Heippa!
Lunerinin myynti loppui, joka oli tosi hyvä nuhalääke lapsilleni. Mutta en ole löytänyt vastaavaa lääkettä ja nuhat ovat pitkittyneet sitten Lunerinin ajan.
Tietäisikö joku nuhaiselle potilaalle vastaavaa lääkettä?
Avusta olisin tosi kiitollinen.
Yst.Terv. Tiinu-Liinu
Onko Luneria vastaavaa??????
4
7597
Vastaukset
- Mieheni on lastenlääkäri.
..on tutkittu ja tulokset ovat osoittaneet, että niiden tehoa varsinaisen oireen eli nuhan hoitoon ei ole pystytty kliinisesti osoittamaan. Itse olen luopunut moisten käytöstä, vaikka aiemmin satunnaisesti käytinkin. Suurin syy, miksi niitä edelleen aika paljon ostetaan, on lääkäreiden halu kirjoittaa reseptejä heitä hyvin kohdelleen lääkefirman eduksi. Toinen syy suosioon on se, että lääkkeet sisältävät lasta väsyttäviä ainesosia. Vanhemmat siis suosivat niitä, koska lääkitty lapsi nukahtaa helpommin. Tietysti lepo on hyvästä, mutta eiköhän se uni tule myös lämpimällä maidolla, sylillä tai sadulla... Lääke on muuten nimeltään Lunerin. Vastaavia tuotteita esim. Rinomar tai Rinexin. Kaikki reseptilääkkeitä, ei pitkäaikaiseen tai jatkuvaan käyttöön! Mieti vielä, tarvitsetko niitä todella.
- Anonyymi
Cirrus on auttanut minulla on resepti lääke
- Anonyymi
Cirrus on toiminut minulla on resepti lääke.
- Anonyymi
Söin 25 vuotta luneriinia.Kaikki lääkärit eivät suostuneet uusimaan preseptiä
lääkkeen kolmio / huumaavan vaikutuksen vuoksi/yksi lääkäri Kalajoella pelotteli sen
aiheuttavan keuhkovaltimon kovettumaa.Tilkan lääkäri sanoi että 50 v iässä
nuha loppuu,ja sen jälkeen alkaa hajuallergia ,ja kyllä olen erittäin herkkä esim
naisten hajuvedelle kun kävelevät kadulla vastaan niin pakkaa hengitys salpaamaan .Tupakanhaju on myös hyvin salpaavaa. Mutta nuha loppui 50 v jälkeen eikä keuhkoja
ole puristellut.Täytän huomenna 70 v.enkä ole viettänyt koskaan mitään sairauslomia.
Kivara Olavi 16.04.2022
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684