Mitenkäs sinun,

oletrakasmullejonyt

naisen syksy on lähtenyt rullaamaan? Pidätkö syksystä vai onko se sinusta ankeaa aikaa?

18

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syksyonkaunis

      Hyvin on lähtenyt rullaamaan. Pidän syksystä, sateista, myrskyistä, hämärästä, pimeästä, koleudesta, kynttilän valosta ja keltaisista lehdistä jotka kieppuvat tuulen mukana.

    • Iloinenss

      Aina on paras aika, ei ole muuta aikaa kuin nykyhetki. Käyttäkäämme se viisaasti. Ja iloisina. Elämän tarkoitus on iloita nykyhetkestä.

    • Naiseltaeräältä

      Olen syksyihminen. Parasta aikaa luonnossa liikkua on syksy.
      Ja tietty odotan jo joulupukkia. ;D

    • Elluhalloyb

      Tykkään syksystä...
      Väreistä.....tuulesta...
      Eikä ole ....
      Enää niin kuuma...vaan lämmintä...
      Todella hyvin...kaik vaan tuntuu hyvält...😂☀❤🎶🌈💧

    • Maailmaedessä

      Kovaa mennään ja vähän kauhistuttaa. Mut nyt eletään täysillä. Syksy olisi ihana osa toisen kainalossa, mutta kaikkea ei voi saada.

    • Oikeastaan tulee nautittua syksystä. :)

    • syysunelmaa

      tykkään syksystäkin :) muuten hyvin lähtenyt rullaamaan,mut joskus vois nauttia pimeistä syysilloista hyvän seurankin kanssa :)

    • yksijaainoa

      Syksy on hienoa aikaa, mutta mukava se olisi tunnelmoida kauniita kelejä ja hämyisiä iltoja hänen kanssaan.

    • NJB

      Elämäni huonoin syksy menossa kaikin puolin..,, tiedän mistä se johtuu’

    • olennainenminäkin

      Vaikkei se aina siltä tunnu.
      Syksy rullaa ja pidän siitä ja kaikesta sen tuomasta tekemisestä.
      Työmaastani en pidä erityisemmin, mutta siedän sitä.
      Se mikä nyt mieltä painaa, liittyy omaisiini. Ahdistaa ja tulee ahdistamaan vielä kauan.
      Tiedän jo kaavan ennestään ja tuntuu niin turhalta kaikki. Ihan sama lopettaa kaikki omat harrastukset ja oma elämä. Myydä kaikki muu, paitsi vaatteet päältä.
      Ei tästä muuta jää, kuin ärsyyntynyt olo. Mitään ei jaksa tai ehdi, enkä halua enää edes yrittää. Joku keskeytys tulee aina jumittamaan.
      Eli mua taitaa sittenkin masentaa, huomaan.

    • Nettideititön

      Mukavasti on lähtenyt rullaamaan 😁 Nettideittiprofiilit poistettu ja lapin ruskareissu tiedossa 😛

    • yhtävärienloistetta

      Kiva olla lomalla tähän aikaan, sienestää ja marjastaa sekä mukava oli pyöräillä tänäänkin parin tunnin lenkki ja käydä kävelemässä portaita. Ehkä menen vielä hiihtoputkessakin käymään, huonompien kelien aikana ja kokeilemaan, miltä se talvi jälleen tuntuu.

    • ykshellu

      Hyvin on lähtenyt. Työt vie tietenkin suurimman osan aikaa. Sitten olen ottanut nettivalmennnuksen. Olen laittanut ruokavalion kuosiin ja himpun verran treenaillut.

    • nautinnollistasyksyä

      Mennyt on mennyttä. Muistot antaa voimaa. Tulevaa emme tiedä. Siispä nautimme tästä päivästä Mies.

    • onkotodellistakielämää

      Mitäs sulle itsellesi muuten kuuluu, täälläkö jatkat naisten narraamista edelleen?

      • Caleppi

        Ei tainnut olla sulle tämäkään aloitus, ei pahalla.


      • onkotodellistakielämää
        Caleppi kirjoitti:

        Ei tainnut olla sulle tämäkään aloitus, ei pahalla.

        Normaalit ihmiset kyselee asioita muita teitä, ei tätä kautta, täällä on vain just sellaiset naisten kanssa pelaajat tai mielikuvituksessa eläjät.


      • MiksiEiOllut
        Caleppi kirjoitti:

        Ei tainnut olla sulle tämäkään aloitus, ei pahalla.

        Ai siksi kun ei tullut toivottua vastausta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe