Täällä on kaikki todellisuudentajuttomia.
Vastaukset 19
Ollaan tulevia sotaveteraaneja.
Suomen poliisi, Amnesty international, tasavallan presidentti, Interpol ja YK tietää tästä.
- höpöjuttu
Samiviinik kirjoitti:
Suomen poliisi, Amnesty international, tasavallan presidentti, Interpol ja YK tietää tästä.
...ja kukaan ei tee mitään, voivoi.
höpöjuttu kirjoitti:
Olet niin kauhea valehtelemaan, ettet kunnolla ymmärrä.
höpöjuttu kirjoitti:
Joudut tahdonvastaiseen hoitoon, ellet tunnusta.
Vasemmistolaiset kilpaili huonommuudesta.. lopulta Pihtiputaalainen mies totesi, "minä olen niin huono, ettei minua päästetä pois Pihtiputaan kunnasta".
Oikeisto rahoittaa Amnesty internationalin, Interpolin ja YK:n toimintaa ja siksi minun kärsimykset lakaistaan maton alle.
- pitsmoped
Samiviinik kirjoitti:
Porvari elää toista polkemalla.
Kuulemma nykyään ei siitäkään meinaa rahaa saada.
Jos olen muinaisen Karjan tasavallan sotavanki.
- Anonyymi
Hyvä meininki!
- Anonyymi
Moikka vaan,
Sinun pitäisi alkaa käyttämään lysiiniä.
Voin kertoa enemmänkin jos tahdot tietää miksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2801111Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "243910Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49900- 98841
- 97784
- 73778
- 107659
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11440