Sain kyselyn suomi24 palvelusta jossa todettiin että tulevat muuttamaan säätöjä tässä lomaosakekeskusteluissa ja olen sen nyt muutamanapäivänä huomannut. Eivät julkase perus tietoa mitä vain asiaan vihkiytyneet voivat tietää. Jos Trumpilla on vuotaja valkoisessatalossa, niin sitä vuotoa ei olisi enään pysynyt tekemään suomi24 uusilla säännöillä. Minä nostan näistä keskusteluista kytkintä ja kusettajat ja muut koijarit kyllä tulee kiittämään ja kumartamaan. Kiitos suomi24.
suomi24 keskustelun säännöt lomaosake
verykauniskukka
8
337
Vastaukset
- Cvvnjxghk
Antaa kirjoitella suomi24 on vain roskapalsta
- Kusetushyshys
Saako näistä penoista ja muista kusettajista enää valistaa kansaa?
- Terhikki87
Huomasin että Suomi24 palvelussa on haukuttu kaikki Suomen yritykset. Prisma ja K market myös.
- Huihaihuijaa
aivan nehän kusettaa myös. aika kun myy källiimmalla kun on ostanut kusettaa.
- Nbbvhgvg
Mikä sinun yrityksen nimi on haukutaan sekin varmuuden vuoksi. 😂😂😂🐷🐷🐷
- Yhjhggjk
😂😂😂 vitsi huumori mies
- puh.veli
Miksi meijän Srkvl uskovaisten yritykset aina haukutaan täällä? Voiskos Keskustapuoluve puuttuva asijaan? Kiidos.
- ljhglvckjg
Soita SKP tai rakennusliittoon kirjoittelija on vasemmistolainen. (VAS)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen242645Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402312Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621298Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991221- 41976
- 42957
- 75852
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh72826Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175793Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup93762