Ostomorsiamen hakijat koneessa

C_luokka

Jo Bangkokin koneessa sen näkee Suomiukoista että ollaan menossa hakemaan ostomorsianta. Näkee ulkomuodosta ja ulkonäöstä heti mikä on tilanne.

Kas kummaa kun Suomessa ei nämä ukot saa mitään.

21

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • C_luokka

      Voi kun joskus pääsisin kokemaan lentomatkan ihanuutta Bangkokiin.

    • 11.9.2018 12:49

      Jokainen joka on käynyt Pattayalla palaa sinne ja niin Palaa Jari myös.
      On aivan turha väittää KELA, Läski, Rupi, Ihra ihan mitä nimiä vain.... Se
      vain kertoo siitä, että sinä et jostakin syystä sinne pääse.

      Vanhemmille ja keski-ikäisille se on oikeastaan ainut paikka maailmassa
      missä on paljon tämän ikäluokan ihmisiä. Viihde ja palvelut on ohjattu myös
      juuri tälle ikäluokalle. Jos menette vaikka Helsinkiin, niin montako baaria
      siellä on viisikymppisille ?

      Se sama ongelma on euroopassa myös ja niitä paikkoja saa hakemalla hakea
      ja sitten ne on monesti niitä baareja. Pattaya on tässä suhteessa se todellinen
      valinta ja siellä viihtyy. Musiikki on Baareissa sitä 1950 - 1980 luvun hittejä.

      Ne jotka tämän tietää, niin on turha yrittää räkättää yhtää mitään... Ainoa
      paha on niille, jotka etsivät uutta elämää ja eivät ole käyneet Pattayalla.
      Moni menee tyhjään Baariin suomessa ja pelaa rahansa automaattiin ja
      johonkin valtion omistamaan rulettiin. Maksaa hirveää hintaa oluesta ja
      makaa seuraavan päivän krapulassa ja morkkiksessa.

      Pattayalla olut maksaa noin 1 - 2 euroa ja niitä voi juoda ja lämmin ilma
      pitää olon ja fiiliksen hyvänä ja ei tule esim. Krapulaa tai morkkista rahoista.
      On aivan järjenvastaista laittaa Johonkin Vit*** suomen kuppilaan yli
      300 euroa illasta ja mennä taas viikoksi töihin ja tehdä sama taas Hei haloo..
      Vaihtoehtoja on muuta elämä ja tule Pattayalle ja ryhdy elämään.

      Jatka ja valaisen sinua.
      Minä olen ainakin saanut tähän ikään sitä P:tä ihan tarpeeksi ja on jälikasvua
      myös runsaasti. Pattayalla on kiva olla ja kyllä siellä on törkyllä näitä tyttöjä
      ja naisia ja ei siinä mitään ihmeellistä ole. Naisia on tyrkyllä joka maassa ja
      joka kaupungissa ja eihän muuten ihmiskunta lisäänny. Luuletko, että naisten
      meikkejä ja varusteita ja kauneusleikkauksia tehdään huvinvuoksi ?

      Eikö MOT kertonut, että Ei tarvitse lähteä Pattayalle sen vuoksi, ainakin hyvin
      voivoteltiin ja valitettiin tapauksesta. Katso hyvä mies vaikka AsianDating tai
      Thaicupidon sivuja ja ihmettele sitä ja katso kuvia ja katso painoa ja kokoa.

      • LehtisenMasa

        Kävin kerran mutta en halua nähdä enää suomalaisia läskejä ukkoja pikkutyttö enkä varsinkaan leidiboy kainalossa joten en todellakaan mene uudestaan.
        Antaa luusereiden ja peräkammarinpoikien viihtyä Pattayalla.


      • TampereenVili

        Kyllä Tampereen tytöt Ladypojat voittaa.


      • Olo
        LehtisenMasa kirjoitti:

        Kävin kerran mutta en halua nähdä enää suomalaisia läskejä ukkoja pikkutyttö enkä varsinkaan leidiboy kainalossa joten en todellakaan mene uudestaan.
        Antaa luusereiden ja peräkammarinpoikien viihtyä Pattayalla.

        Lisää Thaikku pakolaisia suomeen sieltä kurjista oloista.


    • Kerrotko minkä muunlaisia ihmisiä Bangkokin koneessa näet siellä matkustaessasi, kuin noita aloituksessa laittamiasi "ostomorsianten hakijoita"? (ja nyt oletusarvoisasti puhutaan Finnairin Helsinki - Bangkok - Helsinki lennoista, koska on ainoa suora lentovaihtoehto suomesta Bangkokiin).
      Sillä tietysti aloittaja itse myös matkustaa kyseisillä lennoilla, kun pystyy kyseisenlasita aloitusta tekemään.

      Itseläni takana kyseisiä lentoja se joku 12-15kpl (tämän lisäksi 3-4krt Qatarilla, 1krt. Norwegianilla ja pari-kolme suoraa Helsinki - Phuket - Helsinki lentoa) ja on mielenkiintoista verrata aloittajan havaintoja kyseisellä lennolla matkaavista ihmisistä omiin havaintoihini lennon matkustajista.

      • Maukhang

        No santtuhan se siellä istuu. Juuri tuo aloituksessa mainittu ihmisryhmä oikein paistaa Santusta.

        Taitaa olla leidipoikin kainalossa.


      • Sensei--
        Maukhang kirjoitti:

        No santtuhan se siellä istuu. Juuri tuo aloituksessa mainittu ihmisryhmä oikein paistaa Santusta.

        Taitaa olla leidipoikin kainalossa.

        Jätä Santtu vastaamatta.


      • Maukhang kirjoitti:

        No santtuhan se siellä istuu. Juuri tuo aloituksessa mainittu ihmisryhmä oikein paistaa Santusta.

        Taitaa olla leidipoikin kainalossa.

        Kyllä vastaan...

        No, keitä muita siellä lennolla näet kuin minut? (muista että tuo A350 millä Finnair reittiä operoi, vetää noin 300matkustajaa), siis silloin kuin itse siellä matkustat?


    • Lohi1

      Santtuhan oli juuri se 63v 175kg 25 vuotta työttömänä ollut äidin pikku aikamiespoika joka kehuu että Thaimaassa saa ja siellä pannaan.

      • Jeps, näinhän se. Mutta entä minun lisäksi muut koneessa matkustavat ihmiset, minkälaisia he ovat? (Ikä, sukupuoi, etninen alkuperä, ulkonäkö yms. asiat mitä tällä palstalla tahdotaan "jauhaa", katsotaan kuinka oikeassa vastaukset ovat...)


      • Lepuuttaja
        santtu_1975X kirjoitti:

        Jeps, näinhän se. Mutta entä minun lisäksi muut koneessa matkustavat ihmiset, minkälaisia he ovat? (Ikä, sukupuoi, etninen alkuperä, ulkonäkö yms. asiat mitä tällä palstalla tahdotaan "jauhaa", katsotaan kuinka oikeassa vastaukset ovat...)

        Aina niissä koneissa on kymmenkunta peräkammarin Santtua mennetullen


      • Ja kun koneessa on se 300 paikkaa (ja täyttöaste jossain 80-85%:n luokassa), niin ne loput matkustajat ovat minkälaista väkeä?


    • Kwe

      Siellä santut ja muut jotka ei saa Suomessa keneltäkään istuu mahansa kanssa matkalla koti Pattayaa valmiina saamaan vihdoinkin ja rahalla. Vuosien odotus palkitaan kun Pattayalla vhdoin saa.

      • tähän.on.tultu

        Tämä tutustuminen Pattaya-palstaan on retki suominaisen mielenmaisemaan.


      • Totuus.Vihdoin
        tähän.on.tultu kirjoitti:

        Tämä tutustuminen Pattaya-palstaan on retki suominaisen mielenmaisemaan.

        2010 ilmoitti eilen olevansa nainen.


      • "Siellä santut ja muut jotka ei saa Suomessa keneltäkään istuu mahansa kanssa matkalla koti Pattayaa valmiina saamaan vihdoinkin ja rahalla. Vuosien odotus palkitaan kun Pattayalla vhdoin saa."

        Ja koska tosiaan aloituksessa oli kyse "Bangkokin koneesta" (Eli lähtökohtaisesti siis Finnairin operoimasta suorasta Helsinki -Bangkok lennosta), niin mitä "muu" väki siellä lennolla sitten tekee.

