Nyt voit katsoa maksutta kaikkia kahdeksaa Elisa Viihde Sport -kanavaa koko viikonlopun ajan. Kanavat ovat auki perjantaista 14.9. maanantaiaamuun 17.9. asti.
En löydä mistä aktivoidaan, meni ensimmäiset F 1 harj.. eli mistä hel.. sen saa päälle
viihde boksi on onko tosiaan näin vaikeeta ja olen puoli vuotta käyttänyt ok.. mistä f1 ja khl päälle
tällä ois kiire kohta jkerian matsi alkaaa H A L OO
Elisa viihde
sportkanavat
3
196
Vastaukset
Kysy suoraan Elisalta. Ei ne tätä palstaa päivitystele 24/7:)
- Arvaustoimisto
Nuo Elisa Viihde Sport -kanavat löytyy ainakin minulla paikoilta 841-848. Ei mitään KHL-, F1- tai vastaavaa ohjelmaa niiltä tule. Nytkin Jääkiekon Suomen Cupia ja Korisliigaa.
- säätäjä-
vain 8 sport kanavaa näkyy ilmaiseksi jokerit peli näkyy onhockeu.tv Vityaz-Jokerit 0-2 erätauko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154178Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692685Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932401- 472333
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321561Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 571300
- 751273
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176