moikka. olen tässä lähdössä sunny beachille, mut lähenevän lomani kunniaksi onnistuin satuttamaan polveni. tikatahan se piti, onpahan nyt sitten nättinä rannalla:’D tikkien poiston ajankohta sijoittuu lomalleni, joten olisin kysellyt, onko mitään havaintoa paljon sen mahtaa kustantaa siellä??
matkavakuutukseni ei tätä kuulemma korvaa, sillä tapaturma on suomessa sattunut ... kiitos mahdollisista vastauksista:):)
-minä vain
terveyspalvelujen hinnat
8
999
Vastaukset
- Synnybeach
Eipä huolta,siellä monessa hotellissa on myös lääkäripalvelut.
Mutta jos satut hotelliin jossa ei ole niin,ei hätää menet basaarialueen päähän niin sieltä löytyy hyvä sairaala / lääkäriasema jossa asiasi hoituu...eli Viva Clinic.- lomakuumeinen
hei kiitos jo paljon tosta:)! mutmut, sitä vaan et kun en ole tarvinnu ulkomailla koskaan käydä missään lääkäriasemilla, lukenu vaan kauhustooreja miten kalliita ne käynnit voi olla.. pikkujuttuhan toi olis, mut mahtaako se maksaa sit kuin hirveesti..?
- Synnybeach
Tuskimpa kovin paljoa maksa kun Bulgaria euroopan halvimpia maita on.
- Kirjoitusvirheitä
Sinun kannattaa osallistua suomenkielen kurssille.
- Vieläköuskotaan
Hei,
tästä on poistettu jostakin syystä kokemukseni viiden päivän kahdesta, yhteensä viisi vuorokautta kestäneestä jaksosta, jolloin olin jo välillä tajuton.
Kun ylläpito poisti kertomani kokemuksen Vivasta, niin voin vain kertoa, että vakuutusyhtiöni oli maksanut hoidostani yli tuhat euroa. Pitäkää siis vakuutuksenne voimassa... - nazdrave
Ei kait kukaan täyspäinen lähde ulkomaille reissuun ilman asianmukaista matkavakuutusta? -Se on tärkein asia passin ohella kun pitää olla kunnossa.
- onvakuutus
Eikös tuolla ap jo kertonut, että hänen matkavakuutuksensa ei korvaa tätä vammaa, koska se ei sattunut matkalla ollessa. Eli hänellä on kyllä matkavakuutus!
Vaan oikeasti matkavakuutus kannattaa olla ja pitää myös itse sisäistää, että mitä se todella korvaa. Matkavakuutuksia on monenlaisia, toiset korvaa vaikka mitä ja toiset ei juuri mitään.
- Anonyymi
Sakset, desinfiointiaine ja laastari. Ei siihen tarvita terveyskeskusta. Sinä itse voit hoitaa koko homman!.
Okei voit toki ottaa rohkaisuryypyn konjakkia, että saat homman alkuun:-)!!.
Kokemusta on
Gustav
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1023304Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo182715HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat762562Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?971554Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k741498Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.161115Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6961921029Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N3531027Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s11905- 50844