moikka. olen tässä lähdössä sunny beachille, mut lähenevän lomani kunniaksi onnistuin satuttamaan polveni. tikatahan se piti, onpahan nyt sitten nättinä rannalla:’D tikkien poiston ajankohta sijoittuu lomalleni, joten olisin kysellyt, onko mitään havaintoa paljon sen mahtaa kustantaa siellä??
matkavakuutukseni ei tätä kuulemma korvaa, sillä tapaturma on suomessa sattunut ... kiitos mahdollisista vastauksista:):)
-minä vain
terveyspalvelujen hinnat
8
830
Vastaukset
- Synnybeach
Eipä huolta,siellä monessa hotellissa on myös lääkäripalvelut.
Mutta jos satut hotelliin jossa ei ole niin,ei hätää menet basaarialueen päähän niin sieltä löytyy hyvä sairaala / lääkäriasema jossa asiasi hoituu...eli Viva Clinic.- lomakuumeinen
hei kiitos jo paljon tosta:)! mutmut, sitä vaan et kun en ole tarvinnu ulkomailla koskaan käydä missään lääkäriasemilla, lukenu vaan kauhustooreja miten kalliita ne käynnit voi olla.. pikkujuttuhan toi olis, mut mahtaako se maksaa sit kuin hirveesti..?
- Synnybeach
Tuskimpa kovin paljoa maksa kun Bulgaria euroopan halvimpia maita on.
- Kirjoitusvirheitä
Sinun kannattaa osallistua suomenkielen kurssille.
- Vieläköuskotaan
Hei,
tästä on poistettu jostakin syystä kokemukseni viiden päivän kahdesta, yhteensä viisi vuorokautta kestäneestä jaksosta, jolloin olin jo välillä tajuton.
Kun ylläpito poisti kertomani kokemuksen Vivasta, niin voin vain kertoa, että vakuutusyhtiöni oli maksanut hoidostani yli tuhat euroa. Pitäkää siis vakuutuksenne voimassa... - nazdrave
Ei kait kukaan täyspäinen lähde ulkomaille reissuun ilman asianmukaista matkavakuutusta? -Se on tärkein asia passin ohella kun pitää olla kunnossa.
- onvakuutus
Eikös tuolla ap jo kertonut, että hänen matkavakuutuksensa ei korvaa tätä vammaa, koska se ei sattunut matkalla ollessa. Eli hänellä on kyllä matkavakuutus!
Vaan oikeasti matkavakuutus kannattaa olla ja pitää myös itse sisäistää, että mitä se todella korvaa. Matkavakuutuksia on monenlaisia, toiset korvaa vaikka mitä ja toiset ei juuri mitään.
- Anonyymi
Sakset, desinfiointiaine ja laastari. Ei siihen tarvita terveyskeskusta. Sinä itse voit hoitaa koko homman!.
Okei voit toki ottaa rohkaisuryypyn konjakkia, että saat homman alkuun:-)!!.
Kokemusta on
Gustav
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808