Laiska, -10 hv, ahdas takaa, ruman näköinen normivanteilla, suomeen sopimaton maavara, kallis 7 %.
Olkaapa niin varsin hyvät
https://www.caradvice.com.au/677837/2019-toyota-corolla-sx-hybrid-review/
Uusi Corolla hybrid koeajeltu
84
16188
Vastaukset
- Namm
Nopeusmittarin 240 km/h ulottuvassa asteikossa on puolet sportia. 97 hv kokonaistehotasolla automaatin kera ei voi taata että 120 km/h saavutettaisiin kaikissa tuuliolosuhteissa.
- Anonyymi
kyllä 2017 mallin 1,6 bensacorolla porrasperä ottaa yli 200 lasiin, olen koettanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä 2017 mallin 1,6 bensacorolla porrasperä ottaa yli 200 lasiin, olen koettanut
Ei muuten ota. Tullut kyllä kokeiltua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten ota. Tullut kyllä kokeiltua.
sulla on corollassas sitten kone karstainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä 2017 mallin 1,6 bensacorolla porrasperä ottaa yli 200 lasiin, olen koettanut
En voi uskoa corollaa ajaneena, ei sillä uskalla ajaa 140 kovempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi uskoa corollaa ajaneena, ei sillä uskalla ajaa 140 kovempaa.
huono kuski oot jos et maksiminopeutta uskalla Corollalla ajaa...
- Joukkopako
Vähänamu hätsbäc hutero korimalli vain, tuleeko sedanina.
- Toyota.man
" Excellent real world economy"
" Plush ride"
" Cheap serving"
Bensaa kului sekalaisessa ajossa vain 4,7 litraa sadalla. Eli sama kuin kertaluokkaa ahtaammalla diesel-autolla mutta ilman diesel-veroa ja syöpähiukkas-päästöjä. Kaupan päälle mukava ajettavuus ja halvat ylläpitokulut. Ei paha.- Anonyymi
Uusimmat dieselit alkaa olla 0-päästöisiä ja puhtia reilusti, noloja nuo Toyotan halpishybridin.
- Anonyymi
4,7 l/100 km kuluttava dieselauto pieksee hybridi-Tojon suorituskyvyssä 6-0. Syöpähiukkaset on jalankulkijoiden ym. vähempiosaisten murhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4,7 l/100 km kuluttava dieselauto pieksee hybridi-Tojon suorituskyvyssä 6-0. Syöpähiukkaset on jalankulkijoiden ym. vähempiosaisten murhe.
Samaa ilmaa sinäkin ulkona hengität. Tai sitten olet vaan sisäilma henkilö. Eikä se autossa istuminen ja ajaminenkaan ihan mitään terveellistä ole. Sivusta.
- KovastiOdotan
Premiumien kova haastaja. Myyntimenestys, koska Toyotan laatu ja kohtuuhinta.
- aasialainenKusetus
Tää oli ihan paras, repesin täysin.
- Anonyymi
aasialainenKusetus kirjoitti:
Tää oli ihan paras, repesin täysin.
Niinpä repesitkin, jopa niin että sinun piti poistattaa repeytymisesi aiheuttaneet viestit. Luultavasti ne kertoivat nolosta paljastumisestasi.
- Anonyymi
Haastaa niinkuin mäyräkoira schäferin, yhtä epätoivoista.
- Anonyymi
Mieluummin ajan sedan-Corolla GR sportillani kuin jollain helvetin kulimallin Mersulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin ajan sedan-Corolla GR sportillani kuin jollain helvetin kulimallin Mersulla.
Mikä helkkari on kulimallin Mersu? ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin ajan sedan-Corolla GR sportillani kuin jollain helvetin kulimallin Mersulla.
Sinulla varmaankin sellainen on??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin ajan sedan-Corolla GR sportillani kuin jollain helvetin kulimallin Mersulla.
Kulit sul on housussas! Mersu jyrää!
Kovasti tuntui koeajaja tykkäävän. Harmi että meillä pukkaa autoveron tuon hinnan päälle, tai voihan valmistaja kompensoida myyntihinnassa Suomeen, tätä tapahtuu koko ajan.
- Anonyymi
Tojotan maahantuoja lisää panttimaksun hintaan .
