Aurinkomatkat vs. minä.

onksPumppernikkeliKeksi

Kävin seuraavanlaisen keskustelun matkatoimiston kanssa 14/9 klo n. 13.35-......

Aurinkochat:
Hei olen vastaanottanut keskustelupyyntösi. Palvelen sinua hetken kuluttua.

Minä:
Olen huolissani kohuhotelli Steigenbergr Aqua Magic- tilanteesta. Järjestättekö siine vielä talven matkoja suomalaisille?

AC; Jenni:
Hei! Myynti on keskeytetty väliaikaisesti siihen asti kunnes saamme hotellillta lisätietoa tapahtuneesta. Tämä on normaali toimintatapamme jos hotelleissa ilmenee jotain tavallisuudesta poikkeavaa.

Minä:
Näin sain myös teitä tietoa aiemmin. Pelästyin koska luin että olette nyt aloittaneet vain sisäisen tutkinnan? Pohdin että mikä se olisi? Pistetäänkö sinne opas syömään ja katsotaan pysyykö sisällä?

Jenni:
Ei varmaan oppaat itse mene hotelliin mutta tlannetta tarkkaillaan koko ajan esiintyykö lisää tapauksia.

Minä:
Tutkinta kuolemantapauksista on selvitetty. Ne aiheutti mm. kolibakteeri jota on ulosteessa. Ettekö tätä tienneet? Muilta matkustajilta löydettiin myös stafylokokkia ja shigellabakteereita.

Jenni:
Kyllä me tuon tiesimme.

Minä:
No se on hyvä ettette pistä oppaitanne hengenvaaraan. Tuo on hauska että aiheutuuko lisätapauksia? Mikä on aikajänne?

Jenni:
Olemme yhteydessä hotelliin ja tarkkailemme miten tilanne etenee.

Minä:
Heh heh, ymmärrän ympäripyöreän vastauksesi. Vaikea paikka matkatoimistolle.Toivon että lopetatte matkat ripulihotelliin ainakin ensi kauden ajaksi koska ihmishenki on korvaamaton.

Jenni:
Egyptin matkustuskausi alkaa joulukuussa. Tosiaan seuraamme tilannetta ja toimimme sen mukaan. Kiitos palautteestasi lisäpalautetta voi lähettää plää.plää..

Minä:
Tämä riitti. Jaan tätä sosiaalisessa mediassa ja toivotan Jennille hyvää syksyä!

Jenni:
Selvä juttu. Kiitos samoin!

3

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OdottavaPerhe

      Tuohan oli hienoa, kiitos.

      Jos ymmärsin oikein niin Aurinkomatkat odottaa ilmoituksia hotellilta että tuleeko uusia kuolemantapauksia??? Tiedottaako hotelli sitten niistä maailmanlaajuisesti ja erikseen Aurinkomatkoille?

      En tiedä mitä sanoisin.., puhukoot viisaammat.

      • PaistaaSeMuuallakin

        Emme mekään neroja ole mutta emme niin tyhmiä että enää ikinä matkustaisimme mihinkään arabimaahan; viimeksi nyt Egyptiin.


    • EiOleTarjolla

      Aurinkomatkat on poistanut tuon kyseisen hotellin ainakin ensi talven matkoiltaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe