Sain kyselyn suomi24 palvelusta jossa todettiin että tulevat muuttamaan säätöjä tässä lomaosakekeskusteluissa ja olen sen nyt muutamanapäivänä huomannut. Eivät julkase perus tietoa mitä vain asiaan vihkiytyneet voivat tietää. Jos Trumpilla on vuotaja valkoisessatalossa, niin sitä vuotoa ei olisi enään pysynyt tekemään suomi24 uusilla säännöillä. Minä nostan näistä keskusteluista kytkintä ja kusettajat ja muut koijarit kyllä tulee kiittämään ja kumartamaan. Kiitos suomi24.
suomi24 keskustelun säännöt lomaosake
verykauniskukka
8
342
Vastaukset
- Cvvnjxghk
Antaa kirjoitella suomi24 on vain roskapalsta
- Kusetushyshys
Saako näistä penoista ja muista kusettajista enää valistaa kansaa?
- Terhikki87
Huomasin että Suomi24 palvelussa on haukuttu kaikki Suomen yritykset. Prisma ja K market myös.
- Huihaihuijaa
aivan nehän kusettaa myös. aika kun myy källiimmalla kun on ostanut kusettaa.
- Nbbvhgvg
Mikä sinun yrityksen nimi on haukutaan sekin varmuuden vuoksi. 😂😂😂🐷🐷🐷
- Yhjhggjk
😂😂😂 vitsi huumori mies
- puh.veli
Miksi meijän Srkvl uskovaisten yritykset aina haukutaan täällä? Voiskos Keskustapuoluve puuttuva asijaan? Kiidos.
- ljhglvckjg
Soita SKP tai rakennusliittoon kirjoittelija on vasemmistolainen. (VAS)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1788531KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4557737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763910Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521643794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään722972Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211901