- VoePoeka
Suomeen sopimaton maavara... eihän jutussa ollutkaan euromalli, saati suomeen ensi vuonna tuleva versio. Eiköhän jenkeille jousitus pidä mm. olla pehmeämpi, kun täällä pitää siirtyä enemmän venäjän tieston vaatimuksien suuntaan (reikiä ja enemmän reikiä).
Kuinka voi olla että matala maavara on sitten väärin, johan lehtien testivoittajien bluemotion mallit ovat vakiomallien lisäksi olleet sellaisia että mökkiteillä lähtee moottorinsuojapahvit irti ja repsottamaan.- Hfgffggf
Usein kyllä klonkswagenissa ja skeidassa roikkuu pohjamuovit
- HolistinAivopierutRules
Miten tuo liittyy uuteen Toyotaan?
- Lukemisenymmärrys
Hfgffggf kirjoitti:
Usein kyllä klonkswagenissa ja skeidassa roikkuu pohjamuovit
Enkö minä niin jo kirjoittanut...
- Lounasarvonta
HolistinAivopierutRules kirjoitti:
Miten tuo liittyy uuteen Toyotaan?
Siis se on hyvä että merkki x on liian matala, mutta toinen ei saa olla matala, se on taas huono juttu?
Kommenttisi menee kuin "autolehtien" pisteet annetaan kenelle annetaan eli suurimmalle lounaiden tarjoajalle.
- 345345345
A4 Audin maavara on 12cm. Se on hiton vähän mutta kyllä silläkin toimeen on tullut.
- Sontiasmolottaja
Riippuu mallista, s-line esim. matalampi.
- EijatkoonTojoa
Mukaviahsn tuo jutteli, yritti löytää kaikkea positiivista ja kehui jopa kojelaudan muovipäällistä...Mutta kun tulee vertailu niin muihin halvempiin verrattuna ahdas, huono suorituskyky. Suomen oloissa tietenkin vielä kestotesti: elektroniikka sekoilee ja kori ruostuu.
Ja v - Toivotaanparasta
Kyllä se on totta että vasta vertailutesti näyttää miten on pärjätty kilpailijoihin nähden.
Jos hinta noussut 7% ja teho laskenut 10% ja takana ei ole paljon tilaa, ei tyylikäs kojelaudan muovipäällystys välttämättä riitä lajin herruuteen. Kilpailu on meinaan kovaa.- Anonyymi
Hybridi on kova juttu varsinkin silloin kun se toimii, kuten Toyotalla. Köyhälle ei merkkaa mikään muu kuin pienet menot eli pieni bensan kulutus ja että auto kestää maailman tappiin.
- JärkkyLaiteAjaa
Toyotalla ajaa köyhät ja ne jotka tykkäävät pörrätä kaupungissa. Ulos kaupungista ei kuitenkaan toyota nimisellä leialla kannata lähteä koska tuuli voi viedä sen mukanaan 80km/h nopeudessa....
- oletkoskoskaanajanu
Land Cruiser maksaa 70 000 ja enemmänkin. Paljos sun auto oli, kun lantikkamiehet on köyhiä?
- Näinhänsemennee
Oikein köyhät ajaa käytettynä maahantuodulla premiumilla. ( ei saa köyhyys näkyä ulospäin).
- öljypoltinVWskodaudi
Missäs niitä tehoja suomessa tarvitaan
kattonopeus 80km/hMillä 80km/h? Raskaallaliikenteellä ja millään mielikuvalla en saa tojon korollaa yhdistetyksi yhdistelmiin tai kuorma-autoihin. Motarilla saa, huom!, saa ajaa näin kesäisin 120km/h. Toki kyse on vapaudesta koska kyseessä on suurinsallittunopeus, pyytäisin kuitenkin pysymään moottoritiellä sillä oikealla puolella. Vasenkaista kun on ohittajia varten, ei sinne tarvitse tulla ajamaan satasen nopeutta kolmelle kilometrille kun ohittaa yhdistelmän. Ja sitten se asia ei ole uusi Corolla mikään raketti, mutta kyllä tolla varmaan liikenteessä pärjää. Ollaan sitä pärjätty vaimon 1.6 vvti:läkin vaikka ei sitä autoksi voi kutsua, muuta kuin päissään.
- Kjku
Koeajettu. 7.9 s 0-100 km/h ja muka laiska
- mitattua.tietoa
"Kaupan päälle mukava ajettavuus ja halvat ylläpitokulut."
