Mitä tarkoittaa, jos koiralla on "pinkit paperit"?
Pinkit paperit
15
348
Vastaukset
- jgkmnnn
En oo kuullukkaan....olisko ne ne ej rekatun paperit?
Onko sen tiedot kennelliitossa,jalostustietokannassa?
Itse en osta koiraa jolla ei oo paperit kunnos,se on turha riski.- mutumutumutu
Älä vastaa, jollet tiedä.
- Entiiäenkäarvaile
Ihan perusasioita aikuisen ihmisen elämässä olla arvailematta, jollei ole hajuakaan. Sinulle selvästi ennenkuulumatonta. Ej rekisteröinti ei tarkoita sitä, etteikö paperit olisi kunnossa. Siinä on jo kaksi täysin eri asiaa, joten olet todellakin pahemman kerran arvailemassa. Epäilenpä, ettei aloittajan kysymys liity edes ej rekisteröintiin millään tavalla.
- katsopeiliinpelle
mutumutumutu kirjoitti:
Miksi itse vastasit? HÄ? HÄ?
- sokeakanako
mutumutumutu kirjoitti:
Kirjoituksesi ei liity aiheeseen.
Edellisessä sentään vinkattiin kennelliittoon.
Itse tarkistaisin,et pennun tiedot on kennelliitossa.Ja kyselisin sieltä neuvoja, jos kasvattaja ei kaikkea kerro.Varminta on tietysti valita se vastuullinen kasvattaja. - Perttaleena
Entiiäenkäarvaile kirjoitti:
Ihan perusasioita aikuisen ihmisen elämässä olla arvailematta, jollei ole hajuakaan. Sinulle selvästi ennenkuulumatonta. Ej rekisteröinti ei tarkoita sitä, etteikö paperit olisi kunnossa. Siinä on jo kaksi täysin eri asiaa, joten olet todellakin pahemman kerran arvailemassa. Epäilenpä, ettei aloittajan kysymys liity edes ej rekisteröintiin millään tavalla.
Epäilet,eli et tiedä sinäkään.Muita neuvot kuitenkin....😂
- oikeasuunta
katsopeiliinpelle kirjoitti:
Miksi itse vastasit? HÄ? HÄ?
👍sä näytit sille,mahtavaa et puolustat muita nettikiusaajalta 💪😏
- 64467
Yrittä siis jo lopettaa tuon yksinkeskustelusi.
- Entiiäenkäarvaile
Perttaleena kirjoitti:
Epäilet,eli et tiedä sinäkään.Muita neuvot kuitenkin....😂
Minä epäilen, koska osaan googlettaa, mutten edes googlettamalla oppinut aiheesta tarpeeksi neuvoakseni aloittajaa. Sinä sen sijaan arvailet, koska et osaa googlettaa. Siinä on vissi ero, jonka ymmärtäisit, jollet olisi noin jumalattoman tyhmä.
- olloshyvö
http://www.schaferhund.com/schaferhund/registration.aspx Yritin etsiä suomeksi muttei löytynyt joten tässä olis pitkä litania pinkeistä papereista englanniksi
- asiantuntija1
Pinkit paperit tarkoittavat, että koiralla viiraa päässä tavallistakin enemmän.
- kokemustako
Onko sul sellaset?
- asiantuntija1
kokemustako kirjoitti:
Onko sul sellaset?
On, heti kun synnyin niin kätilö sanoi että ei piru taas tämmönen, tuokaas niitä papereita
- Saksa
Tuosta ylläolevassa linkistä se selviää mutta pikaversiona tarkoittaa että se täyttää SVn rekisteröintiehdot.
- Pöllämystynyt
Kiitos tuhannesti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059