naisen syksy on lähtenyt rullaamaan? Pidätkö syksystä vai onko se sinusta ankeaa aikaa?
Mitenkäs sinun,
18
696
Vastaukset
- syksyonkaunis
Hyvin on lähtenyt rullaamaan. Pidän syksystä, sateista, myrskyistä, hämärästä, pimeästä, koleudesta, kynttilän valosta ja keltaisista lehdistä jotka kieppuvat tuulen mukana.
- Iloinenss
Aina on paras aika, ei ole muuta aikaa kuin nykyhetki. Käyttäkäämme se viisaasti. Ja iloisina. Elämän tarkoitus on iloita nykyhetkestä.
- Naiseltaeräältä
Olen syksyihminen. Parasta aikaa luonnossa liikkua on syksy.
Ja tietty odotan jo joulupukkia. ;D - Elluhalloyb
Tykkään syksystä...
Väreistä.....tuulesta...
Eikä ole ....
Enää niin kuuma...vaan lämmintä...
Todella hyvin...kaik vaan tuntuu hyvält...😂☀❤🎶🌈💧 - Maailmaedessä
Kovaa mennään ja vähän kauhistuttaa. Mut nyt eletään täysillä. Syksy olisi ihana osa toisen kainalossa, mutta kaikkea ei voi saada.
Oikeastaan tulee nautittua syksystä. :)
- syysunelmaa
tykkään syksystäkin :) muuten hyvin lähtenyt rullaamaan,mut joskus vois nauttia pimeistä syysilloista hyvän seurankin kanssa :)
- yksijaainoa
Syksy on hienoa aikaa, mutta mukava se olisi tunnelmoida kauniita kelejä ja hämyisiä iltoja hänen kanssaan.
- NJB
Elämäni huonoin syksy menossa kaikin puolin..,, tiedän mistä se johtuu’
- olennainenminäkin
Vaikkei se aina siltä tunnu.
Syksy rullaa ja pidän siitä ja kaikesta sen tuomasta tekemisestä.
Työmaastani en pidä erityisemmin, mutta siedän sitä.
Se mikä nyt mieltä painaa, liittyy omaisiini. Ahdistaa ja tulee ahdistamaan vielä kauan.
Tiedän jo kaavan ennestään ja tuntuu niin turhalta kaikki. Ihan sama lopettaa kaikki omat harrastukset ja oma elämä. Myydä kaikki muu, paitsi vaatteet päältä.
Ei tästä muuta jää, kuin ärsyyntynyt olo. Mitään ei jaksa tai ehdi, enkä halua enää edes yrittää. Joku keskeytys tulee aina jumittamaan.
Eli mua taitaa sittenkin masentaa, huomaan. - Nettideititön
Mukavasti on lähtenyt rullaamaan 😁 Nettideittiprofiilit poistettu ja lapin ruskareissu tiedossa 😛
- yhtävärienloistetta
Kiva olla lomalla tähän aikaan, sienestää ja marjastaa sekä mukava oli pyöräillä tänäänkin parin tunnin lenkki ja käydä kävelemässä portaita. Ehkä menen vielä hiihtoputkessakin käymään, huonompien kelien aikana ja kokeilemaan, miltä se talvi jälleen tuntuu.
- ykshellu
Hyvin on lähtenyt. Työt vie tietenkin suurimman osan aikaa. Sitten olen ottanut nettivalmennnuksen. Olen laittanut ruokavalion kuosiin ja himpun verran treenaillut.
- nautinnollistasyksyä
Mennyt on mennyttä. Muistot antaa voimaa. Tulevaa emme tiedä. Siispä nautimme tästä päivästä Mies.
- onkotodellistakielämää
Mitäs sulle itsellesi muuten kuuluu, täälläkö jatkat naisten narraamista edelleen?
- Caleppi
Ei tainnut olla sulle tämäkään aloitus, ei pahalla.
- onkotodellistakielämää
Caleppi kirjoitti:
Ei tainnut olla sulle tämäkään aloitus, ei pahalla.
Normaalit ihmiset kyselee asioita muita teitä, ei tätä kautta, täällä on vain just sellaiset naisten kanssa pelaajat tai mielikuvituksessa eläjät.
- MiksiEiOllut
Caleppi kirjoitti:
Ei tainnut olla sulle tämäkään aloitus, ei pahalla.
Ai siksi kun ei tullut toivottua vastausta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435