30v neitsyt papa kokeeseen?

Impi88

Onko järkeä mennä ja pystyykö papa koetta edes ottamaan? Varmaan tyhmä kysymys, mutta pystyykö immenkalvon takia ottamaan näytettä? Onko kivuliasta? Näkeekö se, että el ole ikinä harrastanut seksiä? Jotenkin noloa tässä iässä...

20

1852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NeitiX1986

      Mene yksityiselle gynekologille, ammattilaiselle. Älä vaan mee terkkariin: siellä epäpätevät hoitajat rääpivät päätänsä ja jakelevat omia asiattomia mielipiteitään Sinun tilanteeseesi.

      Se onko kolmekymppinen harrastanut seksiä ei näy Sinusta kenellekään kenelle se ei kuulu. Ei ole noloa tässä iässä :) Älä vaan häpeä neitsyyttä, oli ikä mikä hyvänsä!

      Itse olin 26v ja odotin innolla että ”pääsen eroon” neitsyydestä... luulin että olin menettänyt elämässäni jotain fantastisen upeeta: NOT :D

      • MatiasOskari

        "Älä vaan mee terkkariin: siellä epäpätevät hoitajat rääpivät päätänsä"
        Ja tämän palstan vastaajatko sitte on pätevämpiä auttamaan, kun nämä 'epäpätevät hoitajat' ? Varmaan sinulla on paras tieto tässäkin asiassa. Ei ole oikein, että panettelet jotain ammattialaa tuollatavalla. Ne tietää asiansa varmasti paremmin, kun tämän palstan keskiverto kirjoittelijat.


    • Neitsyt41v

      Seulonnoissa kannattaa ehdottomasti käydä vaikka olisi neitsyt, ja näytteen pystyy ottamaan. Jos mainitset neitsyydestä näytteen ottajalle, hän osaa käyttää pienempiä välineitä. Vähän saattaa nipistää, mutta ei se kauan kestä. Rohkeasti vaan.

      Ei oo noloa olla 30-vuotias (tai edes 41-vuotias) neitsyt! Uuden ihanan gyneni mukaan se ei ole edes harvinaista.

    • Helppojuttu

      Itse olen 33 v neitsyt, ja olen käynyt papa-kokeissa monta kertaa. Sitä, onko ollut yhdyntöjä ikinä, ei kysytä papa-koetta otettaessa eikä esitiedoissa (näin siis ainakin jos labrahoitaja ottaa kokeen, gynen kanssa yleensä keskustellaan melko kattavasti ennen tutkimusta, jolloin asia tulee yleensä siksi esiin). Kokeen otto on onnistunut aina mainiosti, vaikka en ole neitsyydestäni kertaakaan maininnut. Labrahoitajalla ja gynellä on erikokoisia instrumentteja, sopiva kyllä löytyy. Immenkalvo voi olla jo alkujaan niin väljä tai revennyt muussa yhteydessä kuin yhdynnässä, että siitä ei edes näe, onko ollut yhdynnässä vai ei. Omalla kohdallani esim. gynet ovat usein jo tutkittuaan minut kysyneet minulta kysymyksiä, joista on käynyt ilmi, ettei minusta pystynyt tutkittaessa näkemään sitä, että olen neitsyt. Esim. mitä ehkäisyä käytät?

    • MatiasOskari

      Jos olet kerran neitsyt niin papakokeelle ei ole tarvetta. Voit olla aivan rauhallisella mielellä :)

      • matiastietääkaiken

        Hei Matias & co:
        1) syöpä voi tulla sinullekin ilman mitään seksisuhdetta, ikävä kyllä.
        2) gynekologi tai yleensä labrahoitaja ei näe naisen alapäästä, onko neitsyt vai ei. Harvoilla suomalaisilla (mikäli eivät ole ns. ympärileikattuja, silvottuja ja umpeen ommeltuja) on niin tiivis immenkalvo, ettei näytettä voi ottaa
        3) ihmettelen erittäin paljon aikuista "neitsyt" naista, joka ei ole koskaan itse kosketellut, käyttänyt kuukautissuojia, ei edes peseytynyt, katsonut omaa alapäätään?


      • valoatunnelinpäässä

        Oletko miettiny miten paljon pahaa sipilä on aiheuttanu politiikallaan ? Poloisten köyhät ei pääse hoitoon, ku rahat loppuu.


      • Poistäältähäirikkö

        Kerkes sitte joku hörhö ensin? Helvettiin täältä, tää on mun threadi!


      • MatiasOskari
        matiastietääkaiken kirjoitti:

        Hei Matias & co:
        1) syöpä voi tulla sinullekin ilman mitään seksisuhdetta, ikävä kyllä.
        2) gynekologi tai yleensä labrahoitaja ei näe naisen alapäästä, onko neitsyt vai ei. Harvoilla suomalaisilla (mikäli eivät ole ns. ympärileikattuja, silvottuja ja umpeen ommeltuja) on niin tiivis immenkalvo, ettei näytettä voi ottaa
        3) ihmettelen erittäin paljon aikuista "neitsyt" naista, joka ei ole koskaan itse kosketellut, käyttänyt kuukautissuojia, ei edes peseytynyt, katsonut omaa alapäätään?

        Olipas hyvä, että en laittanu tietokonetta kiinni. Näin tämän viestin heti.

