Onko joku tai kukaan

Enkulimenkuli

Käynyt koputtelemassa sun ikkunaan yön pimeinä hetkinä.... ehkäpä se enkeli☺️

35

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erivärisiä

      Näkemäni enkelit ovat olleet aineettomia, eivät ne osaa tehdä tuollaista.

      • Alkuperäinenkirjoittaja

        Tarkoitinkin runollisessa mielessä.... tää on insaidii....


      • henkisyys
        Alkuperäinenkirjoittaja kirjoitti:

        Tarkoitinkin runollisessa mielessä.... tää on insaidii....

        Uskon että hän ymmärsi sen juuri noin.


    • kriminaalintekoja

      Kotirauhan rikkomista- eli tuskin enkelityyppinen kyseessä.

      • käsiikkunassa

        Aika sairasta ja creepyä. on tapahtunut ja poliisille lähti ilmoitus.


    • Uskonnnn

      Enkelin tekosia se torstainen

      • miettiihiljaamielessään

        Mikä torstainen


      • eiymmärrä

        Niin mikä?


    • entiedäkukaoli

      En tiedä, mutta joku kävin joskus aikoinaan ensilumien aikaan piirtämässä sydämmen autooni.

      • Elluhalloyb

        Mä piirtelin viime talvel paljon sydämii..joka paikkaan ..
        Yhden piirsin auton ikkunaan..mikä oli kaupan parkis...❤


    • hiljaisuushoitaa

      ehkä nyt tarttis suojelusenkeliä, joka kerta kun tuntemattomat ja niitä on ollut paljon, "kertoivat" sellaista mikä kuuluu vain yhdelle henkilölle, ne saivat aikaan tunteen että päin punaisia valojako, sekö sen vasta lopettaisi

    • Möröt ne saattaa tulla koputtelee ikkunoihin. :P

      • Kiusaaja_keskellämme

        ^
        | Trolli jolla myös muita niccejä kuten Risto, satumaa, ellubbihalloub, m-nainen-ei-ap.ei-mia, valtakunta


        Älkää uskoko tämän trollin kirjoituksia. Matkii kaiken muilta kiusatakseen


        Kateellinen akka


      • AinaNorsu
        Kiusaaja_keskellämme kirjoitti:

        ^
        | Trolli jolla myös muita niccejä kuten Risto, satumaa, ellubbihalloub, m-nainen-ei-ap.ei-mia, valtakunta


        Älkää uskoko tämän trollin kirjoituksia. Matkii kaiken muilta kiusatakseen


        Kateellinen akka

        Juu trollipa hyvinkin ja sulla pakkomielle ;]
        Taitaa siinä olla itte kiusaaja :D


      • Päivää
        Kiusaaja_keskellämme kirjoitti:

        ^
        | Trolli jolla myös muita niccejä kuten Risto, satumaa, ellubbihalloub, m-nainen-ei-ap.ei-mia, valtakunta


        Älkää uskoko tämän trollin kirjoituksia. Matkii kaiken muilta kiusatakseen


        Kateellinen akka

        Mä uskon hyvinkin että täällä on trolleja jotka esittää muita. Muakin on matkittu aikoinaan, nykyään en ole ainakaan huomannut mitään. Kuitenkin... AinaNorsulta en ole lukenut missään vaiheessa mitään pahaa tai loukkaavaa. Ihan uskottava hän on yksilönä. Ketä hän tuossa viattoman oloisessa kommentissa esittäisi jos ei itseään?
        AinaNorsullekin tiedoksi että tämä palsta on jotenkin hämärä paikka, siksi täällä on näitä jotka luulee tietävänsä jotain uutta jos joku viaton raukka eksyy tänne tulilinjalle (ja vielä rekisteröityneenä).
        ja koska en voi tietää mitään varmaksi: harmittaisi jos olisit trolli. Vaikka et mitään ilkeää kirjoita.

        Mutta on muakin tunnisteltu täällä välillä trolliksi, eli ei kannata ikinä uskoa näitä jotka kirjoittavat itsevarmana "faktojaan". Kaikki juorujen keksijät ovat halveksittavia eivätkä edistä kenenkään elämää pitkällä tähtäimellä katsottuna, pilaavat oman uskottavuutensa ja muiden luottamuksen.


      • Kateuden_kohde
        Päivää kirjoitti:

        Mä uskon hyvinkin että täällä on trolleja jotka esittää muita. Muakin on matkittu aikoinaan, nykyään en ole ainakaan huomannut mitään. Kuitenkin... AinaNorsulta en ole lukenut missään vaiheessa mitään pahaa tai loukkaavaa. Ihan uskottava hän on yksilönä. Ketä hän tuossa viattoman oloisessa kommentissa esittäisi jos ei itseään?
        AinaNorsullekin tiedoksi että tämä palsta on jotenkin hämärä paikka, siksi täällä on näitä jotka luulee tietävänsä jotain uutta jos joku viaton raukka eksyy tänne tulilinjalle (ja vielä rekisteröityneenä).
        ja koska en voi tietää mitään varmaksi: harmittaisi jos olisit trolli. Vaikka et mitään ilkeää kirjoita.

        Mutta on muakin tunnisteltu täällä välillä trolliksi, eli ei kannata ikinä uskoa näitä jotka kirjoittavat itsevarmana "faktojaan". Kaikki juorujen keksijät ovat halveksittavia eivätkä edistä kenenkään elämää pitkällä tähtäimellä katsottuna, pilaavat oman uskottavuutensa ja muiden luottamuksen.

        Sen profiili n täysi kopio ei-mian profiilista. Samanlainen sepustus.

        Matkii muuten erään naisten kirjoituksia ihan täydellisesti ! Verratkaa hänen mielipiteitä ja erään toisen palstalaisen joka kirjoittanut tismalleen nuo samat mutta vuoden 2015-2018 aikana

        Hän jäi kirjoittajan varjoon ja huomiotta joten teki profiilin jolla lausuu hänen kirjoittamiaan ja sillä kerää huomion ja kehut toisen ajatuksista itselleen. Hän keksi tavan päästä parrasvaloihin takaisin !

        Tekeytyi toiseksi ajatuksia myöten


      • Kateuden_kohde kirjoitti:

        Sen profiili n täysi kopio ei-mian profiilista. Samanlainen sepustus.

        Matkii muuten erään naisten kirjoituksia ihan täydellisesti ! Verratkaa hänen mielipiteitä ja erään toisen palstalaisen joka kirjoittanut tismalleen nuo samat mutta vuoden 2015-2018 aikana

        Hän jäi kirjoittajan varjoon ja huomiotta joten teki profiilin jolla lausuu hänen kirjoittamiaan ja sillä kerää huomion ja kehut toisen ajatuksista itselleen. Hän keksi tavan päästä parrasvaloihin takaisin !

        Tekeytyi toiseksi ajatuksia myöten

        Joo olenkin hyvä matkimaan toisen kirjoitusta mutta aattele kuten tahdot ;]
        Omia mielipiteitäni ne on eikä keneltäkään kopioitua :D
        Pimeetä porukkaa joo


      • trollin_jäynät
        AinaNorsu kirjoitti:

        Joo olenkin hyvä matkimaan toisen kirjoitusta mutta aattele kuten tahdot ;]
        Omia mielipiteitäni ne on eikä keneltäkään kopioitua :D
        Pimeetä porukkaa joo

        Tee nyt ne trollin tunnuseleet vielä jotta muutkin alkaa tunnistamaan kuka olet!

        Opetan:

        Ensin*näin*
        Sitten näin :o
        Vielä näin :’D
        Sen jälkeen näin 😂
        Ja lopuksi ADIOS


      • trollin_jäynät kirjoitti:

        Tee nyt ne trollin tunnuseleet vielä jotta muutkin alkaa tunnistamaan kuka olet!

