Kohta ei tarvitse

enää tälle palstalle itse kirjoitella, eikä toisten kirjoitelmia kommentoida, kun kaikkeen tarvitaan ”kirjautuminen”. Varsinaista sananvapauden rajoittamista!
12290
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Kukahan tekee samasta aiheesta neljännen alotuksen.

1Äänestä
  • No, onhan se järkkyä, että ensin annetaan ihmisille vapauksia ja kun eivät osaa vapauksiaan "oikein" käyttää, niin eipä aikaakaakaan, kun kiristetään.

Äänestä

Ei tarvitse nykyisinkään, ellei halua.

1Äänestä

Käyppä lukemassa esim Paikkakunta Jyväskylä palstaa, siinäpä hyvä esimerkki sananvapaudesta. Luokatonta sontaa eikä mitään järkevää keskustelua

1Äänestä

Totuuksien esilletuonti yritetään tukahduttaa tavalla tai toisella, bisnes verovaroin maksimoidaan

Äänestä

Mites se kirjautuminen estää enemmän sananvapauttasi?
Poistetaanhan täältä kirjautumattomienkin kommentteja.

2Äänestä

Onko aloittajan tarvinnut kirjoittaa tänne joskus?
Miksi?

Jospa kertoisitte itse.

1Äänestä

Olen samaa mieltä.
Miksi jakaa hyviä sanoja, lauseita muille, kun saisi pitää ne itsellään.
Menee ihan harakoille kun niillähän voisi tehdä vaikka esikoisteoksen.
Löytyisikö palstalta ostajia?

2Äänestä

Tottakai haluan kirjoitella tai kommentoida satunnaisesti. Ilman kirjautumisia! Vapaasti!

Äänestä

kyllä tänne voi ihan vapaasti kirjoittaa kirjautuneenakin, niin minä teen. jos tarkoitat vapauden menettämisellä sitä, ettei kirjautuneena uskalla kaikenlaista paskaa tänne laukoa, niin siinä tapauksessa kirjautumispakko on erinomainen asia.

1Äänestä

Joo, ei tykää,
joten jätetään sitten jäähyväiset näille palstoille,

törkeää sananvapauden riistoa,
ei enään kehtaa laukoa totuuksia vääryyksistä yhteiskunnassamme,

Äänestä

Onko jottai muuta sivua suomeksi mihin ei tartte kirjautua???

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Psykoterapeutitar kirjoitti:

enää tälle palstalle itse kirjoitella, eikä toisten kirjoitelmia kommentoida, kun kaikkeen tarvitaan ”kirjautuminen”. Varsinaista sananvapauden rajoittamista!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu