Oletkohan sinäkin vähän naisiinpäin?

Kaunisvaikkaettiedä

Sellaisia katseita huomannut ;)

24

1501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eitunteellinen

      Hän ei ole koskaan haaveillut sellaisesta. Oikeasti on ollut niin ettei haaveile ihmissuhteisiin liittyen mitään. Ei ole sitä itse tunnistanut muuten kuin täällä ollessa. Se on outoa ja repivää koska "kerronta" muualla ei vastaa hänen tapaansa ajatella. Kulkiessaan hän ei odota näkevänsä ketään.

    • Tervsyysflunssaine

      Kai mä taidan vähän olla 😘

    • Naisistapitäväjuu

      Todellakin, naisethan on niin ihania. Varsinkin eräs! Oispa hänkin naisiin päin. Tai jos ei oo tähän mennessä ollutkaan niin voisin olla hänen eka (ja vika) naisensa <3

      • olenbiiiiii

        Hän olisi mun eka ja toivottavasti myös se vika nainen jos tunteemme kohtaisivat. Toivon ettei tämä olisi hänestä mitenkään outoa/hassua että hän juuri nämä suuret tunteet minussa herätti ;) <3


      • Naisistapitäväjuu
        olenbiiiiii kirjoitti:

        Hän olisi mun eka ja toivottavasti myös se vika nainen jos tunteemme kohtaisivat. Toivon ettei tämä olisi hänestä mitenkään outoa/hassua että hän juuri nämä suuret tunteet minussa herätti ;) <3

        Miksi se olisi hänestä outoa? tai saati hassua :D Sehän olisi kunnia ja imartelevaa :) <3


      • olenbiiiii

        No ei kai miksikään, kunhan höpöjä mietiskelen kipeänä täällä sängyn pohjalla maatessa ;) Olisihan se ihanaa jos hän noin ajattelisi :)


      • Naisistaapitäväjuu
        olenbiiiii kirjoitti:

        No ei kai miksikään, kunhan höpöjä mietiskelen kipeänä täällä sängyn pohjalla maatessa ;) Olisihan se ihanaa jos hän noin ajattelisi :)

        No itseasiassa tarkemmin ajateltuna taidan itsekin ajatella samoin, että ihastukseni pitäisi erittäin outona ja ehkä asiattomanakin, jos tietäisi tuntemuksistani.... senkin takia kynnys hyvin korkea mihinkään lähestymiseen. Vaikka kai se olisi outoa jos joku ajattelisi niin :D


    • seeioolepakko

      Mee lepakkoluolaas takaisin.

    • Tunnetkosamoin

      Jääkö mun katseesta jotain epäselväksi? Tunsin vetoa suhun jo ensinäkemältä. Uskon sen olevan molemminpuolista. Ensi viikolla nähdään taas.

      • nukuhyvin

        Hyvää viikonloppua :)


    • lepakoille
    • Itsekinihmeissään

      En tiennyt olevani naisiinpäin ennen kuin tutustuin sinuun. Olet hurmaava ja katseesi vie jalat alta 😍

      • Naisestamyöshurmaantunut

        Kuinka hyvin olette tutustuneet? Ja tiedätkö hänen olevan naisiin päin? Tai oletettavasti tietenkin on, jos on katseellaan sinut hurmannut...


      • Itsekinihmeissään

        En edes tiedä hänen olevan kiinnostunut naisista, ehkä kaikki onkin vain minun mielikuvitukseni tuottamaa... Tapaamme ohimennen viikottain eli emme ole edes kovin hyvin tutustuneet toisiimme. Toivottavasti vähitellen opimme paremmin tuntemaan toisemme!


      • Naisestamyöshurmaantunut
        Itsekinihmeissään kirjoitti:

        En edes tiedä hänen olevan kiinnostunut naisista, ehkä kaikki onkin vain minun mielikuvitukseni tuottamaa... Tapaamme ohimennen viikottain eli emme ole edes kovin hyvin tutustuneet toisiimme. Toivottavasti vähitellen opimme paremmin tuntemaan toisemme!

        Missä tapaatte viikoittain? Varmasti vaistosi on oikeassa jos se on yllättänyt itsesikin...

        Tapaan itsekin erästä näistä säännöllisesti, ohimennen. Olen jotenkin antanut itseni ihastua häneen todella, toisaalta hän on vaikeasti luettavissa. Katseesta sekin lähti, ja todella toivon saavani tutustua häneen paremmin. Saisinpa hurmattua hänet! <3


      • itsekinihmeissään

        Millä tavalla hän on vaikeasti luettavissa? Itse ainakin käyttäydyn täysin hölmösti kuin teini ihastukseni läsnäollessa… Oletko yrittänyt tutustua häneen lähemmin?


      • NaisestaHurmaantunut
        itsekinihmeissään kirjoitti:

        Millä tavalla hän on vaikeasti luettavissa? Itse ainakin käyttäydyn täysin hölmösti kuin teini ihastukseni läsnäollessa… Oletko yrittänyt tutustua häneen lähemmin?

        No, siis ei hän ainakaan mitenkään selkeästi näytä minun suuntaan olevan kallellaan vaikka joskus tiettyä lämpöä hänen katseessaan tai hymyssään olen huomaavinani.

        En varsinaisesti ole yrittänyt tutustua. Sen verran, mitä siinä ympäristössä voi luontevasti lähestyä, olen tehnyt, mutta aika harvassa ne tilanteet on valitettavasti. Tai, on kai tämäkin tutustumisen yrittämistä :)

        Mites teillä... millaisissa tilanteessa tapaatte?


      • NaisestaMyösHurmaantunut
        itsekinihmeissään kirjoitti:

        Millä tavalla hän on vaikeasti luettavissa? Itse ainakin käyttäydyn täysin hölmösti kuin teini ihastukseni läsnäollessa… Oletko yrittänyt tutustua häneen lähemmin?

        Niin ja miten teinikäyttäytymisesi ilmenee?😀


      • Tunnetkosamoin

        Tunnisteita?


    • todellakin

      Se mies ainakin on naisiinpäin.

    • Jonkinverranainaollut

      mut T nainen sai mut täysin sekaisin. Hän on uskomaton <3

    • työstänsinuapois

      minun ihastukseni nimi alkaa..S kirjaimella ;) tai tässä enää ihastumisesta kyse ole..jos olisi joku pikku ihastus niin olis mennyt ohi jo aikoja sitten unholaan saakka!

    • Onneksienole

      En ole, eikä ole huomannut katseita.

    • Kyllä. Ehdottomasti olen pilluun päin kallellani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe