Sähkötkö..

pirremiinapas

Kuka tietää, miksi ajoittain selkääni polttaa pirusti, se ei ole mitään pikku lämpöä vaan kuin joku helvetillinen koura tarttuisi selkääni, jalkoihini...mitä tämä on?

Onko kodissamme liian voimakas sähkökenttä, vai olenko joutunut jonkun tietotekniikka osaajan kynsiin, niin että minut jotenkin tunnistetaan etänä ja halutaan vahingoittaa minua?


Täällä hiippailee joku porukka joka mittaileekotimme lähellä jollain laitteella kai signaaleja...radiosignaalejako..ja miksi?


Voisitteko kertoa minulle, joko sähköpostiini tai tässä palstalla, että mitä tämä voisi olla, minua on kyllä kiusattu jo kolme vuotta tuolla polttamisella, että ei ole uusi asia..., mutta tahtoisin elää omassa kodissani rauhassa.


sp. [email protected]

8

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne-ampuu-säteitä

      Naapurit ovat suunnanneet wlan antennin kohti asuntoasi, ja säteet osuvat selkääsi. Sano naapureille että suuntaavat antennit muualle.

    • kokeiltu_on

      parhaiten tuollaiselta kiusaamiselta on suojassa sängyn alla!

      • HyvinNukuttaa

        Metalliputkirunkoisen sängyn, kuten entisajan hetekan alla on turvallista. Se muodostaa ns. Faradayn häkin. Ukkosenkin estää.


    • SähköJeesus

      Sinua kiduttavat tahot ovat itse Belsebuubin lähettämiä piruja.
      Voit suojatua tältä pirulliselta häirinnältä ottamalla Jeesus Kristus elämääsi!
      Totisesti on sanottu niin!
      Halleluja!

    • Ehdotuksia

      Liian voimakkaat magneetit, metallirunkoiset sängyt, vesisuonet muut voivat aiheuttaa kyseisiä kipuja. Varmista, että sinulla on puusänky, 100% puuvillaa olevat vuodevaatteet ja muutkin vaatteet. Voit myös kokeilla vaihtaa sähkökentän kääntämällä pistorasian töpselin 180 astetta. Voit myös etsiä käsiisi kaverin, joka kykenee katsomaan vesisuonet. Tärkeintä on kuitenkin rukous. Jumala on voimallinen auttamaan sinua rukouksen kautta.

    • hankipuupää

      Sähköllä ei ole mitään tekemistä vaivasi kanssa.
      Enemmänkin oireet viittaavat ongelmiin selkärangassa, tai sen yläpään jatkeessa.

    • HyvinNukuttaa

      CLIP Sähköllä ei ole mitään tekemistä vaivasi kanssa /CLIP Sähköllä nimenomaan on tekemistä vaivasi kanssa. Hermoimpulssitkin ovat itse asiassa sähkövirtoja. Talossa olevat säkökentät saattavat sotkea ns. sähköallergikon meiningit. Katkaise virta pääkykimellä aina, kun olet itse kotona. Öljylamput ja kynttilät eivät aiheuta lainkaan sähkökenttiä.

      • hankipuupää

        "Hermoimpulssitkin ovat itse asiassa sähkövirtoja. Talossa olevat säkökentät saattavat sotkea ns. sähköallergikon meiningit."
        Hermoimpulsit eivät ole sähkövirtoja, vaan kemiallisten prosessien aiheuttamia reaktioita joita voidaan mitata ja simuloida sähköisesti.

        Tosiasiassa kukaan ei ole vielä kyennyt kertomaan mitä "sähkö" on.
        Jatkuvasti selitetään sähkön ilmiöitä ja ominaisuuksia eri materiaaleissa... jännite, virta, potentiaaliero jne... ei itse ilmiötä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe