Millaisilla viikkoväleillä te saatte Nebido-pistoksen? Mulla etsitään oikeaa pistosrytmiä ja nyt on tästä 12 vk välistä vielä 4 vk jäljellä ennen verikoetta ja seuraavaa pistosta..
Mua hirvittää tämä tuleva kuukausi. Ne aiemmat pistosvälit oli 8 vk ja olo kerkesi mennä huonoksi ennen uutta piikkiä. Voimakasta hikoilua, kuumia aaltoja, heikotusta, mahakipuja, heikkouden tunnetta ja mielen alavire. Oon siis päätellyt että kaiketi mulle pistosväli tulee olemaan alle 8 vk. Haluaisin kuulla muiden mietteitä aiheesta, erityisesti niiden joilla se väli on alle 8 vk, minkälainen olo oli tuon 12 vk välin aikana ja kerkesikö esim menkat tulla takas?
Nebido-pistosten väli
TestoTon
2
292
Vastaukset
- Booyysss
Sulla on munasarjat varmaan siis edelleen? Niiden poiston jälkeen 12 viikkoa on yleensä ok, ennen sitä useimmat tykkää tiheämmästä välistä. Itellä ei ehtiny menkat alkaa, mutta lähellä oli.
- TestoTon
Hyvä pointti! On ne tallella vielä, kiitos vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673