Moikka :)
30-vuotias mies etsii siis matkaseuraa ruotsin, viron tai vaikkapa latvian risteilylle. Ajankohta voidaan sopia erikseen niin että meil molemmil kävis! :)
Mua ei haittaa jos teitä on monta lähös. Ite oon siis yksin lähös koska kaikil mun frendeil yms. on jotai menoo tai sit niitä ei vaa kiinnosta lähtee risteilyl (tai sit niil ei vaa oo varaa ;D ). Ittee haluttais kovasti lähtee pitkästä aikaa laival :)
Sukupuolellas tai iälläs ei mulle ei oo niinkään väliä. Voit olla samaa ikäluokkaa tai mua paljonki nuorempi tai vanhempi!
Parhaita puoliani on luotettavuus ja hyvä huumorintaju ehdottomasti! Kunnioitan myös ihmisiä ja enkä todellakaan ole ahdasmielinen ihmien :) Ootan samoja piirteitä myös sinussa!
Jos alkoi kiinnostaa niin ota yhteyttä niin jutellaan lisää :)
Mailini: [email protected]
Etsin risteilylle matkaseuraa!
Etsiskelija87
3
236
Vastaukset
- Imutahti64v
Ooksä nimku semmonen bii kun kaikki käy?
- Etsiskelija87
Kaikki käy. Hiki pintaan täytyy saada.
- Niko84KN
Moi, meillä matka varattu lauantaille 13.10. Turusta BP:n iltalähtö. Aiemmin en ole Turusta risteilylle kylläkään lähtenyt, mutta kokemus varmaan sekin. Ollaan työporukan kanssa liikkeellä, olen kuulemma ryhmän ainut mies. Joten...tosin olisihan se mukava hengailla äijänkin kanssa.
Mikä tilanne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831499Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671285Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818