Jokainen joka on käynyt Pattayalla palaa sinne ja niin Palaa Jari myös.
On aivan turha väittää KELA, Läski, Rupi, Ihra ihan mitä nimiä vain.... Se
vain kertoo siitä, että sinä et jostakin syystä sinne pääse.
Vanhemmille ja keski-ikäisille se on oikeastaan ainut paikka maailmassa
missä on paljon tämän ikäluokan ihmisiä. Viihde ja palvelut on ohjattu myös
juuri tälle ikäluokalle. Jos menette vaikka Helsinkiin, niin montako baaria
siellä on viisikymppisille ?
Se sama ongelma on euroopassa myös ja niitä paikkoja saa hakemalla hakea
ja sitten ne on monesti niitä baareja. Pattaya on tässä suhteessa se todellinen
valinta ja siellä viihtyy. Musiikki on Baareissa sitä 1950 - 1980 luvun hittejä.
Ne jotka tämän tietää, niin on turha yrittää räkättää yhtää mitään... Ainoa
paha on niille, jotka etsivät uutta elämää ja eivät ole käyneet Pattayalla.
Moni menee tyhjään Baariin suomessa ja pelaa rahansa automaattiin ja
johonkin valtion omistamaan rulettiin. Maksaa hirveää hintaa oluesta ja
makaa seuraavan päivän krapulassa ja morkkiksessa.
Pattayalla olut maksaa noin 1 - 2 euroa ja niitä voi juoda ja lämmin ilma
pitää olon ja fiiliksen hyvänä ja ei tule esim. Krapulaa tai morkkista rahoista.
On aivan järjenvastaista laittaa Johonkin Vit*** suomen kuppilaan yli
300 euroa illasta ja mennä taas viikoksi töihin ja tehdä sama taas Hei haloo..
Vaihtoehtoja on muuta elämä ja tule Pattayalle ja ryhdy elämään.
Turha yrittää tällä palstalla.... Haukkua
6
112
Vastaukset
- NoNiinpäTaas
Mahtavaa, löytynyt paikka 50 vuotiaille uutta elämää etsiville, no mitäs vanhalle elämälle kävi, no mutta musiikkina 50-80 luvun hittejä jippiiiiiiii.
Palvelut ohjattu tälle ikäluokalle ?????? Mitkä pavelut ??????? Moni ihminen itsenäistyy ja alkaa ajattelemaan itseään ja omia tarpeitaan ja
omaa elämäänsä. Mies on ollut suomessa usein vain orja ja maksaja.
On minulle tarjottu monesti samaa elämää suomessa, mutta en ota on rikasta
ja on köyhää... Palmun ja auringon alle on mieli.- Markki
Pattayalla sen huomaa miten länkkäriukko on vain kävelevä ATM jota kusetetaan minkä ehditään.
- UskovainenTimo
Kuka on tämä Jari? Joku periäkammarinpoika Savosta taas?
- Aasiassa
Tapsa puhuu silkkaa asiaa. Pattaya on keski-ikäisten kansoittama. Keski-ikäiset on riehumisensa riehuneet ja ottaa rauhassa. Nuoret menee saarille. Pattayalla ylivoimaiset palvelut justiinsakin keski-ikäisille, naisille kauneushoidot ja kaikki mahdolliset aktiviteetit miehille.
- Pattaya_rotankolo
Ootko vähän juntti etteikö samat palvelut löydy muualtakin. ja pattayan miehet ei tarvitse kun räkälän kaljanjuontiin. Siinä aktiviteetit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483