Vieläkin näyttää olevan Kuurnan entisen Siwan katto olevan länässä viime talven lumikuorman laukaisemana. Ei näköjään omistajalla ole ollut kiirettä laittaa kattoa kuntoon.
Kuurnan entinen Siwa
7
461
Vastaukset
- lainapeite
Jos on rahat loppu niin millä korjaat?
Purukumillako? - Kerrostaloavaan
Hölömöläisten hommaa luulla, että tuon ikäinen rakennus korjattaisiin tuollaisen vahingon jälkeen. Järki käteen pösilöillekin.
- älkääpuuttuko
Mitä se teille kuuluu, pitäkää huoli omista asioistanne.
Kirjoittivat muuten, että olisin hoonannut eukkos tavaran toisin päin soikeaksi, kiitos. - siwako
ei kai siinä enää ole mitään toimintaa sisällä,antaa luhistua.
- ennenvanahaa
Rotat ajaa hometta takaa purkuun mätä paikka
- reert
Tuollaiset pitäisi purkaa pois. Muutenkin asutusalueella tuollainen helvetin peltihökkeli. Kenenkähän aikoihin tuollaiseen on yleensä rakennuslupa tullut, muutenkin siinä vieressäkin olevat rakennukset on kyllä asemasuunnittelultaan niin perseestä kuin voi olla. Pillarilla koko tienoo matalaksi vanhoista paskoista rakennuksista.
- tseitsei
Vakuutus ei korvaa ja tyhjänä pysyvän rakennuksen korjaus ei oikein kannata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617650- 1334384
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313665- 213018
- 232562
- 272543
- 472120
- 252120
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3752067- 322018