Miehellä on 15-vuotias tytär joka viis veisaa koulusta. Olen yrittänyt parhaani koska kai se on minunkin häpeäni jos siitä ei mitään tule. Tänään ei suostunut nousemaan edes sängystä ja tiuskaisin että onko hän tyttö vai poika kun pojalta tämmöstä voisi odottaakin. Vastasi minulle että Sinähän sen tiedät, senkin vanha lesbo. Ihan sama kuin olisi huoritellut!
Olen niin loukkaantunut että lakkaan kyllä yrittämästä hänen koulunsa eteen. Nyt riitti. Ei tuolla menolla kyllä lukioon pääse eli on kai meidän vaivoinamme kunnes täyttää 18 ja voi potkaista ulos.
Tytärpuoli lesbotteli minua!
4
769
Vastaukset
- Vastaan
Niin. Mitähän tällä tekstillä haet. Jos hän olisi huoritellut, olisitko mennyt huroien palstalle (jos sellainen jossain on/olisi) kertomaan, kuinka loukkaantunut olet tytärpuolesi kielenkäytöstä. Kuinka hän rinnasti sinut, johonkin ryhmään, jota ilmeisesti pidät alempiarvoisena? Voin kuvitella, ettet saa ainakaan sympatiaa tai ohjeita tilanteeseen tältä palstalta. Sellaisen ohjeen voisin sanoa, että lesbo -sanan kokeminen haukkumasanana ei kieli kovin avarakatseisesta tai sivistyneestä maailmankuvasta. Jos olisin törkeä, voisin lopettaa tämän tekstin seuraavanlaiseen toteamukseen: syytä olisi molempien kouluun palata. Mutta onneksi en ole törkeä ;)
- stereotypiatpois
Erittäin seksistinen kommentti sinulta kun kysyit tytärpuoleltasi, että onko hän tyttö vai poika ja että pojalta tuollaista käytöstä voisi odottaakin...
Sukupuoli ei määritä sitä, minkälainen ihminen oikeasti on. Erittäin seksististä ja sovinistista edes sanoa tuollaista.
Ajattelisit sinäkin ihmiset omana itsenään, eikä biologisen sukupuolisensa edustajana ja miten voit olla tuota mieltä, että pojilla on oikeus olla hankalia, mutta sen sijaan tytöillä ei ole samaa oikeutta, vaan tyttöjen pitää aina olla kilttejä, täsmällisiä, jne. Pissavehkeet ei kuule sitä määritä ja ajattelutapasi on erittäin vanhanaikaista. - Trölli
Aika hyvän trollin oot keksiny. Osuu sopivaasti kahteenkin hyvään paikkaan :D
- HohHoijaa_
Keski-ikäinen heteroäijä asialla, taas. Saa palkkaa trollaamisesta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990