Miltäs matkatoimistolta löytyisi lokakuuksi pakettimatkoja Pattayalle ?
Paljon olen kuullut hyvistä kokemuksista, että täytyy lähteä käymään.
Pakettimatkalle Pattyalle
11
329
Vastaukset
- Pattayallejees
Ei miltään.
Pakettimatka ?
Tuosta liput, seuraa linkkejä...
https://www.skyscanner.fi/liikennevalineet/lennot/hel/bkkt/?adults=1&children=0&adultsv2=1&childrenv2=&infants=0&cabinclass=economy&rtn=1&preferdirects=false&outboundaltsenabled=false&inboundaltsenabled=false&oym=1812&iym=1901&ref=home&selectedoday=01&selectediday=01
Hotelleja saat matka-ajalle miten tahdot.
Tuosta vaikka muutama ensipäivä:
https://www.trivago.fi/?aDateRange[arr]=2018-09-21&aDateRange[dep]=2018-09-22&aPriceRange[from]=0&aPriceRange[to]=0&iPathId=429&aGeoCode[lat]=12.931068&aGeoCode[lng]=100.880516&iGeoDistanceItem=0&aCategoryRange=0,1,2,3,4,5&aOverallLiking=1,2,3,4,5&sOrderBy=relevance desc&bTopDealsOnly=false&iRoomType=7&cpt=42903&iIncludeAll=0&iViewType=0&bIsSeoPage=false&bIsSitemap=false&
Minä en edes varaa, menen paikan päälle... Kaikkein halvin tapa.
Ota lento niin, että aikaa katsella hotelleja paluu illaksi, jottei tarvitse takseja ja
voi heräillä rauhassa.Sitä pakettimatkaa ei kannata ottaa... ei oikeastaan missään tapauksessa tai
mallissa. Otat jatkuvan matkavakuutuksen Ifistä ja se on joku 50 euroa vuosi ja
toimii suomessa ja muualla myös.
Pattaya - Bangkok sairaalassa on myös suomenkielinen kaveri töissä ja oli
aikoinaan ihan suomalainen vakuutustoimisto. Passista ja sairasvakuutuksesta
kopio taskuun ja mieluimmin päällystä se vielä muovilla... jos jäät auton alle.
Pese aina kätesi ennen ruokailua ja älä imase äläkä nuole mitään käsistä jos et
ole niitä pessyt ja leikkaa kynnet sormista. Ei tule tauteja. Minulla tämä on jo
tapana muutenkin.
suomalaisia siellä on ihan vitu*** jos niiden seuraa haluat. Varo, ettei Jari tule
selän taakse, se ei taida pysyä Bangkokissa.Sä et ollut pessyt sormienvälejä... Siihen oli muodostunut joku tauti... katsoin
kuvasta.. ?- jepjuu
Matkatoimistoista ei taida juurikaan löytyä matkoja ko ajalle.
Itse varasin keväällä lennot Hki-Bangkok-Hki 1.10-29.10, hintaan 433,46€
Qatarin lennot yhdellä vaihdolla Dohassa.
Airbnb:n kautta 2.10-29.10, 50 m2 asunto Jomtienillä 427€
Kuntosali, täydellinen keittiövarustus, kaksi uima-allasta jne.
Lopullinen hinta toki enemmän, koska sähkö ja vesi maksetaan lopussa käytön mukaan.
Siivouksenn hoidat itse, tai maksat siitä.
Taksi varattu lentokentälle vastaan, hintaan 1300 Bahtia, luxury car, samanverran varmaan takaisinkin.
Kuukauden reissu maksaa noin 930€ asunnon sähkö ja vesi ja siivous.
Lokakuun reissut halpoja, koska siellä ei ole vielä alkanut sesonkiaika mahdollisten sateiden takia.
Vuosi sitten satoi lokakuussa muutaman kerran vähän.
Kaksi vuotta sitten satoi enemmän, muutaman kerran oikein kunnolla, saaden kadut tulvimaan.
Lentojen hinnoista.
Keväällä Finnairin suora n 520€, tänään 679€.
Keväällä Qatar 433€, nyt samaa lentoa vastaava lento100€ kalliimpi.
Keväällä Turkish airlines n 420€, tänään 403€. - Miekkamiesdon
Nils Holgersson air vie halvimmalla.
- no-Fear
En ymmärrä näitä pelkotilamatkustajia. Saldona 0kpl vatsatauteja neljässä vuodessa. 0kpl sairaalareissuja. 0kpl onnettomuuksia. 0kpl rikoksen uhriksi joutumisia. 0kpl huijauksia. 0kpl tappeluita. 0kpl itse tehtyjä rikoksia. 0kpl eläinten puremia. 0kpl meduusan polttamia. Suomalaiseen kotivakuutukseeni on kytketty kaikki tarvittavat vakuutukset parinsadan lisähintaan jotka pätevät melkein jokaisessa maassa. Enkä ole katsonut juurikaan mitä suuhuni laitan tai missä liikun.
- Fornebuunkautta
Hypyllä Norjaan, sieltä pääsee paketilla Pattikselle.
- postipaketti
Postipakettina laivalla. Tulee kaikista halvimmaksi. Muista ottaariittävästi evästä ja juomaa mukaan pakettiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483