Tojo ei ole ollut koskaan halpa ylläpitää koska sitä joutuu käyuttämään huollossa tuplamäärän eurooppalaisiin verrattuna. Tämä on kiistaton fakta joka tulee esiin joka vertailussa. Tässä esimerkkinä hybridi-Auriksen ja TSI Golfin huoltokustannukset TM:n 60.000 km testissä. Auris on kuluiltaan 40% kalliimpi.
Golf:
30 - 254€
60 - 507€
Yht: 761€
Auris:
15 - 231€
30 - 335€
45 - 173€
60 - 329€
Yht: 1.068€- Korolla
Itsellä normi corollan huoltokulut yhteensä 60tkm saakka n.800e ja tojon liikkeessä huollettu.
Liekkö tuo hybridi kalliimpi huollattaa. - Anonyymi
Klonkswaakkenit on remminvaihdossa kerran vuodessa ja vag koneet ei kestä muutenkaan kun öljyn vaihtoväli on 30000km. Järkikin sanoo että noissa kilsoissa öljy on jo ominaisuutensa menettänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klonkswaakkenit on remminvaihdossa kerran vuodessa ja vag koneet ei kestä muutenkaan kun öljyn vaihtoväli on 30000km. Järkikin sanoo että noissa kilsoissa öljy on jo ominaisuutensa menettänyt.
"Klonkswaakkenit", mikäli kielivammainen tarkoittaa Volkswageneita, jakohihnan ikä kilometreissä on nykyisin pitempi kuin Toyotien keskimääräinen ajosuorite siinä vaiheessa kun ne poistuvat liikennekäytöstä. Eikä hihnaa vaihdeta silloinkaan jos läpäisee tarkastuksen, joka tehdään 210000km:n jälkeen 30000km:n välein. Tarkastus kestää 15min.
Tojohönö on menneisyyden vanki!
- Nämielummknbussilla
Olisi kyllä surullista joutua ajamaan tuollaisella. Varmasti corollan omistaminen on ympäristöteko sillä se kannustaa julkisen liikenteen käyttöön.
- Riisikuppiauto
Ei kait näitä kannata ostaa? Vai onko kaikki ok kun osta, voi jestas sentää.
- 250hv600nmdieselpower
Huutonauru meinaa väkisin karata aina kun radiosta tulee se mainos: suuri tiloiltaan ja suuri tehoiltaan..
- Ohijayli
Vai miten se mainos meni? Vieläkö näissä corolloissa on ne tappaja turvatyynyt? Tuleeko karvanopat kaupanpäälle? Miksi ostaa ongelmajätettä omaksi ja muitten tiellä liikkujien harmiksi?
- Eienäävag
Ei tuu karvanoppia ja on tappaja turvatyynyt.
Eli ajele sä vaan sillä 99vm golffillas
- Anonyymi
Mahoton kulkine tää uus korolla, pieni kulutus, ei saastuta, kaikki herkut ohjaamossa, kestävä ja turvallinen, portaaton automaatti, halvat vuosihuollot joka kylässä. Se on peli.
- Anonyymi
Huomioikohan pojjaat että VAG suosittaa tiheämpää DSG öljynvaihtoa mikä nostaa hintaa. Eivät vaan pistä sitä siihen LongLife ohjelmaan koska näyttäisi näissä lökäpösyjen vertailuissa pahalta.
- Anonyymi
Vaihdoin juuri 2013 Volvo farmarin uuteen Toyota pystyperään, koska halusin
vaihtaa pienempään.
Vaihtoehtona oli Lexus, mutta en halua leveillä. Maksoin uudesta Corolla
Pystyperseestä 42 000,- . Menkää lähimpään Toyota-liikkeeseen katsomaan,
miten sormi taipuu kojelautaan tai miten maisemakatto on olemassa ja miten
se vielä aukeaa.
Meistä harvat pääsevät istumaan nahkapenkille, mutta minä ajattelin istua siinä
20 000km/vuosi. - Anonyymi
Verrokkina on Kuningas eli Skoda Octavia kombi, se pesee 6-0 1,5 tsi dsg:nä 2,0-litraisenkin hypridikorollan. Jos Ocu otetaankin RS:nä, ero on valovuosi. Skoda on luokan paras ehdottomasti, sen lähelle pääsee vain Golf. Hävettäisi kehua ostaneensa jonkun Corollan, pilipalituotteen.
- Anonyymi
No nolona Toyotasedät onkin ja selittelevät, ettei olisi vikoja ja kulutus on pientä ja ajavat vuodessa 10tkm.
Ruosteinen, meluava, huojuva, epämukava ja kallis ylläpidettävä, liikaa pettymyksiä Toyotasedälle ja se syö miestä ja pakottaa valehtelemaan, että on tyytyväinen. - Anonyymi
Jos haluaa tyytyä robottivaihteistoon ja ottaa riskin mikä paikka laukeaa samallalailla kuin nokkaketjut niin mikäpä siinä. Muuten Occu on kyllä pätevä perheauto.
Ehkä Occu on joillekin se unlemien täyttymyt. itse odotan että nykyisen A4n liisari sopimus loppuu ja pääsen eroon autosta mikä ei on vain keksinkertainen suuntavakaudeltaan ja jonka automaatin kanssa menee hermot.
Mutta jos ei ole kovin vaativa niin kyllä Audillakin ajaa. Ehkä Skoda sitten on parempi kuin Audi. En tiedä kun ei ole itsellä Occua ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluaa tyytyä robottivaihteistoon ja ottaa riskin mikä paikka laukeaa samallalailla kuin nokkaketjut niin mikäpä siinä. Muuten Occu on kyllä pätevä perheauto.
Ehkä Occu on joillekin se unlemien täyttymyt. itse odotan että nykyisen A4n liisari sopimus loppuu ja pääsen eroon autosta mikä ei on vain keksinkertainen suuntavakaudeltaan ja jonka automaatin kanssa menee hermot.
Mutta jos ei ole kovin vaativa niin kyllä Audillakin ajaa. Ehkä Skoda sitten on parempi kuin Audi. En tiedä kun ei ole itsellä Occua ollut.Skoda ei kyllä ole kenenkään unelmien täyttymys, Audi haluttaisiin mutta rahat loppuu kesken ja siitä alkaakin se uskottelu itselle että osti käytännössä saman auton huomattavasti halvemmalla. Yhtä kaikki, laatutietoiselle ei moiset sekundamerkit kelpaa.
- Anonyymi
Yksikään Skooda ei ole ikinä koskaan pessyt minun Toyotiani. Itse on pitänyt pestä, tai käyttää automaattipesussa.
- Anonyymi
Täähän se ikinä mitää sokodaa,jäänne menneisyydestä.Kestävyys,ulkonäkö,slovakki.Lisäksi työnnätys tiellä saa ajaa nop.rajotuksia lujempaa,sokodan kuskit tuntee hirmusta alemmyskompleksia huomattu on.Oikeesti mielikuvamainonta auta kun kestävyydestäkin kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoda ei kyllä ole kenenkään unelmien täyttymys, Audi haluttaisiin mutta rahat loppuu kesken ja siitä alkaakin se uskottelu itselle että osti käytännössä saman auton huomattavasti halvemmalla. Yhtä kaikki, laatutietoiselle ei moiset sekundamerkit kelpaa.
Just näin.Kylkä kunnon autot on vaan kunnon autot,jos ikinä ajellut millää tosi hyvällä osaa ees vaatia,ei ikinä mitää skodia,tojoja,hondia,kioja.Siinnä säästyy moni juttu kun ostaa kerralla kunnon vehkeen eikä tientukkoa.Muistakaa ajaa rajotusten mukaan,turvaväli.Älkää työnnättäkö niillä autoilla mitkä ei sitä kestä syövät öljyä.Seur.omistaja saa asuu korjaamoilla,ostakaa auto aina kork.100t/km,ei mitään todel paljo ajettua.Mihin kiire,ajelkaa arvokkaasti.Rallirata on muualla kuin tien päällä!!turvallisuus ennen kaikkea,autoissa on lapsia,vanhuksia,koiria kyydeissä.Jännä nähdä yllättääkö talvi etelän kuskit.Ainahan talvi tulee...
- Anonyymi
Skooda, ei surkeampaa löydy. Samaa vag sontaa kuin muutkin tuon konsernin epäluotettavat ja ylihinnoitellut korjaamoiden ylläpitäjät.
- Anonyymi
5000 km takana 1.8 hybrid TS Corolla:lla, sitä ennen 50tkm Auris hybridillä. Auris oli ahdas, kojelaudaltaan muovinen ja hieman meluisa auto. Ajettavuudeltaan auto oli hyvä vaikkei Golfin tasoa. Aurikseen verrattuna Corolla on paremmin viimeistelty ja tilavampi auto. Corolla rupeaa myös ajettavuudeltaan lähestymään Golfia.
2016 vaihdoimme diesel auton hybridi Aurikseen, kuvittelin kulutuksen putoavan hieman, näin ei kuitenkaan käynyt vaan autot kuluttivat hyvin lähelle saman verran. Olin asiasta hieman pettynyt. Vaikka Corolla on Auris tai suurempi auto, niin Corollan kulutus on jopa litran pienempi kuin Aurikseen ja alittaa jo taloutemme toisen auton kulutuksen(vw golf 1.6tdi dsg kulutuksen) niin maantiellä kuin varsinkin taajamassa.- Anonyymi
Saitko hyvin mielestäsi vaihdossa. Corolla kiinnostaisi vaihtaa ja myyjien mukaan myös muilla. Tämä taas vaikuttanut hyvityshintaan
- Anonyymi
Tilasin hyrpiiditoyotan, nyt naapureilla alkaapi vituttamhan perjkle.
- Anonyymi
Ihaan samat huomiot tehty,sijaisauto oli.Ahtaus,penkit,sisustus,ulkonäkö..ei olla tojo ihmisii.Hybridit ladattavat kestääkö ne suomessa..tuttujen autoa hinataan jatkuvaan korjaamolle on kansanauto,olevinaan saksassa
- Anonyymi
https://www.visitaanekoski.fi/blogi/uusi-corolla-2.0-hybrid-sinin-ja-peten-koeajossa
Uusi Corolla 2.0 Hybrid Sinin ja Peten Koeajossa
Kannattaa lukea tuo kertomus ja siitä saa selville hyvin paljon miksi uusi Toyota Corolla Hybrid on auto jonka hyvin monet haluavat. - Anonyymi
Corolla hybrid hatchback 1.8
Lämpenee pakkasilla erittäin nopeasti, sähkölämmittimet toimii tehokkaasti, ohjaustuntuma tiehen olematon, hyvät jarrut, sileällä asfaltilla kesärenkailla hiljainen, talvella nastarenkailla ei kuule edes puheääntä tai radiota. Kulutus vaihtelee 3,7-4 litran välillä. Ei ensimmäistäkään vikaa koko aikana tai huomauttamista viimeistelyssä. Penkit on oikein huonot ja melu puuduttaa korvat pitemmillä matkoilla. Nyt ajettu yhteensä 50 tkm.- Anonyymi
Kulutus vaihtelee vaikka ajot olisivat samanlaisia. Toisinaan neljän litran alittaminen ei onnistu edes kesähelteessä 85 km/h vauhdissa. Tosinaan saa ajaa ihan reipaastikin ja pysytään 4 litran haminoissa.
- Anonyymi
Täällä 1.8 touring ja pitänee käydä tutkimassa liikkeessä kun kulutus pyörii keskimäärin 7l/100km. Hyvä kun tankillisella pääsee 500km.
- Anonyymi
Täällä 2.0 touring ja pitänee käydä tutkimassa liikkeessä kun kulutus pyörii keskimäärin 5l/100km. Hyvä kun tankillisella pääsee 800km.
- Anonyymi
Reilu vuosi ja 20 000km takana. 2.0 Hybrid active edition farkulla. Tyytyväinen olen ollut. Täys kymppi moottorille sähköavustuksineen/ voimansiirtoineen. Upea suoritus Toyotalta. Ajaminen ei vois paljon helpompaa olla. Ketterä kaupunkiajossa, ja hyvä ajaa myös pitkää siivua väsymättä, ku kulkee kaitsematta suoraa. Itte en tykkää ohjainavustuksesta, ni sen kytkenyt pois. Kulutus kesällä keskimäärin 5,3 ja talvella 6,0 ajotietokoneen mukaan itsellä. Jos jotain negatiivista, ni stereoiden äänenlaatu on surkea verrattuna, mitä aiemmin ollu jopa saman merkin autoissa ittellä. Rengasmelusta miinus myös..
- Anonyymi
Kerran omistin japsin ja toyotan, mutta totesin ei oo meikän auto. Kauhea sisämeteli, ovetkin kuin lääkekaapin ovet. Ihmetyttää jos joku kehuu ajo-ominaisuuksia.
- Anonyymi
Tämäkö se on se Suomen eniten halutuin ja myydyin?
Corollahan se. - Anonyymi
Aloittaja on vähän vanhempaa ikäluokkaa kun ajaa hevosella. Nykyään tehon yksikkö on kilowatti. Myy hevonen pois, voit saada siitä hyvän hinnan.
- Anonyymi
Hevoset karkasivat audista öljynkulutuksen myötä, mitä teen?
- Anonyymi
Uskomatton järkevä auto näillä Bensan hinnoilla. Sitä ei voi kun rakastaa, kun Corolla 'sammuttaa' moottorin 80 km/h nopeudessa ja menee EV-moodiin.
Toyota:lla selkeästi ymmärtävät, että se Bensa siellä huoltoasemalla, se maksaa. Eikä Corollan omistajat useinkaan ole miljonäärejä. Volkkarilla ymmärtävät, että Diilereiden ja lasipalatsien ylläpitokuluihin tarvitaan rahaa.- Anonyymi
Reilu neljä litraa isolla Corollalla, uskomattoman pihi auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reilu neljä litraa isolla Corollalla, uskomattoman pihi auto.
joo 80 lasissa tien tukkona esim bmw 320 d vie 4,5 110 nopeudessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo 80 lasissa tien tukkona esim bmw 320 d vie 4,5 110 nopeudessa
Hyvin nukutti tuon iltasadun jälkeen.👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo 80 lasissa tien tukkona esim bmw 320 d vie 4,5 110 nopeudessa
Ei pitäisi verrata eri polttoaineilla käyviä laitteita keskenään.
Kaikki tietää, tai pitäisi tietää, että diesel vie vähemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäisi verrata eri polttoaineilla käyviä laitteita keskenään.
Kaikki tietää, tai pitäisi tietää, että diesel vie vähemmän.Aika outoa kun ei enää kelpaa oikein kenellekään. Oliko se volkkarin kusetus case saattohoitoa dieselille vai peräti viimeinen naula arkkuun?
- Anonyymi
Ajoin vuokraamon uudella Corollalla 800km työreissun. Ajotietokoneen mukaan piti mennä 5,2l/100km , mutta yllätys yllätys tankkauksista laskettuna oikea oli 6,1l/100km.
Ok ajettava, meluisa, matala maavara, mielestäni aika huono kulkemaan kun suti vähän joka paikassa, matala lättänä. Mielestäni ajotapaan nähden kovakulutuksinen. Omalla dieselnelivedolla heitin eilen 300km lenkin noin 5l keskikulutuksella ilman mitään hybridejä ja käytännössä neliveto lisää jo kulutusta 0,5-1l /100km. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoin vuokraamon uudella Corollalla 800km työreissun. Ajotietokoneen mukaan piti mennä 5,2l/100km , mutta yllätys yllätys tankkauksista laskettuna oikea oli 6,1l/100km.
Ok ajettava, meluisa, matala maavara, mielestäni aika huono kulkemaan kun suti vähän joka paikassa, matala lättänä. Mielestäni ajotapaan nähden kovakulutuksinen. Omalla dieselnelivedolla heitin eilen 300km lenkin noin 5l keskikulutuksella ilman mitään hybridejä ja käytännössä neliveto lisää jo kulutusta 0,5-1l /100km.On huono auto tuo Corolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäisi verrata eri polttoaineilla käyviä laitteita keskenään.
Kaikki tietää, tai pitäisi tietää, että diesel vie vähemmän.Kesän Norjan reissulla vei keskimäärin 3,9 litraa satasella. Helsingistä lähdettiin ja Kiirunan kautta Lofootit ja Hammerfest. Kirkkoniemen ja Rovaniemen kautta mökillä Itä-Suomeen. Todella tyytyväinen kulutuspuoleen.
- Anonyymi
nuoret kollit väittelee keskenään täällä....
- Anonyymi
Olen tehnyt kaupan uudesta Toyota Corolla autosta enkä silti pääse My Toyota sivustolle seuraamaan tilausta, että sellainen tapaus?
- Anonyymi
Turkkilaiset ovat möhlineetti tilauksesi kebabkioskille.
https://www.is.fi/autot/art-2000000635459.html
- Anonyymi
. Corolla on huonoin. Toyotan hybridit ovat hinattuja jopa testeissä. Liian kalliita ovat hinnat tuulesta temmattu 15000 maksim
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851