Valitse matkakohde

Gallup

15

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En minnekään.

• Suuteliimii

Aasiaan jossain vaiheessa. Nyt sellainen fiilis, että pitäisi päästää lontooseen katsoman matsi tai pari. Toinen vaihtoehto La lliga poitsun kanssa. Siellä vois olla viikon.

• entykkääreissata

En ulkomaille, kotimaahan joskus myöhemmin.

• Knainen

Noh, jos ensin 4viikon hirvee matkan valmistelutressi jossa ressissä pakkaa ja hommaa paperit ja rokotteet kuntoon.

Sen jälkeen aikataulutusressi jossa ensin pitää keksiä miten pääsee lentokentällä ajoissa ja jos menee autolla että mihin sen saa parkkiin joka ei maksa!

Sitten hirveellä kiireellä ja ressillä lentokentälle. Viime hetkillä juoksee tullin ryysiksessä painavien laukkujen kanssa. Ressi on kova ehtiikö koneeseen.

Viimein koneessa jossa saa ottaa rennosti. Matkakohteen lentokentällä uusi ressi. Missä matkatavarat ? Mitä tässä ryysiksessä näkee. Ehtiikö kyytiin jolla pääsee hotellin jne.. joten kaiken
      tuon jälkeen luulen että tuo

Intian 7 vrk:n Joogamatka ois ihan passeli mun hermoille.

Rauhoittamista ja mietiskelyä Intian maisemissa

• Tstsstssaa

Älä lähde ollenkaa niin et stetassaa..

• Knainen
        Tstsstssaa kirjoitti:

Älä lähde ollenkaa niin et stetassaa..

En nykyisin enää matkustelekaan. Passinikin on vanhentunut 5-6 vuotta sitten.

Tuntuu siltä että kun porukka tekemällä tekee itselleen jotain erilaista niin he tuo samalla itselleen hirveän stressin ja kellon perässä juoksun sekä paljon odotuksia tulevalta.

Usein olen nähnyt että matkoilla sitten ollaa pahantuulisia, stressaantuneita, touhotetaan tai kiukutellaan ja riidellään sen takia kun ensinnäkin aikataulutettu juoksu kellon kanssa kiristää hermoja (jos lapsia mukana, he väsyy pitkästä matkustuksesta ja istumisesta ja aloittaa kiukuttelun) joka osataan lisää tunnelman kireyttä.

Sitten matkakohteessa kun asiat ei menekään unelmoidusti ( harvoin oikeasti unelmat ja mielikuvitus on yhtenevää todellisuuden kanssa) niin alkaa se pettymys ja siitä johtuva tappelu ja pahantuulisuus.

Kohteessa ei ole sellaista kuin kuvitteli , hotelli on huono, kohteessa on hikisen kuuma ja olo epämukava, liikaa ohjelmaa päiville, liian kallista, matkatavarat eksynyt johonkin väärään paikkaan lentokentällä, lapset väsyneitä ja kiukuttelee, tulee parisuhdetappelu jne.

Ihmiset lähtee matkalle hakemaan elämyksiä, lomaa ja pakoon elämäänsä. Mutta harvoin sitä pääsee pakoon vaikka maisemat erit.

Olet ehkä 2000 euroa köyhempi, muutaman maiseman ja valokuvan rikkaampi mutta saanut loman juosta kellon kanssa kilpaa ja kohdata sitä omaa elämää sielläkin pääsemättä pakoon.

Itse tykkäisin lomasta jossa ei aikatauluja ei kiirettä, ei mitään ryysistä. Mahdollisimman vähän ihmisiä ja kelloja sekä aikarajoja.

Ammattini on sellainen että työpäivinä koko päiväni on aikataulutettua. Työvaihe toisen perään täytyy saada tiettyyn aikarajaa mennessä valmiiksi.
        Kellon kanssa juoksu alkaa aamulla herätyskellon soittoon ja päättyy kun tulen illalla töistä kotiin eli juoksen kellon kanssa kilpaa noin 10 tuntia päivässä, viitenä päivänä viikossa ja usein hiestä työpaidat märkänä!

Arvattavaa varmaan miksi lomalla en halua nähdä aikatauluja, enkä tod. Hirveitä ihmispaljouksia.
        Kuka haluaa lomalla sitä missä olosuhteissa työpäivinä on 10 tuntia päivittäin ?

• Ihmetellään

:)) näinhän se menee.

• romanttinenkohde

San Pedro Sula Hondurasiin

• Tuolla ei tainnu olla paikkaa mihin menisin. 😅

• Kaupunkilomalle_

Budapestiin

• Eitaida

uskaltaa enää maailmatilanne huomioon ottaen matkustaa minnekkään.
      Aina paukkuu ja rysähtelee milloin missäkin ihmisjoukossa, ja ei koskaan voi tietää milloin se tapahtuu.

• ehkäpälähdenkin

Lissabon ja/tai Nizza, Lissabon jos jompikumpi. Kiinnostavaa.

• kaupunkilomamielummin

Pariisi, Praha, Milano tai Rooma. Kevennyksenä lisäksi St Pauli ja Reeperbahn.

• olis.kiva

Dublin, Kööpenhamina, Rooma. Tuossa järjestyksessä.

• Erakko.mytty

En matkusta. Kiusattais muuallaki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      42
      2880
    2. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      62
      2804
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      49
      2262
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      340
      1956
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1729
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1545
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1358
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1217
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1136
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1096
    Aihe