Onko Joutsassa ruoka-apua ja jos on niin onko tietoa milloin ja missä? Ilmoittaudutaanko jonnekin? Minkälaista porukkaa siellä käy?
Jos joku viitsii vastata, kiitos paljon.
Ruoka-apu Joutsassa
24
887
Vastaukset
- mimmi1961
Hei. Ruoka-apua on huomenna 12.9 saatavilla Vapaakirkon tiloissa klo. 15. Muistaakseni tällä kertaa on EU-kassien jakopäivä. Paikalle pääset nousemalla apteekin puoleisesta kulmasta ylös.
- ApuaVailla
Paljon kiitoksia vastauksesta!
- Anonyymi
Minulla on jääkaappi tyhjä, voisiko joku ystävällisesti täyttää sen?
- Anonyymi
Täytä itse laiskuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytä itse laiskuri
😤😤
- Anonyymi
Apsilla voi lounasajan jälkeen kerätä astianpalautushäkistä melko hyvänkin satsin useammallekin. Aina ne ahneet jotakin jättää syömättä.
Toisaalta ne tekevät henkilökunnalle kuuluvaa työtä kiikuttamalla astiansa häkkiin. Toisin sanoen Keskimaa teettää laitonta duunia asiakkailla, eikä maksa siitä työnantajamaksuja eikä palkkaa.- Anonyymi
Maksaako niistä häkeistä ottaminen jotain? Mistäpäin taloa ne häkit löytyvät
- Anonyymi
Häkki heilahtaa !
- Anonyymi
Ranskassa eräs pubin omistaja sai ankarat sakot, kun vaati asiakkaita palauttamaan lasinsa itse tiskille. Oikeus katsoi asiakkaiden tehneen omistajalle veronalaista työtä kantaessaan astioita tiskille. Asiakkaita ei tuomittu.
- Anonyymi
Laskeekohan Keskimaa kaikki astioitaan häkkiin kantavat työllistettyjen tilastoonsa?
- Anonyymi
Puku päälle tai HH ulkoiluvaatteet niin saat parasta . Aina tuo työnteon voittaa .
- Anonyymi
Kai tiedät että nuo HH kuteet yhdistetään entiseen saksalaiseen hallitsijaan. Isommilla kylillä niitä ei kehtaa kukaan järkevä pitää.
- Anonyymi
Ravintoloitsijat voisivat laittaa tähteet sinkkiämpäriin ja takaovelle, talvella jäätyvät itsestään ja seuraava vastaanottaja voi näistä mikrossa sulatella aterian liemineen.
- Anonyymi
Ravintoloissa ei yleensä jää tähteitä. ABC:hän ei ole ravintola, vaan huoltoaseman ruokala.
- Anonyymi
Ilmaisten palveluiden tarjoaminen pitää lopettaa , ei olisi ruokajonoja jos niitä ei jaettaisi . Ihmisten pitäisi aloittaa itse pitämään huoli elämästään , se ei ole koskaan ollut huono asia .
- Anonyymi
Ihmisille opetetaan nykyisin ettei kenenkään tartte pitää huolta itsestään tai tekemisistään . Aina on jonkun muun syy jos menee paskasti tai sattuu jotain.
- Anonyymi
Erään keskisuomalaisen kunnan kouluruokalassa yläkoululaiset viskovat ruokaa seinille, lattioille ja pöydille ja vittuilevat henkilökunnalle. Valvojat eivät mahda mitään.
Kun nämä apinat ovat sitten ravintolaiässä, ne jatkavat samanlaista touhua edelleen.- Anonyymi
Tuo tapaus on oikeistolaisesta porvarikunnasta, Muuramesta, jossa asuu vain varakkaita perheitä. Mitä sitten tekevät vasemmistokunnissa asuvat duunariperheiden kersat?
- Anonyymi
Ruoka-apujonoissa viihtyvät hyvin puetut hyvässä rasvassa keholtaan olevat . Juurikaan avun tarve ei näy olemuksesta hyvinvoivaa ahnetta ilmais jakelua metsästävää " maatuskaa "
- Anonyymi
Moni hakee kotieläimilleen syömistä.
- Anonyymi
Lihapulla voi kimmota rehtorin tai sihteerin otsaan ihan vahingossa lautaselta.
- Anonyymi
Ruoka-apu pitää lopettaa kun eräs naishenkilö on arvioinut että Suomalainen elää liian kauan . Tutkimus tulos .
- Anonyymi
Leivonmäkinen uskonlahkolainen ennen ainakin haki kaupoista ylijäämä ruokia, sitten jako niitä alkoholisteille ja teetätti niillä pientä passinkia polttopuu hommista lumihommiin. Siinä söi itekkin perheensä kanssa. Sinällään hyvä juttu, mut niille ressukoille jäi sit enemmän rahaa kaljan ostoon. Onkohan tässäkään nyt mitään järkeä ?
- Anonyymi
Kalja on ruokajuoma. Ja lahko= lempeä syli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030