Turha yrittää tällä palstalla.... Haukkua

Jokainen joka on käynyt Pattayalla palaa sinne ja niin Palaa Jari myös.
On aivan turha väittää KELA, Läski, Rupi, Ihra ihan mitä nimiä vain.... Se
vain kertoo siitä, että sinä et jostakin syystä sinne pääse.

Vanhemmille ja keski-ikäisille se on oikeastaan ainut paikka maailmassa
missä on paljon tämän ikäluokan ihmisiä. Viihde ja palvelut on ohjattu myös
juuri tälle ikäluokalle. Jos menette vaikka Helsinkiin, niin montako baaria
siellä on viisikymppisille ?

Se sama ongelma on euroopassa myös ja niitä paikkoja saa hakemalla hakea
ja sitten ne on monesti niitä baareja. Pattaya on tässä suhteessa se todellinen
valinta ja siellä viihtyy. Musiikki on Baareissa sitä 1950 - 1980 luvun hittejä.

Ne jotka tämän tietää, niin on turha yrittää räkättää yhtää mitään... Ainoa
paha on niille, jotka etsivät uutta elämää ja eivät ole käyneet Pattayalla.
Moni menee tyhjään Baariin suomessa ja pelaa rahansa automaattiin ja
johonkin valtion omistamaan rulettiin. Maksaa hirveää hintaa oluesta ja
makaa seuraavan päivän krapulassa ja morkkiksessa.

Pattayalla olut maksaa noin 1 - 2 euroa ja niitä voi juoda ja lämmin ilma
pitää olon ja fiiliksen hyvänä ja ei tule esim. Krapulaa tai morkkista rahoista.
On aivan järjenvastaista laittaa Johonkin Vit*** suomen kuppilaan yli
300 euroa illasta ja mennä taas viikoksi töihin ja tehdä sama taas Hei haloo..
Vaihtoehtoja on muuta elämä ja tule Pattayalle ja ryhdy elämään.

6

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoNiinpäTaas

      Mahtavaa, löytynyt paikka 50 vuotiaille uutta elämää etsiville, no mitäs vanhalle elämälle kävi, no mutta musiikkina 50-80 luvun hittejä jippiiiiiiii.

      Palvelut ohjattu tälle ikäluokalle ?????? Mitkä pavelut ???????

    • Moni ihminen itsenäistyy ja alkaa ajattelemaan itseään ja omia tarpeitaan ja
      omaa elämäänsä. Mies on ollut suomessa usein vain orja ja maksaja.

      On minulle tarjottu monesti samaa elämää suomessa, mutta en ota on rikasta
      ja on köyhää... Palmun ja auringon alle on mieli.

    • Markki

      Pattayalla sen huomaa miten länkkäriukko on vain kävelevä ATM jota kusetetaan minkä ehditään.

    • UskovainenTimo

      Kuka on tämä Jari? Joku periäkammarinpoika Savosta taas?

    • Aasiassa

      Tapsa puhuu silkkaa asiaa. Pattaya on keski-ikäisten kansoittama. Keski-ikäiset on riehumisensa riehuneet ja ottaa rauhassa. Nuoret menee saarille. Pattayalla ylivoimaiset palvelut justiinsakin keski-ikäisille, naisille kauneushoidot ja kaikki mahdolliset aktiviteetit miehille.

      • Pattaya_rotankolo

        Ootko vähän juntti etteikö samat palvelut löydy muualtakin. ja pattayan miehet ei tarvitse kun räkälän kaljanjuontiin. Siinä aktiviteetit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe