Jokainen joka on käynyt Pattayalla palaa sinne ja niin Palaa Jari myös.
On aivan turha väittää KELA, Läski, Rupi, Ihra ihan mitä nimiä vain.... Se
vain kertoo siitä, että sinä et jostakin syystä sinne pääse.
Vanhemmille ja keski-ikäisille se on oikeastaan ainut paikka maailmassa
missä on paljon tämän ikäluokan ihmisiä. Viihde ja palvelut on ohjattu myös
juuri tälle ikäluokalle. Jos menette vaikka Helsinkiin, niin montako baaria
siellä on viisikymppisille ?
Se sama ongelma on euroopassa myös ja niitä paikkoja saa hakemalla hakea
ja sitten ne on monesti niitä baareja. Pattaya on tässä suhteessa se todellinen
valinta ja siellä viihtyy. Musiikki on Baareissa sitä 1950 - 1980 luvun hittejä.
Ne jotka tämän tietää, niin on turha yrittää räkättää yhtää mitään... Ainoa
paha on niille, jotka etsivät uutta elämää ja eivät ole käyneet Pattayalla.
Moni menee tyhjään Baariin suomessa ja pelaa rahansa automaattiin ja
johonkin valtion omistamaan rulettiin. Maksaa hirveää hintaa oluesta ja
makaa seuraavan päivän krapulassa ja morkkiksessa.
Pattayalla olut maksaa noin 1 - 2 euroa ja niitä voi juoda ja lämmin ilma
pitää olon ja fiiliksen hyvänä ja ei tule esim. Krapulaa tai morkkista rahoista.
On aivan järjenvastaista laittaa Johonkin Vit*** suomen kuppilaan yli
300 euroa illasta ja mennä taas viikoksi töihin ja tehdä sama taas Hei haloo..
Vaihtoehtoja on muuta elämä ja tule Pattayalle ja ryhdy elämään.
Turha yrittää tällä palstalla.... Haukkua
6
77
Vastaukset
- NoNiinpäTaas
Mahtavaa, löytynyt paikka 50 vuotiaille uutta elämää etsiville, no mitäs vanhalle elämälle kävi, no mutta musiikkina 50-80 luvun hittejä jippiiiiiiii.
Palvelut ohjattu tälle ikäluokalle ?????? Mitkä pavelut ??????? Moni ihminen itsenäistyy ja alkaa ajattelemaan itseään ja omia tarpeitaan ja
omaa elämäänsä. Mies on ollut suomessa usein vain orja ja maksaja.
On minulle tarjottu monesti samaa elämää suomessa, mutta en ota on rikasta
ja on köyhää... Palmun ja auringon alle on mieli.- Markki
Pattayalla sen huomaa miten länkkäriukko on vain kävelevä ATM jota kusetetaan minkä ehditään.
- UskovainenTimo
Kuka on tämä Jari? Joku periäkammarinpoika Savosta taas?
- Aasiassa
Tapsa puhuu silkkaa asiaa. Pattaya on keski-ikäisten kansoittama. Keski-ikäiset on riehumisensa riehuneet ja ottaa rauhassa. Nuoret menee saarille. Pattayalla ylivoimaiset palvelut justiinsakin keski-ikäisille, naisille kauneushoidot ja kaikki mahdolliset aktiviteetit miehille.
- Pattaya_rotankolo
Ootko vähän juntti etteikö samat palvelut löydy muualtakin. ja pattayan miehet ei tarvitse kun räkälän kaljanjuontiin. Siinä aktiviteetit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412428Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731716Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 651198
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171168TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872