Onko joku tai kukaan

Enkulimenkuli

Käynyt koputtelemassa sun ikkunaan yön pimeinä hetkinä.... ehkäpä se enkeli☺️

35

620

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erivärisiä

Näkemäni enkelit ovat olleet aineettomia, eivät ne osaa tehdä tuollaista.

• Alkuperäinenkirjoittaja

Tarkoitinkin runollisessa mielessä.... tää on insaidii....

• henkisyys
        Alkuperäinenkirjoittaja kirjoitti:

Tarkoitinkin runollisessa mielessä.... tää on insaidii....

Uskon että hän ymmärsi sen juuri noin.

• kriminaalintekoja

Kotirauhan rikkomista- eli tuskin enkelityyppinen kyseessä.

• käsiikkunassa

Aika sairasta ja creepyä. on tapahtunut ja poliisille lähti ilmoitus.

• Uskonnnn

Enkelin tekosia se torstainen

• miettiihiljaamielessään

Mikä torstainen

• eiymmärrä

Niin mikä?

• entiedäkukaoli

En tiedä, mutta joku kävin joskus aikoinaan ensilumien aikaan piirtämässä sydämmen autooni.

• Elluhalloyb

Mä piirtelin viime talvel paljon sydämii..joka paikkaan ..
        Yhden piirsin auton ikkunaan..mikä oli kaupan parkis...❤

• hiljaisuushoitaa

ehkä nyt tarttis suojelusenkeliä, joka kerta kun tuntemattomat ja niitä on ollut paljon, "kertoivat" sellaista mikä kuuluu vain yhdelle henkilölle, ne saivat aikaan tunteen että päin punaisia valojako, sekö sen vasta lopettaisi

• Möröt ne saattaa tulla koputtelee ikkunoihin. :P

• Kiusaaja_keskellämme

^
        | Trolli jolla myös muita niccejä kuten Risto, satumaa, ellubbihalloub, m-nainen-ei-ap.ei-mia, valtakunta

Älkää uskoko tämän trollin kirjoituksia. Matkii kaiken muilta kiusatakseen

Kateellinen akka

• Kiusaaja_keskellämme kirjoitti:

^
        | Trolli jolla myös muita niccejä kuten Risto, satumaa, ellubbihalloub, m-nainen-ei-ap.ei-mia, valtakunta

Kateellinen akka

Juu trollipa hyvinkin ja sulla pakkomielle ;]
        Taitaa siinä olla itte kiusaaja :D

• Päivää
        Kiusaaja_keskellämme kirjoitti:

^

Kateellinen akka

Mä uskon hyvinkin että täällä on trolleja jotka esittää muita. Muakin on matkittu aikoinaan, nykyään en ole ainakaan huomannut mitään. Kuitenkin... AinaNorsulta en ole lukenut missään vaiheessa mitään pahaa tai loukkaavaa. Ihan uskottava hän on yksilönä. Ketä hän tuossa viattoman oloisessa kommentissa esittäisi jos ei itseään?
        AinaNorsullekin tiedoksi että tämä palsta on jotenkin hämärä paikka, siksi täällä on näitä jotka luulee tietävänsä jotain uutta jos joku viaton raukka eksyy tänne tulilinjalle (ja vielä rekisteröityneenä).
        ja koska en voi tietää mitään varmaksi: harmittaisi jos olisit trolli. Vaikka et mitään ilkeää kirjoita.

Mutta on muakin tunnisteltu täällä välillä trolliksi, eli ei kannata ikinä uskoa näitä jotka kirjoittavat itsevarmana "faktojaan". Kaikki juorujen keksijät ovat halveksittavia eivätkä edistä kenenkään elämää pitkällä tähtäimellä katsottuna, pilaavat oman uskottavuutensa ja muiden luottamuksen.

• Kateuden_kohde
        Päivää kirjoitti:

Mä uskon hyvinkin että täällä on trolleja jotka esittää muita. Muakin on matkittu aikoinaan, nykyään en ole ainakaan huomannut mitään. Kuitenkin... AinaNorsulta en ole lukenut missään vaiheessa mitään pahaa tai loukkaavaa. Ihan uskottava hän on yksilönä. Ketä hän tuossa viattoman oloisessa kommentissa esittäisi jos ei itseään?
        AinaNorsullekin tiedoksi että tämä palsta on jotenkin hämärä paikka, siksi täällä on näitä jotka luulee tietävänsä jotain uutta jos joku viaton raukka eksyy tänne tulilinjalle (ja vielä rekisteröityneenä).
        ja koska en voi tietää mitään varmaksi: harmittaisi jos olisit trolli. Vaikka et mitään ilkeää kirjoita.

Mutta on muakin tunnisteltu täällä välillä trolliksi, eli ei kannata ikinä uskoa näitä jotka kirjoittavat itsevarmana "faktojaan". Kaikki juorujen keksijät ovat halveksittavia eivätkä edistä kenenkään elämää pitkällä tähtäimellä katsottuna, pilaavat oman uskottavuutensa ja muiden luottamuksen.

Sen profiili n täysi kopio ei-mian profiilista. Samanlainen sepustus.

Matkii muuten erään naisten kirjoituksia ihan täydellisesti ! Verratkaa hänen mielipiteitä ja erään toisen palstalaisen joka kirjoittanut tismalleen nuo samat mutta vuoden 2015-2018 aikana

Hän jäi kirjoittajan varjoon ja huomiotta joten teki profiilin jolla lausuu hänen kirjoittamiaan ja sillä kerää huomion ja kehut toisen ajatuksista itselleen. Hän keksi tavan päästä parrasvaloihin takaisin !

Tekeytyi toiseksi ajatuksia myöten

• Kateuden_kohde kirjoitti:

Sen profiili n täysi kopio ei-mian profiilista. Samanlainen sepustus.

Matkii muuten erään naisten kirjoituksia ihan täydellisesti ! Verratkaa hänen mielipiteitä ja erään toisen palstalaisen joka kirjoittanut tismalleen nuo samat mutta vuoden 2015-2018 aikana

Hän jäi kirjoittajan varjoon ja huomiotta joten teki profiilin jolla lausuu hänen kirjoittamiaan ja sillä kerää huomion ja kehut toisen ajatuksista itselleen. Hän keksi tavan päästä parrasvaloihin takaisin !

Tekeytyi toiseksi ajatuksia myöten

Joo olenkin hyvä matkimaan toisen kirjoitusta mutta aattele kuten tahdot ;]
        Omia mielipiteitäni ne on eikä keneltäkään kopioitua :D
        Pimeetä porukkaa joo

• trollin_jäynät
        AinaNorsu kirjoitti:

Joo olenkin hyvä matkimaan toisen kirjoitusta mutta aattele kuten tahdot ;]
        Omia mielipiteitäni ne on eikä keneltäkään kopioitua :D
        Pimeetä porukkaa joo

Tee nyt ne trollin tunnuseleet vielä jotta muutkin alkaa tunnistamaan kuka olet!

Opetan:

Ensin*näin*
        Sitten näin :o
        Vielä näin :’D
        Sen jälkeen näin 😂
        Ja lopuksi ADIOS

• trollin_jäynät kirjoitti:

Tee nyt ne trollin tunnuseleet vielä jotta muutkin alkaa tunnistamaan kuka olet!

Opetan:

Ensin*näin*
        Sitten näin :o
        Vielä näin :’D
        Sen jälkeen näin 😂
        Ja lopuksi ADIOS

Taisit juuri itse tehdä trollin tunnuslauseet :D paljastuit

• Jäynät_monet
        AinaNorsu kirjoitti:

Taisit juuri itse tehdä trollin tunnuslauseet :D paljastuit

Sinulla on onneksi rekattu nicci. Sen avulla näkee sinun aikaisemmatkin kommentoinnit et millaisia trollin eleitä on käytettyä vai ei. Trolli liioittelee erilaista kirjoitusta jotta hän olisi kuvaa korostuneesti että on eri kirjoittaja. Tavanomainen kirjoittaja joka vain kirjoittaa usein ei tee erikoisia erottuvia merkkejä erottuakseen itseään räikeästi eri ihmiseksi kuin joku muu. Trolli tekee näin koska hän teeskentelee useaa eri persoonaa eri tarinoin ja sukupuolin.

Vuosia aikaisemmin sloukanis oli ”kaikki on vähän heikunkeikun”

• Jäynät_monet kirjoitti:

Sinulla on onneksi rekattu nicci. Sen avulla näkee sinun aikaisemmatkin kommentoinnit et millaisia trollin eleitä on käytettyä vai ei. Trolli liioittelee erilaista kirjoitusta jotta hän olisi kuvaa korostuneesti että on eri kirjoittaja. Tavanomainen kirjoittaja joka vain kirjoittaa usein ei tee erikoisia erottuvia merkkejä erottuakseen itseään räikeästi eri ihmiseksi kuin joku muu. Trolli tekee näin koska hän teeskentelee useaa eri persoonaa eri tarinoin ja sukupuolin.

Vuosia aikaisemmin sloukanis oli ”kaikki on vähän heikunkeikun”

Noh ainakin voin sanoa että trollipa en ole mutta jokainen näkee asian eri silmin.
        Sitä paitsi eikös noi oo hymiötä, onkos niitä väärin käyttää palstalla? :D

• kuullutkyllä

Joskus ollut jotain kuulevinani mut en uskonut omia korviani tai aattelin että kuului jostain naapurista ;)

• Elluhalloyb

Elin monta vuotta ..kuoleman enkelin kanssa...
      Meistä tuli oikeesti ..kavereita...
      Mut kun sairastuin vakavasti..kuoleman enkeli hävis...hassua..mut totta..😳👌

• Onkokokemusta

Piirsin kerran sydämen lumihankeen❤

• Pienenä

Oon tehnyt monta lumienkeliä....

• tärkeääelättääitsensä

Hyvät enkelit ehkä auttavat minua työasiassa, paljon työvuosia vielä edessä ettei eläkkeellä tarvitse mennä leipäjonoon.

• SamaelKabbalah

Ehkäpä joku pikku Samael kävi siellä kävi koputtelemassa muutama vuosi takaperin. Wink Wink.

• VaikutatLiian

Älykkäältä uskoaksesi sellaiseen, mutta ehkäpä siinä jotain toden perää on.

• enkeleitä_onko_heitä

Ei ole koputellut ikkunaan, mutta joskus harvakseltaan löytyy pudonnut höyhen mitä oudoimmasta paikasta. Viimeksi saman päivän aikana löytyi kaksi: yksi mekollani ja toinen alkkareistani (enkeleiden huumoriako?

Niiden merkitys paljastui sen päivän iltana, kun tapasin vuosien tauon jälkeen kaivattuni. Vaikka siitä ei mitään sen kummempaa seurannutkaan.

• EierotuJoukosta

Suomessa kaikilla näitä tapahtumia.

• Einykyisin

kuin linnut koputtelee ikkunoita. Muuten talossa joskus aika rauhatonta. Askeleita kuuluu, joku viileä hipaisee poskea ja on samassa tilassa kuin minä.
      Ei enää "lainaile" työkaluja, mutta valoja vilkuttaa ja aukoo ovia.
      Ei se haittaa, annamme molemmat tilaa toisillemme.

• nukkuva

En tiedä kun nukun yöllä. Minulla on valpas ikkunavahti 🐶 🐾 🐾 🐲

• kyyneleetsilmissä

Minulla on ikävä rakasta koiraa, joka jouduttiin jokin aika sitten lopettamaan kasvaimen takia. Jos näen jossain samanrotuisen koiran alkaa itkettää.

• nukkuva
        kyyneleetsilmissä kirjoitti:

Minulla on ikävä rakasta koiraa, joka jouduttiin jokin aika sitten lopettamaan kasvaimen takia. Jos näen jossain samanrotuisen koiran alkaa itkettää.

Voimia! Itse otin uuden koiran edellisen jälkeen parin kuukauden päästä kun oli niin kurjaa 🐾🐶🐕

• Sipilä kävi koputtelemassa ikkunaan ja sanoen seuraavalla tavalla: leikkauksia tulee lisää saatte nähdä 😉

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1449
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1286
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1088
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1076
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      900
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      61
      852
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      840
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      778
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      770
    Aihe