuuksia. 0kpl rikoksen uhriksi joutumisia. 0kpl huijauksia. 0kpl tappeluita. 0kpl itse tehtyjä rikoksia. 0kpl eläinten puremia. 0kpl meduusan polttamia. Suomalaiseen kotivakuutukseeni on kytketty kaikki tarvittavat vakuutukset parinsadan lisähintaan jotka pätevät melkein jokaisessa maassa. Enkä ole katsonut juurikaan mitä suuhuni laitan tai missä liikun.

    • Fornebuunkautta

      Hypyllä Norjaan, sieltä pääsee paketilla Pattikselle.

    • postipaketti

      Postipakettina laivalla. Tulee kaikista halvimmaksi. Muista ottaariittävästi evästä ja juomaa mukaan pakettiin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe