APUA VASTATKAA

Sukkafani

Apua tein sims 4 uudet hahmot painamalla kohdasta uusi peli. Kun olin valmis painoin tallenna ja poistu sitten huomasin että kaikki vanhat perheet olivat kadonneet. Haluan ne takasin enkä tiedä miten. Auttaakaa pliis:(

2

3105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OutoSim

"Apua tein sims 4 uudet hahmot painamalla kohdasta uusi peli. Kun olin valmis painoin tallenna ja poistu sitten huomasin että kaikki vanhat perheet olivat kadonneet. Haluan ne takasin enkä tiedä miten. Auttaakaa pliis:("

Joo. Jos mä nyt vähänkään ymmärsin (mikä ei ole ollenkaan varmaa), niin sä vaan toivot, että sun luoma uusi perhe ilmestyisi peliin vanhojen - jo aiemmin pelaamiesi yms. perheiden lisäksi. Ei ongelma, yleensä.

Se kävis kai pääpiirteissään esimerkiksi vaikka seuraavasti:
      1) Avaa uusi tallennus (se jossa se uusi perhe on) ja käy tallentamassa ne simit omaan pelikirjastoosi joko simeinä pelkästään tai perheenä ja halutessasi tontteineen, taloineen päivineen. Poistu sitten pelistä päävalikkoon.
      2) Avaa vanha tallennus (se jossa ne kaikki vanhat perheet ovat) ja siirrä sinne uudet simit (jotka löydät nyt omasta kirjastostasi) ihan minne ne vain sopivat, joko simeinä tai vaikka sitten koko jengi taloineen ja tavaroineenkin.
      3) Pelaa ja nauti.

Jaa ettei muka löydy uusia simejä, kun avaat vanhan tallennuksen? Sitten pitää kirjastoa selatessa hyväksyä käyttäjäsisältö (CC) ja varmistaa et kirjastoa selatessa on hyväksyttynä ne lisärit ja muut mitä sulla on yleensäkin ollut käytössä pelissä. Auttaa 80 prosentissa tapauksista. Ellei auta niin toista edellinen kohta 1 (ja sitten tietty 2 ja 3). Maailmojen hallinnasta löytyy kivoja jekkuja esimerkiksi siitä, miten simejä voi siirrellä ja perheitä yhdistää tai hajottaa asumaan eri paikkoihin jne. Kantsii vaan useimmiten laittaa varoiksi erillinen "turvatallennus" ennen kuin touhuaa jotain tosi radikaalia.

Ja ettei OLE vanhaa tallennusta? No on, yleensä, mut en vaan muista miten se löytyy pelistä, ellei sitä ole pelaaja tallentanut, jolloin sen löytäminen on normaalisti TOSI helppoa.

PS. En usko että oli mitään apua. Jos kuitenkin oli, niin kerro ihmeessä.

• Sukkafani

Joo oli mutta tajusin sen ittekki pari päivää sitte ilman apua. Eli olin illalla pelailemassa ja yritin luoda simit uusi peli napista jota mun kaveri käyttää (jota en siis itte käytä). Klo 23.00 painike mitä en oo enne käyttäny=Apua mitä tapahtuu. Mutta kiitos kuitenkin vastauksesta:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      99
      4444
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2365
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2169
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      108
      2164
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      400
      1870
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      169
      1483
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1269
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1065
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      976
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      850
    Aihe