Sain kyselyn suomi24 palvelusta jossa todettiin että tulevat muuttamaan säätöjä tässä lomaosakekeskusteluissa ja olen sen nyt muutamanapäivänä huomannut. Eivät julkase perus tietoa mitä vain asiaan vihkiytyneet voivat tietää. Jos Trumpilla on vuotaja valkoisessatalossa, niin sitä vuotoa ei olisi enään pysynyt tekemään suomi24 uusilla säännöillä. Minä nostan näistä keskusteluista kytkintä ja kusettajat ja muut koijarit kyllä tulee kiittämään ja kumartamaan. Kiitos suomi24.
Vastaukset 8
- Cvvnjxghk
Antaa kirjoitella suomi24 on vain roskapalsta
- Kusetushyshys
Saako näistä penoista ja muista kusettajista enää valistaa kansaa?
- Terhikki87
Huomasin että Suomi24 palvelussa on haukuttu kaikki Suomen yritykset. Prisma ja K market myös.
- Huihaihuijaa
aivan nehän kusettaa myös. aika kun myy källiimmalla kun on ostanut kusettaa.
- Nbbvhgvg
Mikä sinun yrityksen nimi on haukutaan sekin varmuuden vuoksi. 😂😂😂🐷🐷🐷
- Yhjhggjk
😂😂😂 vitsi huumori mies
- puh.veli
Miksi meijän Srkvl uskovaisten yritykset aina haukutaan täällä? Voiskos Keskustapuoluve puuttuva asijaan? Kiidos.
- ljhglvckjg
Soita SKP tai rakennusliittoon kirjoittelija on vasemmistolainen. (VAS)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4391918- 1501247
- 701144
- 901141
- 1141137
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku176994- 100783
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664