        Kyseisellä lennollahan on sesongin ajankohdasta riippuen ulkolaisia (iso-osa jatko/vaihtolennolla) matkustajia 50-80%:a matkustajista, niin eri aasian maista kuin keski-euroopasta.

        Lennon matkustajista on myös isoin osa jotain muuta kuin yksittäisiä miehiä taikka useamman miesmatkustajan muodostamia ryhmiä.
        Eli pariskunnat ja perheet muodostavat kyseisellä lentoreitillä ylivoimaisesti isoimman asiakaskunnan (on kyse sitten ulkomaisista taikka kotimaisista matkustajista), myös yhdessä matkaavia naisia/naisryhmiä on koneessa aina mukana.
        Tietysti mukana on näitä yksin/ryhmissä matkaavia (suomalaisia) miehiä, mutta tosiaan heidän osuus kyseisen lennon matkustajista on aivan radikaalisti pienempi kuin mitä kyseisellä palstalla annetaan ymmärtää.

        Itse olen puolentoista viikon päästä seuraavan kerran lentämässä tuolla Finnairin Hellsinki - Bangkok lennolla (ja kuulun tuohon ryhmään "yksittäinen suomalainen miesmatkaaja") ja jonka jälkeen matkani jatkuu jatkolennolla Chiang Maihin ja sieltä (jos kaikki sujuu suunnitelien mukaan) moottoripyörällä kohti Pohjois-Thaimaan vuoristoja (tämän jälkeen sitten vielä Pattayalle viideksi yöksi).
        Voin tuon lennon jälkeen kyllä informoida oliko kyseisellä lennolla montakin Suomalaista miestä jotka näyttivät olevan ostomorsianta hakemassa...


      • tautista_touhua
        santtu_1975X kirjoitti:

        "Siellä santut ja muut jotka ei saa Suomessa keneltäkään istuu mahansa kanssa matkalla koti Pattayaa valmiina saamaan vihdoinkin ja rahalla. Vuosien odotus palkitaan kun Pattayalla vhdoin saa."

        Ja koska tosiaan aloituksessa oli kyse "Bangkokin koneesta" (Eli lähtökohtaisesti siis Finnairin operoimasta suorasta Helsinki -Bangkok lennosta), niin mitä "muu" väki siellä lennolla sitten tekee.

        Kyseisellä lennollahan on sesongin ajankohdasta riippuen ulkolaisia (iso-osa jatko/vaihtolennolla) matkustajia 50-80%:a matkustajista, niin eri aasian maista kuin keski-euroopasta.

        Lennon matkustajista on myös isoin osa jotain muuta kuin yksittäisiä miehiä taikka useamman miesmatkustajan muodostamia ryhmiä.
        Eli pariskunnat ja perheet muodostavat kyseisellä lentoreitillä ylivoimaisesti isoimman asiakaskunnan (on kyse sitten ulkomaisista taikka kotimaisista matkustajista), myös yhdessä matkaavia naisia/naisryhmiä on koneessa aina mukana.
        Tietysti mukana on näitä yksin/ryhmissä matkaavia (suomalaisia) miehiä, mutta tosiaan heidän osuus kyseisen lennon matkustajista on aivan radikaalisti pienempi kuin mitä kyseisellä palstalla annetaan ymmärtää.

        Itse olen puolentoista viikon päästä seuraavan kerran lentämässä tuolla Finnairin Hellsinki - Bangkok lennolla (ja kuulun tuohon ryhmään "yksittäinen suomalainen miesmatkaaja") ja jonka jälkeen matkani jatkuu jatkolennolla Chiang Maihin ja sieltä (jos kaikki sujuu suunnitelien mukaan) moottoripyörällä kohti Pohjois-Thaimaan vuoristoja (tämän jälkeen sitten vielä Pattayalle viideksi yöksi).
        Voin tuon lennon jälkeen kyllä informoida oliko kyseisellä lennolla montakin Suomalaista miestä jotka näyttivät olevan ostomorsianta hakemassa...

        Älä pidä mitään kiirettä raporttisi kanssa. Nauti toki matkasi jälkeen rauhassa ensin antibioottisi ja AIDS lääkkeesi.


    • Kelomökinmyyjä

      Ruma ja pallomaha=menossa Pattayalle

    • Pattayan_koneessa

      Näille ei yleensä riitä penkin oma turvavyö ja tarvitaan jatkopalaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe