Go Go baarit

KohtaGoukkariin

Mitä Goukkaria suositatte ?

40

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viakakka

      Sinun tapauksessasi joku sellainen Go Go baari, jossa kuolleet nousevat seisomaan omin voimin.

      Ei tosin ole tiedossa että sellaista olisi vielä missään, mutta ehkä joskus...

    • kaikissakäynyt

      Kurkkaa ovelta mikä meno, ota yksi drinksu ja jos et innostu mestasta niin vaihda paikkaa. Russiaanien baari jätä väliin ja Aeroplane. Soi Dianan (Soi 13 2ndroadin ja 3roadin välissä) varressa on pienempi goukkarikeskittymä kuin walkkarilla, jossa hieman kotoisampi meno. Queen on ihan ok.

      • Haloooo

        Kotoisa meno go-go baarissa ?


      • meilläsoisoi
        Haloooo kirjoitti:

        Kotoisa meno go-go baarissa ?

        Eikö aviomiehen kotona pyöri pikkustringeissä hymyileviä tyttöjä ja tarjoile juomia? Joskus tanssivatkin. Minun luona on joskus sellaisia kinkereitä. Kotoisuudella tarkoitin kyl täsä että ei oo niin steriili, meluisa ja hyökkäävä meininki. Saa istuskella rauhassa jos haluaa.


    • KohtaGoukkariin

      kyselen baareisata siksi, että voisin tehdä sinne haaveilemani google matkan ja voisin sitten peräkylän baarisssa esittää vankkaa Thaimaan tietämystä.

      • Totuux

        Ei kaikki mutta Rouva 2010 on ja se yx poreammematkailija.


      • 63KääLäy--

        NumBall muistaakseni kirjoitti viestissään - minkä poistamisen syytä en ymmärrä - että Go Go paareja ei Thaimaasta löydy kuin Pattayalta ja Bangkokista. Onkohan tämä totta? Eikö edes Chiang Maista löydy?


      • Thaimaankulkija
        63KääLäy-- kirjoitti:

        NumBall muistaakseni kirjoitti viestissään - minkä poistamisen syytä en ymmärrä - että Go Go paareja ei Thaimaasta löydy kuin Pattayalta ja Bangkokista. Onkohan tämä totta? Eikö edes Chiang Maista löydy?

        NumBall kirjoittaa kaikkea, mitä sylki suuhun tuo. Kyllä Chiang Maissa on Go Go baareja ja monessa muusakin isommassa paikassa, Phuketissa, niin ja tämän trolliNumBallin esittämässä kotipaikassa Hua Hinissä.
        Älä usko koskaan NumBallin tai Sensein kertomuksia!


    • pienissähäissä

      Golden ja Diamond ovat omat suosikkini, katuosoitteita en tiedä, mutta mennä osaan, pienessäkin

      • ainanäläs

        "Mä oon häis perjantait ja lauantait.

        Sä saat lampait, jos sä oot jäis.

        Ja istut vaimon kaa himas,

        sen jälkee koko loppukauden oot filas.

        Mitä äijä? No eihäs täs misis.

        Mää oon häis mut en koskaa naimisis.

        Koutsil on puku pääl iha muista syist,

        Kentän laidalki oon iha päädyis.

        Aamul taas ihan hirvee hedari,

        Meen aina rajojeni yli - Muhammed Ali.

        Häppäril et tuu koskaan koutsii näkee,

        Mä vedän himas etukätee.

        Elän märäl ja mäkkisafkal,

        Viikonloput mä oon aikamatkal.

        Ja autan vaan morsiusneitoi hädäs.

        No koutsi on aina näläs."


    • kmppaaan

      Diamond A Go Go walkkarin ja Sai Songin välissä, aivan TOP paikka

    • Parastalaatuanäistä

      Ehdottomasti paras Goukkari on LerppisGoukkar, Hua Hinissä ja sillä on vieläpä SenseiLerppisGoukkar haaraliike Chiang Maissa.
      Molemmissa laatutoimintaa ja esityksiä, kuten ymmärtänette, niin vain ladyboyt työskentelevät niissä, mutta laatua löytyy ja hinnat puristettu Suomi-etukortilla vakkareille enemmän, kuin edullisiksi.

    • kävisinmielelläni

      Löytyykö mitään Suomi-omisteista paikkaa

    • HuanEki

      ei ole suomeilla koukkareita, ruotsalaiset ja norskit omistavat joitain noista paikoista

    • junekset

      Onkohan se eurojackpotin voittaja haminasta käynyt jo kaikki koukkarit läpi Pattayalla vai vieläkö pitelee thai morsianta suomessa?????????

    • ainakivaa

      Suositan ihan kaikkia

    • LerppisGoukkar

      Hua Hinin LerppisGoukkarista vie voiton Chiang Main SenseiLerppisGoukkar, jossa esiintyy vain stringit päällä paksu, vanha suomalaisäijä, kehuvat hänen olevan kukanmyyjänä päivisin, kantaen neljää-viittä kukkapuskaa sylissään, kukat on poiminut salaa eräältä tarhalta. Goukkarin omistaja, paikallinen ladyboy otti erikoisen otuksen palkkalistoilleen, arvellen joidenkin kiinnostuvan lihavasta farangistakin ja nimesi paikan farangin mukaan.

      • Taaspoistivat

        Taasko ne poistivat lerpan kommentin, se on ikävää!
        Varmaankin oli tarkoitus tarjota tuohon goukkariin alennuslippuja ja ylläpito ei sallinut ilmaista kaupallista mainontaa SenseiLerppisGoukkarille?


      • Takeiteasylerppa

        Rauhoitu lerppa, rauhoitu, saat pian sydärin, koska kaikki viestisi poistetaan.
        Nauti elämästäsi Hiekkiksessä Sossunelättinä, ei kannata suuttua, vaikka totuus selviääkin, kyllä sossu aina omistaan huolta pitää.


      • 55555555555555

        Älä ole murheissasi poistettu viestisi siirtyi päivämietealoituksesi.


      • Kolme asiaa.

        Kirjoittaja en ole minä vaikka tarina olikin hauska.

        Minä en ole liikemies vaan liikemiesten asiainhoitaja.

        Olen 51 vuotias.


      • JuttuMuuttuu
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        Kolme asiaa.

        Kirjoittaja en ole minä vaikka tarina olikin hauska.

        Minä en ole liikemies vaan liikemiesten asiainhoitaja.

        Olen 51 vuotias.

        Aha tiedätkö että laskutuksesi asioiden hoidoista sisältää arvonlisäveron, entä mistä liikemies joka ei ole liikemies, sitä osakaslainaa ottaa?


    • vaalittulossa

      Go Baarin GO, aina ne on parempia kuin täällä Sippi-landiassa

    • hehehhee

      Hiekkaharjun Baccus on paras. Viikonloppuisin Sika-Amalia esittää läskivatsatanssia.

      • LeijanLennättäjä

        Onkos tästä viteo taltiontia nähtävissä esmes juutupissa?


      • KaikenNähnyt

        Hyi Helevata


      • Ellineiti
        LeijanLennättäjä kirjoitti:

        Onkos tästä viteo taltiontia nähtävissä esmes juutupissa?

        Kannattaa katsoa livenä, Hiekkiksessä, saat siellä nähdä ikkunan takaa kuolaavan NumBallin ja Sensein, jotka ovat nyt yksi ja sama.


    • IkinäenääSuomeen

      Wau mitä menoa huomenna uudelleen

    • SyväNautinto

      Näin se on, kun palvelujen ääreen pääsee, on niistä naatittava!

    • Onnikaikilla

      Mikäs on Lerpsukaisen mielipaikka?

      • Kunhansaarunkata

        Lerpan suosikki on Hesperian eristysosasto, mutta Niuvannienikin menettelee. Leidareiden kuvia katsellen,


      • NohevaTimo
        Kunhansaarunkata kirjoitti:

        Lerpan suosikki on Hesperian eristysosasto, mutta Niuvannienikin menettelee. Leidareiden kuvia katsellen,

        Tarkoittanet Hesperian suljettua ?


      • LerppaLandijaa
        NohevaTimo kirjoitti:

        Tarkoittanet Hesperian suljettua ?

        Hesperian Suljettu onkin Sippi-Landian viihdyttävin baari.


    • Geostaasi

      39 vuotias runopoika Eugene kertoi olevansa naismagneetti, mutta kokemusta hänellä ei vielä naisista ollut.
      Häneltä kysyttäessä millainen on naisihanteensa, hän vastasi että sellainen nainen joka sanoo joo.
      Eugene myös sanoi olevansa taikuri, koska kun hän astuu huoneeseen, niin kaikki naiset katoaa.

      Olisikohan tuo pikkupojan mielikuvituksella varustettu veneilevä motoristi kenties Eugene 39, naismagneetti?

    • OnkoParempaa

      Koukkarissa Suikkarit

      • juissimän

        Älä höpötä. Se ei goukkareissa onnistu. Viereisissä tuntihotelleissa tai asunnoissa kyllä mutta ainahan voit ottaa tytön hotellille. Otin kerran yhden rumemman ja vähän käytetyn 35v tarjoilijan pystybaarista ku oli kiva luonne. Kierreltiin paikkoja kuin nuori pari. Tarjosin drinkkiä ja kebabia, tanssittiin ja käytiin musabaareissa. Tyttö ihastui minuun selvästi ja kiehnäsi itseään minua vasten kuin häämatkalla. Ei ollut aikohin saanut. Hotellin hississä kävi jo muniini kiinni huoneen eteisessä riipi housuni ja oman mekkonsa pois ja hyppäsi suoraan päälleni. Siinä pomppiessaan mulkkuni rusahti mutta meno jatkui.
        Aamulla heräsin ja muistini ei ollut ihan täydellinen. Menin vessaan pisulle, otin kikkelstuuran käteen ja katoin että mitä v....? Se oli kaksi kertaa paksumpi keskeltä kuin käärme olis nielaissut gasellin. Nyrjähtänyt. Googlasin ja sille oli joku termikin.. Siellä sanottiin että pitäis parantua itsestään. Luonnollisesti jouduin antamaan tytölle lomaa. 3 päivää meni että se parani ja huokaisin helpotuksesta. Tautiakaan en saanut vaikka paljaalla nyrjäytin.


    • EnglatilaoseenTapaan

      Huvin saa goukkarissa ruiskauttaa, ylähuoneessa

    • 64NumBaIl64

      paras gögö paari on musta sellane missä näkee tisin... resut... mutta teillä ei ole sellasiin varaa ja siksi otatte vuokraresun karaoke paarista... menen aina kun tulee vastaan ja oon käyny kaikissa thaimaan kaupungeissa ja voin vannoa että tisin näkee vaan pankokissa ja rottajalla..

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe