Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit ..
Maa on nyt vedelläkyllästetty.
Keskiviikko aamuun
12
381
Vastaukset
Huomenta!
Hyvä kun satoi ja sataa vielä loppuviikonkin. Tähän päivään sopii Kurren vanha laulu: jäit sateen taa. Hyvää päivän jatkoa sinulle!- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka ..moi...
Niin on satanut...
Raikasta ja ihanaa....
Hyvää keskiviikkoa....
Tänään kaikkea....ehkä yritän askeleitakin....
Mut ens muuta.....
Toivottavasti myrskyt kiertää meidän paikan kaukaa....Mua ain pelottaa kun ne lähimmäiset siel rullaa....se pelko on ain....
Kun se ykx on jo elämänsä aikana pyörähdellyt...pelko jäi minuun....
Mut muuten kivaa kun kaik on niin vihreetä...
Vietä nais dei....Tsau Beibi...
Kauhean aikaisin heräät..miks...?😳😂👁👁🐰🐇- viikossaellulta
Kuokka ei kerro sulle...
Montako kertaa se haluaa... - Pikkukukkaelluhallo
No eiks hyvä ...
Jos sopivan paljon....🐇🐰👁👁 - siksiaikaisin
Toiset käy katsos töissä niin on pakko nousta aikaisin ylös eikä maata puolille päiviin niikun eräät
- Elluhalloyb
Minkä mä sille voin et makaan puol päivää..
En mun tartte tehä töitä...
Tuun kyl toimeen muutenkin..
Mut uskon et elämäni on parempaa kuin eräiden..vastoinkäymisistä huolimatta...🐇🐰👁👁
Elämänuskoni on voimani...
Tuun myös vähällä toimeen...🌈😂✌
Tänäänkin kävelin yli 10000askelta..
Hei Kuokka! Ihanaa päivää sinullekin 😍
- Määoontäällä
:)) tää on kreisi
- kaameeta
Sul on sauronin silmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654