        Olipas tosi ilkee viesti! Vastaatko sä noin kaikille jotka tarjoo apua vai onko jääny kotityöt tekemättä? Vaikuttaa vähän siltä, että sulla on jotain hampaankolossa jotain uskontoryhmiä vastaan. Toivottavasti et harrasta tuota julkisesti, taidat olla aika ilkeä ihminen?
        Ja mitä tuohon sun 3 kohtaan tulee, niin täytyy sanoa, että olet kyllä aika ennakkoluuloinen ihminen. Että kaikkien pitää menettää neitsyytensä 12 vuotiaana tai jos ei niin ne on huijareita?

        Eikö sua yhtään hävetä!


      • lestakepulipohjanmaalta
        valoatunnelinpäässä kirjoitti:

        Oletko miettiny miten paljon pahaa sipilä on aiheuttanu politiikallaan ? Poloisten köyhät ei pääse hoitoon, ku rahat loppuu.

        Samoin sipilä kannattaa soinin aborttivastaisuutta käskemällä kepunaiset äänestämään soinin luottamuksesta. Mutta eihän tämä tietystikkään neitsyitä koske tämä asia ei vaikka olisin valmis uhrautumaan hyvän asian puolesta mikäli kiinnostaa kalvon puhkasu.


      • kärsikohtalos
        Poistäältähäirikkö kirjoitti:

        Kerkes sitte joku hörhö ensin? Helvettiin täältä, tää on mun threadi!

        Mähän kirjoittelen tänne ihan niin paljon ku kerkeen :D


      • mietinvaanääneen
        lestakepulipohjanmaalta kirjoitti:

        Samoin sipilä kannattaa soinin aborttivastaisuutta käskemällä kepunaiset äänestämään soinin luottamuksesta. Mutta eihän tämä tietystikkään neitsyitä koske tämä asia ei vaikka olisin valmis uhrautumaan hyvän asian puolesta mikäli kiinnostaa kalvon puhkasu.

        Saako tätä kommentoida?
        Kiitos viestistäsi! Voiko soiniin luottaa enää? Ehkä sen tietää joku näistä neitsyistä jotka käyttää kuukautisliinoja. Anteeksi, siis kuukautissuojia. Oisko sipilällä kokemusta tähän? Se kun leikkaa niin varmaan se tietää mistä se leikkaa.

        Mietin vaan, että pitäskö niistä naisten vaipoista leikata kans palanen pois, kun kuulemma kaikkien pitää osallistua suomen pelastamiseen.


      • äläkirjoitatännenää

        Ei. Tätä ei saa kommentoida


      • mulleivittuilla

        Stalkkaan täällä ihan vittumaisuuttani. Kommentoin vaikka aamuun asti. Perkele!


      • täätoimiinaisiin
        valoatunnelinpäässä kirjoitti:

        Oletko miettiny miten paljon pahaa sipilä on aiheuttanu politiikallaan ? Poloisten köyhät ei pääse hoitoon, ku rahat loppuu.

        Tajusin just yhden asian.

        Mä olen trolli. Olen hirveä ihminen.

        Antakaa anteeksi.


      • kurjaakiusataihmisiä
        täätoimiinaisiin kirjoitti:

        Tajusin just yhden asian.

        Mä olen trolli. Olen hirveä ihminen.

        Antakaa anteeksi.

        Pitäskä mun lopettaa??


      • Rauhasielullejasillee
        kurjaakiusataihmisiä kirjoitti:

        Pitäskä mun lopettaa??

        Täällä taas! Eikä menny montaa minuuttia! Mä oon aika stara!

        Älä suotta koe sääliä: ylläpito poistelee nää viestit kuitenkii kohta joten voipi kirjotaa mitä haluaa!


      • nimimerkkipuuttuu

        Hahaa!! Huijasin! Trollaus on elämäntapa!

        Ees kounter straikki ei pidä minua poissa täältä :D


      • Tutkittu_on

        "Jos olet kerran neitsyt niin papakokeelle ei ole tarvetta."

        Tyypillinen miehen kommentti! Moni muukin on sitä mieltä että vain yhdyntöjä harrastanut tarvitsee papa-kokeita. Tiedoksi että papa-kokeessa otetaan näytteitä muualtakin emättimestä, eikä vain kohdunkaulasta. Tutkimuksessa etsitään muitakin sairauksia eikä pelkästään kohdunkaulasyöpää. Minultakin on otettu papa-koe ihan normaalisti, vain kohdunkaulanäyte jää ottamatta kun sitä ei ole (monella muullakaan leikatulla ei ole).

        Hassua että joku pitää jotain keskusteluketjua omanaan niin ettei muut saa osallistua keskusteluun.


    • jgkgdjh

      Itse kävin viime vuonna kun kutsu kolahti. Olen 30v neitsyt. Huonolla tuurilla sain tietenkin aksentista päätellen venäläisen naishoitajan, joka puhua pälpätti samalla. Ensin oli liian iso instrumentti ja jotain se manaili kun ei mahtunut sisään, sitten vaihtoi pienempään. Syytti limakalvoja kun ei mahtunu. :D Aattelin vain että turpa kiinni.. No sattuihan se kun yritti tunkea sisään, ja tuossahan ei käytetä mitään voiteita. Olin itse kotona rikkonut immenkalvon työntämällä kaksi sormea sisään, joten pienemmillä instrumenteilla sai hyvin otettua. Eli siis kannattaa itse venyttää omaa kalvoa, ensin ei mahtunu kuin yksi sormi, mutta pikkuhiljaa sain kaksi ja kolmekin. Ja tosiaan kannattaa sanoa että käyttää niitä pienimpiä instrumentteja siellä. Niin ja muuten tuo toiminpide ei satu yhtään, kesti ehkä muutaman sekunnin. Ihmettelin vain että nopeasti oli ohi alkuhässäkän jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe