Nyt tarvis vinkkejä kuinka jätkää kannattaa lähestyä. Oon siis lukiolainen ja ihastunu yhteen aika ihanaan jätkään. Ainut vaan etten tiedä kuinka lähestyä tätä jätkää. En myöskään tiiä tän jätkän tunteista mua kohtaan. Oon ujo ja kohta tarvis saaja vanhojen tanssi pari hankittua enkä uskalla kysyä ketään. En oo tavallinen lukiolainen. En käytä meikkejä enkä muutenkaan oo mitenkään hirveen hyvän näkönen/mallinen.
Jätkän lähestymis vinkkejä
2
212
Vastaukset
- Liianlyhyetunet
No sellanen yleinen tapa millä kiinnität pojan huomion on se että pidät katsekontaktia ja hymyilet hänelle. Kyllä siinä tilanteessa se varmasti alkaa miettimään että miksi se mua kattoo ja hymyilee ja voi nousta hänelläkin siten kiinnostus sinuakin kohtaan. Ja lukiossahan on myös hyvä kun voit kysyä häneltä apua johonki tai kysyä että mitä tuli läksyksi. Eikä välttämättä tarvitse olla mikään "malli" ja tuo meikki juttu on minusta vielä oudompi väite että jos ei käytä meikkiä niin on ruma/ei saa poikia. Minusta meikki usein ei näytä yhtään sen paremmalta tai aika usein näyttää jopa tyttö "rumemmalta" meikkien kanssa. Itsekkin tunnen yhen tytön joka näyttää muuten ihan nätiltä mutta hän meikkaa ripsensä tosi tuuheiksi joka ei kyl todellakaan mielestäni näytä kauniimalta.
- selvä
ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959