terveyspalvelujen hinnat

lomakuumeinen

moikka. olen tässä lähdössä sunny beachille, mut lähenevän lomani kunniaksi onnistuin satuttamaan polveni. tikatahan se piti, onpahan nyt sitten nättinä rannalla:’D tikkien poiston ajankohta sijoittuu lomalleni, joten olisin kysellyt, onko mitään havaintoa paljon sen mahtaa kustantaa siellä??
matkavakuutukseni ei tätä kuulemma korvaa, sillä tapaturma on suomessa sattunut ... kiitos mahdollisista vastauksista:):)
-minä vain

8

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Synnybeach

      Eipä huolta,siellä monessa hotellissa on myös lääkäripalvelut.
      Mutta jos satut hotelliin jossa ei ole niin,ei hätää menet basaarialueen päähän niin sieltä löytyy hyvä sairaala / lääkäriasema jossa asiasi hoituu...eli Viva Clinic.

      • lomakuumeinen

        hei kiitos jo paljon tosta:)! mutmut, sitä vaan et kun en ole tarvinnu ulkomailla koskaan käydä missään lääkäriasemilla, lukenu vaan kauhustooreja miten kalliita ne käynnit voi olla.. pikkujuttuhan toi olis, mut mahtaako se maksaa sit kuin hirveesti..?


    • Synnybeach

      Tuskimpa kovin paljoa maksa kun Bulgaria euroopan halvimpia maita on.

      • Kirjoitusvirheitä

        Sinun kannattaa osallistua suomenkielen kurssille.


    • Vieläköuskotaan

      Hei,
      tästä on poistettu jostakin syystä kokemukseni viiden päivän kahdesta, yhteensä viisi vuorokautta kestäneestä jaksosta, jolloin olin jo välillä tajuton.

      Kun ylläpito poisti kertomani kokemuksen Vivasta, niin voin vain kertoa, että vakuutusyhtiöni oli maksanut hoidostani yli tuhat euroa. Pitäkää siis vakuutuksenne voimassa...

    • nazdrave

      Ei kait kukaan täyspäinen lähde ulkomaille reissuun ilman asianmukaista matkavakuutusta? -Se on tärkein asia passin ohella kun pitää olla kunnossa.

      • onvakuutus

        Eikös tuolla ap jo kertonut, että hänen matkavakuutuksensa ei korvaa tätä vammaa, koska se ei sattunut matkalla ollessa. Eli hänellä on kyllä matkavakuutus!
        Vaan oikeasti matkavakuutus kannattaa olla ja pitää myös itse sisäistää, että mitä se todella korvaa. Matkavakuutuksia on monenlaisia, toiset korvaa vaikka mitä ja toiset ei juuri mitään.


    • Anonyymi

      Sakset, desinfiointiaine ja laastari. Ei siihen tarvita terveyskeskusta. Sinä itse voit hoitaa koko homman!.
      Okei voit toki ottaa rohkaisuryypyn konjakkia, että saat homman alkuun:-)!!.
      Kokemusta on

      Gustav

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3613
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2222
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1911
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      137
      1818
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      383
      1246
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1061
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      990
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      950
    Aihe