Tiistai aamuun

Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit ..
Jos olisit minun kultaseni...

15

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyyellu

      Kuokka, onko sulla karvaiset?

      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka...moi...
        Ei kysy Ellu.....
        Heräsin....myöhemmin...kirjoittaa...
        Ukostaa ...lujaa....Tsau Beibi...🐇🐰🌈👣
        👁👁


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka ...moi...
        Kyl miehel saa olla karvoi....
        Kunhan ovat siistitty....
        Se on sit sade päivä...mä taidan kuitenkin lähtee...ulos...se on vettä vaan..
        Sit täytyis kämpä siivoo....
        Jos tää kapula ei liimannu käteen kiin...mulla nyt kax älypuhelinta...mä sain. Sen toisen...en kyl tiiä tykkäänkö siint...
        Sano et siin on paremmat pikkelsit ..kuin mun vanhas...mitä nyt sit tarkoittikin..mut kun rakastan tätä mun vanhaa...voisin myydä sen...aivan kuin uus. Mä oon pitänyt kuin kukkaa kämenel...
        Puhdas...olut noin pari vuotta mul..
        En tiiä ...ei ehditty tutustuun siihen...katotaan..mä haluaisin et olisi hyvä kamera..et kuvista tulis kauniita...
        Täs mun puhelimes on kyl kaunistus nappula..et muuttuu kauniikx...
        Halitaanhalitaan...tsau beibi...🐰🐇🌈👣👁👁


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka...
        Niin mitä jos olisin sun kultaseis....
        Silmilläni tapittais...kieli roikkuis ulos...
        Jos oot hot...
        Hyvänä pitäisin..no kyl välii voisin....no jääköön arvoitukseksi...
        Mut kyl sää saisit pitää mua hyvänä...
        Jämti on...👣👣🐇🐰👅👅😳😳👁👁🎶🎶


      • Pikkukukka ...
        Tiedät sen itsekkin, ettet ole .. anteeksi.
        Vaikka suloinen tapaus oletkin.
        Oikea pikkumyy💃
        Pikkukukka lle hyvää iltaa! :)


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka...
        Sä oot tylsä....👅🐰🐇👁👁
        Valehtele edes...✌


      • Pikkukukka..
        Mä olen sulta sen oppinut.
        Ai .. että mä olisin lääpälläni sinuun.
        Oletko lenkkeillyt nyt onko askelia tullut?
        Kerroinhan että olet suloinen nainen. 🤗 Hali sinulle Pikkukukka. 😘


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka...
        Ei tänää askelia..
        Oon siivonnut..vaihtanut lakanat..laittanut tavarii oikeisiin paikoilleen..
        Syönyt.....
        Ehkä viel saunaa..katotaan..iho ei oikke kestä saunaa..niin montaa kertaa...
        Tänää on ollut syksy...
        Sä oot lääpälläsi...nais....eikö ookin kiva valehdella..tuottaa iloa...😂😂😂😀😀😀
        Niin paljon iloa...älä vaan peru..on niin kiva mennä nukkuu ..iloisena...😂😂😂😂
        Nyt täytyy nauraa...näetkö..on mukavaa....😂😂😂😂😂😂😂😂
        Valehtelullakin saa aikaan niin paljon iloa...Niin hassua...eikö vaan...tsau Beibi...✌🐰🐇👁👁👅👣👣


      • vaikkenvedäketään

        Vetäisin turpaan miestä joka sanoo tota suloiseksi ja pyyhkisin lattian miehellä parikymmentä kertaa ja jättäisin, unohtaisin. Yäk.


    • Huomenta Kuokka!
      Aikainen lintu madon nappaa! Minulla onkin halipula ja halauksella olisi mukava aloittaa uusi päivä. Suuntaan tästä nyt raikkaaseen ulkoilmaan ja työmaalle. Toivotan sinulle hyvää päivän jatkoa ja pidä itsestäsi hyvä huoli!

      • Xna-naiselle iltaa! :) Kiitos aamutoivotuksesta!
        Kukapa minusta huolta pitäisi, itse se on pidettävä. 😁


      • KUOKKA kirjoitti:

        Xna-naiselle iltaa! :) Kiitos aamutoivotuksesta!
        Kukapa minusta huolta pitäisi, itse se on pidettävä. 😁

        Iltaa ja hyvää iltaa!
        Niinhän se menee; itsehän sitä on paras huolenpitäjä omasta itsestään. Joskus täytyy osata olla hyvinkin itsekäs kun koettaa mennä elämässä uusia tuulia kohti.


    • nnnnainennn

      Mukavaa päivää :)

      • Kiitos! :)


    • Hei Kuokka! 💋 kiitos! Samoin sinulle 🙌 Ihanaa päivää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe