Ruoka-apu Joutsassa

ApuaVailla

Onko Joutsassa ruoka-apua ja jos on niin onko tietoa milloin ja missä? Ilmoittaudutaanko jonnekin? Minkälaista porukkaa siellä käy?

Jos joku viitsii vastata, kiitos paljon.

24

887

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi1961

Hei. Ruoka-apua on huomenna 12.9 saatavilla Vapaakirkon tiloissa klo. 15. Muistaakseni tällä kertaa on EU-kassien jakopäivä. Paikalle pääset nousemalla apteekin puoleisesta kulmasta ylös.

• ApuaVailla

Paljon kiitoksia vastauksesta!

• Anonyymi

Minulla on jääkaappi tyhjä, voisiko joku ystävällisesti täyttää sen?

• Anonyymi

Täytä itse laiskuri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytä itse laiskuri

😤😤

• Anonyymi

Apsilla voi lounasajan jälkeen kerätä astianpalautushäkistä melko hyvänkin satsin useammallekin. Aina ne ahneet jotakin jättää syömättä.
      Toisaalta ne tekevät henkilökunnalle kuuluvaa työtä kiikuttamalla astiansa häkkiin. Toisin sanoen Keskimaa teettää laitonta duunia asiakkailla, eikä maksa siitä työnantajamaksuja eikä palkkaa.

• Anonyymi

Maksaako niistä häkeistä ottaminen jotain? Mistäpäin taloa ne häkit löytyvät

• Anonyymi

Häkki heilahtaa !

• Anonyymi

Ranskassa eräs pubin omistaja sai ankarat sakot, kun vaati asiakkaita palauttamaan lasinsa itse tiskille. Oikeus katsoi asiakkaiden tehneen omistajalle veronalaista työtä kantaessaan astioita tiskille. Asiakkaita ei tuomittu.

• Anonyymi

Laskeekohan Keskimaa kaikki astioitaan häkkiin kantavat työllistettyjen tilastoonsa?

• Anonyymi

Puku päälle tai HH ulkoiluvaatteet niin saat parasta . Aina tuo työnteon voittaa .

• Anonyymi

Kai tiedät että nuo HH kuteet yhdistetään entiseen saksalaiseen hallitsijaan. Isommilla kylillä niitä ei kehtaa kukaan järkevä pitää.

• Anonyymi

Ravintoloitsijat voisivat laittaa tähteet sinkkiämpäriin ja takaovelle, talvella jäätyvät itsestään ja seuraava vastaanottaja voi näistä mikrossa sulatella aterian liemineen.

• Anonyymi

Ravintoloissa ei yleensä jää tähteitä. ABC:hän ei ole ravintola, vaan huoltoaseman ruokala.

• Anonyymi

Ilmaisten palveluiden tarjoaminen pitää lopettaa , ei olisi ruokajonoja jos niitä ei jaettaisi . Ihmisten pitäisi aloittaa itse pitämään huoli elämästään , se ei ole koskaan ollut huono asia .

• Anonyymi

Ihmisille opetetaan nykyisin ettei kenenkään tartte pitää huolta itsestään tai tekemisistään . Aina on jonkun muun syy jos menee paskasti tai sattuu jotain.

• Anonyymi

Erään keskisuomalaisen kunnan kouluruokalassa yläkoululaiset viskovat ruokaa seinille, lattioille ja pöydille ja vittuilevat henkilökunnalle. Valvojat eivät mahda mitään.
      Kun nämä apinat ovat sitten ravintolaiässä, ne jatkavat samanlaista touhua edelleen.

• Anonyymi

Tuo tapaus on oikeistolaisesta porvarikunnasta, Muuramesta, jossa asuu vain varakkaita perheitä. Mitä sitten tekevät vasemmistokunnissa asuvat duunariperheiden kersat?

• Anonyymi

Ruoka-apujonoissa viihtyvät hyvin puetut hyvässä rasvassa keholtaan olevat . Juurikaan avun tarve ei näy olemuksesta hyvinvoivaa ahnetta ilmais jakelua metsästävää " maatuskaa "

• Anonyymi

Moni hakee kotieläimilleen syömistä.

• Anonyymi

Lihapulla voi kimmota rehtorin tai sihteerin otsaan ihan vahingossa lautaselta.

• Anonyymi

Ruoka-apu pitää lopettaa kun eräs naishenkilö on arvioinut että Suomalainen elää liian kauan . Tutkimus tulos .

• Anonyymi

Leivonmäkinen uskonlahkolainen ennen ainakin haki kaupoista ylijäämä ruokia, sitten jako niitä alkoholisteille ja teetätti niillä pientä passinkia polttopuu hommista lumihommiin. Siinä söi itekkin perheensä kanssa. Sinällään hyvä juttu, mut niille ressukoille jäi sit enemmän rahaa kaljan ostoon. Onkohan tässäkään nyt mitään järkeä ?

• Anonyymi

Kalja on ruokajuoma. Ja lahko= lempeä syli.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      315
      2888
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      56
      2655
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1440
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1283
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70