Moikka :)
30-vuotias mies etsii siis matkaseuraa ruotsin, viron tai vaikkapa latvian risteilylle. Ajankohta voidaan sopia erikseen niin että meil molemmil kävis! :)
Mua ei haittaa jos teitä on monta lähös. Ite oon siis yksin lähös koska kaikil mun frendeil yms. on jotai menoo tai sit niitä ei vaa kiinnosta lähtee risteilyl (tai sit niil ei vaa oo varaa ;D ). Ittee haluttais kovasti lähtee pitkästä aikaa laival :)
Sukupuolellas tai iälläs ei mulle ei oo niinkään väliä. Voit olla samaa ikäluokkaa tai mua paljonki nuorempi tai vanhempi!
Parhaita puoliani on luotettavuus ja hyvä huumorintaju ehdottomasti! Kunnioitan myös ihmisiä ja enkä todellakaan ole ahdasmielinen ihmien :) Ootan samoja piirteitä myös sinussa!
Jos alkoi kiinnostaa niin ota yhteyttä niin jutellaan lisää :)
Mailini: [email protected]
Etsin risteilylle matkaseuraa!
Etsiskelija87
3
294
Vastaukset 3
- Imutahti64v
Ooksä nimku semmonen bii kun kaikki käy?
- Etsiskelija87
Kaikki käy. Hiki pintaan täytyy saada.
- Niko84KN
Moi, meillä matka varattu lauantaille 13.10. Turusta BP:n iltalähtö. Aiemmin en ole Turusta risteilylle kylläkään lähtenyt, mutta kokemus varmaan sekin. Ollaan työporukan kanssa liikkeellä, olen kuulemma ryhmän ainut mies. Joten...tosin olisihan se mukava hengailla äijänkin kanssa.
Mikä tilanne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459