Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit ..
Jos olisit minun kultaseni...
Tiistai aamuun
15
517
Vastaukset
- kysyyellu
Kuokka, onko sulla karvaiset?
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...moi...
Ei kysy Ellu.....
Heräsin....myöhemmin...kirjoittaa...
Ukostaa ...lujaa....Tsau Beibi...🐇🐰🌈👣
👁👁 - Pikkukukkaelluhallo
Kuokka ...moi...
Kyl miehel saa olla karvoi....
Kunhan ovat siistitty....
Se on sit sade päivä...mä taidan kuitenkin lähtee...ulos...se on vettä vaan..
Sit täytyis kämpä siivoo....
Jos tää kapula ei liimannu käteen kiin...mulla nyt kax älypuhelinta...mä sain. Sen toisen...en kyl tiiä tykkäänkö siint...
Sano et siin on paremmat pikkelsit ..kuin mun vanhas...mitä nyt sit tarkoittikin..mut kun rakastan tätä mun vanhaa...voisin myydä sen...aivan kuin uus. Mä oon pitänyt kuin kukkaa kämenel...
Puhdas...olut noin pari vuotta mul..
En tiiä ...ei ehditty tutustuun siihen...katotaan..mä haluaisin et olisi hyvä kamera..et kuvista tulis kauniita...
Täs mun puhelimes on kyl kaunistus nappula..et muuttuu kauniikx...
Halitaanhalitaan...tsau beibi...🐰🐇🌈👣👁👁 - Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Niin mitä jos olisin sun kultaseis....
Silmilläni tapittais...kieli roikkuis ulos...
Jos oot hot...
Hyvänä pitäisin..no kyl välii voisin....no jääköön arvoitukseksi...
Mut kyl sää saisit pitää mua hyvänä...
Jämti on...👣👣🐇🐰👅👅😳😳👁👁🎶🎶 Pikkukukka ...
Tiedät sen itsekkin, ettet ole .. anteeksi.
Vaikka suloinen tapaus oletkin.
Oikea pikkumyy💃
Pikkukukka lle hyvää iltaa! :)- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Sä oot tylsä....👅🐰🐇👁👁
Valehtele edes...✌ Pikkukukka..
Mä olen sulta sen oppinut.
Ai .. että mä olisin lääpälläni sinuun.
Oletko lenkkeillyt nyt onko askelia tullut?
Kerroinhan että olet suloinen nainen. 🤗 Hali sinulle Pikkukukka. 😘- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Ei tänää askelia..
Oon siivonnut..vaihtanut lakanat..laittanut tavarii oikeisiin paikoilleen..
Syönyt.....
Ehkä viel saunaa..katotaan..iho ei oikke kestä saunaa..niin montaa kertaa...
Tänää on ollut syksy...
Sä oot lääpälläsi...nais....eikö ookin kiva valehdella..tuottaa iloa...😂😂😂😀😀😀
Niin paljon iloa...älä vaan peru..on niin kiva mennä nukkuu ..iloisena...😂😂😂😂
Nyt täytyy nauraa...näetkö..on mukavaa....😂😂😂😂😂😂😂😂
Valehtelullakin saa aikaan niin paljon iloa...Niin hassua...eikö vaan...tsau Beibi...✌🐰🐇👁👁👅👣👣 - vaikkenvedäketään
Vetäisin turpaan miestä joka sanoo tota suloiseksi ja pyyhkisin lattian miehellä parikymmentä kertaa ja jättäisin, unohtaisin. Yäk.
Huomenta Kuokka!
Aikainen lintu madon nappaa! Minulla onkin halipula ja halauksella olisi mukava aloittaa uusi päivä. Suuntaan tästä nyt raikkaaseen ulkoilmaan ja työmaalle. Toivotan sinulle hyvää päivän jatkoa ja pidä itsestäsi hyvä huoli!Xna-naiselle iltaa! :) Kiitos aamutoivotuksesta!
Kukapa minusta huolta pitäisi, itse se on pidettävä. 😁KUOKKA kirjoitti:
Xna-naiselle iltaa! :) Kiitos aamutoivotuksesta!
Kukapa minusta huolta pitäisi, itse se on pidettävä. 😁Iltaa ja hyvää iltaa!
Niinhän se menee; itsehän sitä on paras huolenpitäjä omasta itsestään. Joskus täytyy osata olla hyvinkin itsekäs kun koettaa mennä elämässä uusia tuulia kohti.
- nnnnainennn
Mukavaa päivää :)
Hei Kuokka! 💋 kiitos! Samoin sinulle 🙌 Ihanaa päivää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673