sellaiseen ilmiöön kuin vahinkolapset? Miten suhtaudutte siihen äitipuolen rooliin että mies ei ole koskaan halunnut lapsia vaan exä on silti tullut raskaaksi? Sitten mies on saneerannut vaimon ulos ja alkanut elää omaa elämää. Tapasin tämmöisen miehen ja hän oli surku. Tietysti kun joutuu pakolla maksaa elkkuja. Ei pääse itse nauttimaan omista tienaamista rahoista, hyvä palkkainen kun on niin joutuu suotta makseleen semmoisista joita ei ole halunnut. Onko oikein. Itse jouduin äitipuoleksi ja duunamaan safkaa hiki hatussa usein. Nyt mies kokoaa itseään ja rakentaa elämää mun kanssa jossa on näitä sivustaseuraajia. Vastuuhan on heidän emonsa joka heittää duunissa keikkaa myös ulkomaille vaatefirmalle, et me leikimme isää ja äitiä sillon perässähiihtäjien kanssa. Töttöröö vaan, me kaksi vanhaa puuta kyllä osaamme homman, mutta ollan kuin varakansanedustajia, ja koolle kutsuttuja sillon kun on ruuhkaa. Ex vaimo lentelee pesästä kun huvittaa ja tuo kuin käki pesueen meille lupsakkaasti hoitelemme vauvasta vaariin... niinkö? Voiko vahingosta viisastua.
Oletetko koskaan törmänneet
6
403
Vastaukset
- Seksivie
Opit ettei suhteeseen kannata lapsia tehdä jos yhdestä on jo liikaa. Seksissä miehenkin pitäisi miettiä 5min pidemmälle eikä omaa orgasmia.
- 1säpappa
Itse en ymmärrä.
Meillä kävi niinpäin, että vaikka lapsi oli toivottu, niin lapsen äiti iski jo äitiyslomalla uuden miehen.- klfkfkjgjgjh
Meil jo synnytyssairaalassa.
- tosihyvä
No niitä riittää. Miehet ovat jääneet tossun alle entisen eukon kanssa joten hyvä että uusi vaimo on napakka.
- Hohohohh
On sellainen sanonta että ensimmäinen kerta voi olla vahinko mutta toinen on jo tyhmyyttä.
Ei taida olla vahinkolapsia miehesi lapset jos niitä useampia on. - Raision.kunkku
Ap, ei en ole tietääkseni törmännyt sinuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87955Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939