naisen syksy on lähtenyt rullaamaan? Pidätkö syksystä vai onko se sinusta ankeaa aikaa?
Mitenkäs sinun,
18
679
Vastaukset
- syksyonkaunis
Hyvin on lähtenyt rullaamaan. Pidän syksystä, sateista, myrskyistä, hämärästä, pimeästä, koleudesta, kynttilän valosta ja keltaisista lehdistä jotka kieppuvat tuulen mukana.
- Iloinenss
Aina on paras aika, ei ole muuta aikaa kuin nykyhetki. Käyttäkäämme se viisaasti. Ja iloisina. Elämän tarkoitus on iloita nykyhetkestä.
- Naiseltaeräältä
Olen syksyihminen. Parasta aikaa luonnossa liikkua on syksy.
Ja tietty odotan jo joulupukkia. ;D - Elluhalloyb
Tykkään syksystä...
Väreistä.....tuulesta...
Eikä ole ....
Enää niin kuuma...vaan lämmintä...
Todella hyvin...kaik vaan tuntuu hyvält...😂☀❤🎶🌈💧 - Maailmaedessä
Kovaa mennään ja vähän kauhistuttaa. Mut nyt eletään täysillä. Syksy olisi ihana osa toisen kainalossa, mutta kaikkea ei voi saada.
Oikeastaan tulee nautittua syksystä. :)
- syysunelmaa
tykkään syksystäkin :) muuten hyvin lähtenyt rullaamaan,mut joskus vois nauttia pimeistä syysilloista hyvän seurankin kanssa :)
- yksijaainoa
Syksy on hienoa aikaa, mutta mukava se olisi tunnelmoida kauniita kelejä ja hämyisiä iltoja hänen kanssaan.
- NJB
Elämäni huonoin syksy menossa kaikin puolin..,, tiedän mistä se johtuu’
- olennainenminäkin
Vaikkei se aina siltä tunnu.
Syksy rullaa ja pidän siitä ja kaikesta sen tuomasta tekemisestä.
Työmaastani en pidä erityisemmin, mutta siedän sitä.
Se mikä nyt mieltä painaa, liittyy omaisiini. Ahdistaa ja tulee ahdistamaan vielä kauan.
Tiedän jo kaavan ennestään ja tuntuu niin turhalta kaikki. Ihan sama lopettaa kaikki omat harrastukset ja oma elämä. Myydä kaikki muu, paitsi vaatteet päältä.
Ei tästä muuta jää, kuin ärsyyntynyt olo. Mitään ei jaksa tai ehdi, enkä halua enää edes yrittää. Joku keskeytys tulee aina jumittamaan.
Eli mua taitaa sittenkin masentaa, huomaan. - Nettideititön
Mukavasti on lähtenyt rullaamaan 😁 Nettideittiprofiilit poistettu ja lapin ruskareissu tiedossa 😛
- yhtävärienloistetta
Kiva olla lomalla tähän aikaan, sienestää ja marjastaa sekä mukava oli pyöräillä tänäänkin parin tunnin lenkki ja käydä kävelemässä portaita. Ehkä menen vielä hiihtoputkessakin käymään, huonompien kelien aikana ja kokeilemaan, miltä se talvi jälleen tuntuu.
- ykshellu
Hyvin on lähtenyt. Työt vie tietenkin suurimman osan aikaa. Sitten olen ottanut nettivalmennnuksen. Olen laittanut ruokavalion kuosiin ja himpun verran treenaillut.
- nautinnollistasyksyä
Mennyt on mennyttä. Muistot antaa voimaa. Tulevaa emme tiedä. Siispä nautimme tästä päivästä Mies.
- onkotodellistakielämää
Mitäs sulle itsellesi muuten kuuluu, täälläkö jatkat naisten narraamista edelleen?
- Caleppi
Ei tainnut olla sulle tämäkään aloitus, ei pahalla.
- onkotodellistakielämää
Caleppi kirjoitti:
Normaalit ihmiset kyselee asioita muita teitä, ei tätä kautta, täällä on vain just sellaiset naisten kanssa pelaajat tai mielikuvituksessa eläjät.
- MiksiEiOllut
Caleppi kirjoitti:
Ai siksi kun ei tullut toivottua vastausta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237