Pakettimatkalle Pattyalle

ensikertaakäymään

Miltäs matkatoimistolta löytyisi lokakuuksi pakettimatkoja Pattayalle ?

Paljon olen kuullut hyvistä kokemuksista, että täytyy lähteä käymään.

11

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pattayallejees

Ei miltään.

• Pakettimatka ?
      Tuosta liput, seuraa linkkejä...
      https://www.skyscanner.fi/liikennevalineet/lennot/hel/bkkt/?adults=1&children=0&adultsv2=1&childrenv2=&infants=0&cabinclass=economy&rtn=1&preferdirects=false&outboundaltsenabled=false&inboundaltsenabled=false&oym=1812&iym=1901&ref=home&selectedoday=01&selectediday=01

Hotelleja saat matka-ajalle miten tahdot.
      Tuosta vaikka muutama ensipäivä:
      https://www.trivago.fi/?aDateRange[arr]=2018-09-21&aDateRange[dep]=2018-09-22&aPriceRange[from]=0&aPriceRange[to]=0&iPathId=429&aGeoCode[lat]=12.931068&aGeoCode[lng]=100.880516&iGeoDistanceItem=0&aCategoryRange=0,1,2,3,4,5&aOverallLiking=1,2,3,4,5&sOrderBy=relevance desc&bTopDealsOnly=false&iRoomType=7&cpt=42903&iIncludeAll=0&iViewType=0&bIsSeoPage=false&bIsSitemap=false&

Minä en edes varaa, menen paikan päälle... Kaikkein halvin tapa.
      Ota lento niin, että aikaa katsella hotelleja paluu illaksi, jottei tarvitse takseja ja
      voi heräillä rauhassa.

• Sitä pakettimatkaa ei kannata ottaa... ei oikeastaan missään tapauksessa tai
      mallissa. Otat jatkuvan matkavakuutuksen Ifistä ja se on joku 50 euroa vuosi ja
      toimii suomessa ja muualla myös.

Pattaya - Bangkok sairaalassa on myös suomenkielinen kaveri töissä ja oli
      aikoinaan ihan suomalainen vakuutustoimisto. Passista ja sairasvakuutuksesta
      kopio taskuun ja mieluimmin päällystä se vielä muovilla... jos jäät auton alle.
      Pese aina kätesi ennen ruokailua ja älä imase äläkä nuole mitään käsistä jos et
      ole niitä pessyt ja leikkaa kynnet sormista. Ei tule tauteja. Minulla tämä on jo
      tapana muutenkin.

suomalaisia siellä on ihan vitu*** jos niiden seuraa haluat. Varo, ettei Jari tule
      selän taakse, se ei taida pysyä Bangkokissa.

• Sä et ollut pessyt sormienvälejä... Siihen oli muodostunut joku tauti... katsoin
      kuvasta.. ?

• jepjuu

Matkatoimistoista ei taida juurikaan löytyä matkoja ko ajalle.
      Itse varasin keväällä lennot Hki-Bangkok-Hki 1.10-29.10, hintaan 433,46€
      Qatarin lennot yhdellä vaihdolla Dohassa.
      Airbnb:n kautta 2.10-29.10, 50 m2 asunto Jomtienillä 427€
      Kuntosali, täydellinen keittiövarustus, kaksi uima-allasta jne.
      Lopullinen hinta toki enemmän, koska sähkö ja vesi maksetaan lopussa käytön mukaan.
      Siivouksenn hoidat itse, tai maksat siitä.
      Taksi varattu lentokentälle vastaan, hintaan 1300 Bahtia, luxury car, samanverran varmaan takaisinkin.
      Kuukauden reissu maksaa noin 930€ asunnon sähkö ja vesi ja siivous.
      Lokakuun reissut halpoja, koska siellä ei ole vielä alkanut sesonkiaika mahdollisten sateiden takia.
      Vuosi sitten satoi lokakuussa muutaman kerran vähän.
      Kaksi vuotta sitten satoi enemmän, muutaman kerran oikein kunnolla, saaden kadut tulvimaan.
      Lentojen hinnoista.
      Keväällä Finnairin suora n 520€, tänään 679€.
      Keväällä Qatar 433€, nyt samaa lentoa vastaava lento100€ kalliimpi.
      Keväällä Turkish airlines n 420€, tänään 403€.

• Miekkamiesdon

Nils Holgersson air vie halvimmalla.

• no-Fear

En ymmärrä näitä pelkotilamatkustajia. Saldona 0kpl vatsatauteja neljässä vuodessa. 0kpl sairaalareissuja. 0kpl onnettomuuksia. 0kpl rikoksen uhriksi joutumisia. 0kpl huijauksia. 0kpl tappeluita. 0kpl itse tehtyjä rikoksia. 0kpl eläinten puremia. 0kpl meduusan polttamia. Suomalaiseen kotivakuutukseeni on kytketty kaikki tarvittavat vakuutukset parinsadan lisähintaan jotka pätevät melkein jokaisessa maassa. Enkä ole katsonut juurikaan mitä suuhuni laitan tai missä liikun.

• Fornebuunkautta

Hypyllä Norjaan, sieltä pääsee paketilla Pattikselle.

• postipaketti

Postipakettina laivalla. Tulee kaikista halvimmaksi. Muista ottaariittävästi evästä ja juomaa mukaan pakettiin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      71
      1690
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe