sellaiseen ilmiöön kuin vahinkolapset? Miten suhtaudutte siihen äitipuolen rooliin että mies ei ole koskaan halunnut lapsia vaan exä on silti tullut raskaaksi? Sitten mies on saneerannut vaimon ulos ja alkanut elää omaa elämää. Tapasin tämmöisen miehen ja hän oli surku. Tietysti kun joutuu pakolla maksaa elkkuja. Ei pääse itse nauttimaan omista tienaamista rahoista, hyvä palkkainen kun on niin joutuu suotta makseleen semmoisista joita ei ole halunnut. Onko oikein. Itse jouduin äitipuoleksi ja duunamaan safkaa hiki hatussa usein. Nyt mies kokoaa itseään ja rakentaa elämää mun kanssa jossa on näitä sivustaseuraajia. Vastuuhan on heidän emonsa joka heittää duunissa keikkaa myös ulkomaille vaatefirmalle, et me leikimme isää ja äitiä sillon perässähiihtäjien kanssa. Töttöröö vaan, me kaksi vanhaa puuta kyllä osaamme homman, mutta ollan kuin varakansanedustajia, ja koolle kutsuttuja sillon kun on ruuhkaa. Ex vaimo lentelee pesästä kun huvittaa ja tuo kuin käki pesueen meille lupsakkaasti hoitelemme vauvasta vaariin... niinkö? Voiko vahingosta viisastua.
Oletetko koskaan törmänneet
6
343
Vastaukset
- Seksivie
Opit ettei suhteeseen kannata lapsia tehdä jos yhdestä on jo liikaa. Seksissä miehenkin pitäisi miettiä 5min pidemmälle eikä omaa orgasmia.
- 1säpappa
Itse en ymmärrä.
Meillä kävi niinpäin, että vaikka lapsi oli toivottu, niin lapsen äiti iski jo äitiyslomalla uuden miehen.- klfkfkjgjgjh
Meil jo synnytyssairaalassa.
- tosihyvä
No niitä riittää. Miehet ovat jääneet tossun alle entisen eukon kanssa joten hyvä että uusi vaimo on napakka.
- Hohohohh
On sellainen sanonta että ensimmäinen kerta voi olla vahinko mutta toinen on jo tyhmyyttä.
Ei taida olla vahinkolapsia miehesi lapset jos niitä useampia on. - Raision.kunkku
Ap, ei en ole tietääkseni törmännyt sinuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124370MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862230Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011451Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5968
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888