Mela sinun mekossasi

onnistuukokoskaan

│siinäpä sitä haavetta kerrakseen │

17

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 444333555444

      onnistuu, odotan

    • enkaipaasellaista

      En ajattele moista asiaa ollenkaan ja siihen on monta syytä.

    • huspois

      Pidä ne melat vaan siellä kanootissasi ja älä tule sen kanssa vaatekaapilleni sohimaan.

    • melatupaantuliaisissa

      Tervetuloa vaan saapi nähdä miten melan kyläily edistyy

    • mekossamelovat

      Moon aina ihmetelly näitä melojia. Ne on sit outoa porukkaa.

    • Onnistuupian

      Nyt kastui kesämekkoni aivan läpikuultavaksi ja läpimäräksi. Unelmoin melomisen kiihkeästä ja soljuvasta yhteisestä rytmistä, loimuavasta taivaasta meidän yllä.

    • Businessladysi

      Oi rakas, tunnistin sinut:) Melaa mekkoonhan on minun sanani sinulle:) Tulin illalla ja sammuin kuin saunan lyhty ja yhä sairas. Tää flussa ottaa koville. Rakas, melasi mekossani on vain ajan kysymys, sitä ootellassa, nuku kulta makiasti:)

    • Tunnusteluapuolintoisin

      Tulisit lähemmäksi, silittäisit ja koskettaisit, suutelisit. Tarttuisit käteen auringonpaisteessa, ottaisit kainaloon pimentyvässä illassa. Mä janoan sun tekevän niin.

      • kukatunnustaa

        missä tuota on!!!!!!!!!!!
        otin hänet kainalooni ja hellästi vein käteni hänen hartioille│
        seuraavalla kerralla hän meni lattialle istumaan


    • tyyliguru

      Hei drag, kyl sä voit lainaa mun mekkoo. Sittenhän sun mela ON mun mekossa. Mä voin keskittyy vähän miehekkäämpiin tapauksiin... :)

    • Sullehellyytenisuon

      "Luo meren ja hiekan
      Alle lokkien viitan
      Sun ajatuksissani vien
      Ja toivon että suudelma
      Tuo sieluni rantaan
      Sen otatko vastaan
      Sen sinulle voisinko antaa
      Kuin ainoan tähden

      Niin paljon mä tunnen
      Kenet syliini suljen
      Ja mä kenelle antaa nämä tunteeni saan?

      Vasten auringon siltaa
      Säteet myöhäiseen iltaan
      Sinut vierelleni tuon ja sulle hellyyteni suon
      Niin kuin tuhannet kerrat kanssas ollut oon yksin
      Näin kun haaveissani kuljen
      Silmät tyhjyydeltä suljen

      Vasten auringon siltaa
      Säteet myöhäiseen iltaan
      Sinut vierelleni tuon ja sulle hellyyteni suon
      Jäisit siihen ystäväin, jäisit siihen ystäväin."

      • OlenVainSun

    • vikittelyypikkase

      Ens kerralla onnaa. Sun pittää vaan hankkia oikiat olosuhteet. Mökki, sauna, hellää suutelointia ja erroottista hierontaa..

    • yrititköees

      Ootko ees yrittäny? Jos niin miten? Millasen reaktion oot saanu?

      • runkkupuku

        oon, ei saatille


    • Onnistuu, heti kun olet valmis!

    • Äläenääodota

      Laita nyt sitä melaa mekkoon heti! YOLO

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe