hei.
kävi niin että parivuotta kaapinpäällä ollut kamera ei suostunut heräämään henkiin. kamera on uovision um565. senverran toimii että valovilkkuu etupuolella mutta itse näyttö sisältä pimeä jotenka mitään säätöjä ei onnistu tehdä.
onko muilla ollut vastaavaa ja onko näytönvaihto mahdollisesti onnistunut jotenkin tai jotenkin herättää henkiin?
Riistakameraan uusi näyttö?
mokkuloia
5
1409
Vastaukset
- Anonyymi
Saitko selvitettyä ongelmaa, mulla sama juttu
- Anonyymi
Taitaa olla uovisionin ominaisuus. Mulla sama.
- Anonyymi
Sama homma mulla
- Anonyymi
Sama.. Nyt testissä, että ottaako kuvia muistikortille edes.
- Anonyymi
Itse sain toimintaan kun avasin ja puristelin näytön reunakontakteja. Sitten laitoin hieman kumitiivistettä puristamaan liitäntää jolloin toimii. Johtunee siitä että kontakti ilmeisesti jotenkin ajanoloon kuivuu/löystyy eikä tee enää kunnon kosketusta näyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897