        Opetan:

        Ensin*näin*
        Sitten näin :o
        Vielä näin :’D
        Sen jälkeen näin 😂
        Ja lopuksi ADIOS

        Taisit juuri itse tehdä trollin tunnuslauseet :D paljastuit


      • Jäynät_monet
        AinaNorsu kirjoitti:

        Taisit juuri itse tehdä trollin tunnuslauseet :D paljastuit

        Sinulla on onneksi rekattu nicci. Sen avulla näkee sinun aikaisemmatkin kommentoinnit et millaisia trollin eleitä on käytettyä vai ei. Trolli liioittelee erilaista kirjoitusta jotta hän olisi kuvaa korostuneesti että on eri kirjoittaja. Tavanomainen kirjoittaja joka vain kirjoittaa usein ei tee erikoisia erottuvia merkkejä erottuakseen itseään räikeästi eri ihmiseksi kuin joku muu. Trolli tekee näin koska hän teeskentelee useaa eri persoonaa eri tarinoin ja sukupuolin.


        Vuosia aikaisemmin sloukanis oli ”kaikki on vähän heikunkeikun”


      • Jäynät_monet kirjoitti:

        Sinulla on onneksi rekattu nicci. Sen avulla näkee sinun aikaisemmatkin kommentoinnit et millaisia trollin eleitä on käytettyä vai ei. Trolli liioittelee erilaista kirjoitusta jotta hän olisi kuvaa korostuneesti että on eri kirjoittaja. Tavanomainen kirjoittaja joka vain kirjoittaa usein ei tee erikoisia erottuvia merkkejä erottuakseen itseään räikeästi eri ihmiseksi kuin joku muu. Trolli tekee näin koska hän teeskentelee useaa eri persoonaa eri tarinoin ja sukupuolin.


        Vuosia aikaisemmin sloukanis oli ”kaikki on vähän heikunkeikun”

        Noh ainakin voin sanoa että trollipa en ole mutta jokainen näkee asian eri silmin.
        Sitä paitsi eikös noi oo hymiötä, onkos niitä väärin käyttää palstalla? :D


    • kuullutkyllä

      Joskus ollut jotain kuulevinani mut en uskonut omia korviani tai aattelin että kuului jostain naapurista ;)

    • Elluhalloyb

      Elin monta vuotta ..kuoleman enkelin kanssa...
      Meistä tuli oikeesti ..kavereita...
      Mut kun sairastuin vakavasti..kuoleman enkeli hävis...hassua..mut totta..😳👌

    • Onkokokemusta

      Piirsin kerran sydämen lumihankeen❤

    • Pienenä

      Oon tehnyt monta lumienkeliä....

      • tärkeääelättääitsensä

        Hyvät enkelit ehkä auttavat minua työasiassa, paljon työvuosia vielä edessä ettei eläkkeellä tarvitse mennä leipäjonoon.


    • SamaelKabbalah

      Ehkäpä joku pikku Samael kävi siellä kävi koputtelemassa muutama vuosi takaperin. Wink Wink.

      • VaikutatLiian

        Älykkäältä uskoaksesi sellaiseen, mutta ehkäpä siinä jotain toden perää on.


    • enkeleitä_onko_heitä

      Ei ole koputellut ikkunaan, mutta joskus harvakseltaan löytyy pudonnut höyhen mitä oudoimmasta paikasta. Viimeksi saman päivän aikana löytyi kaksi: yksi mekollani ja toinen alkkareistani (enkeleiden huumoriako?

      Niiden merkitys paljastui sen päivän iltana, kun tapasin vuosien tauon jälkeen kaivattuni. Vaikka siitä ei mitään sen kummempaa seurannutkaan.

    • EierotuJoukosta

      Suomessa kaikilla näitä tapahtumia.

    • Einykyisin

      kuin linnut koputtelee ikkunoita. Muuten talossa joskus aika rauhatonta. Askeleita kuuluu, joku viileä hipaisee poskea ja on samassa tilassa kuin minä.
      Ei enää "lainaile" työkaluja, mutta valoja vilkuttaa ja aukoo ovia.
      Ei se haittaa, annamme molemmat tilaa toisillemme.

    • nukkuva

      En tiedä kun nukun yöllä. Minulla on valpas ikkunavahti 🐶 🐾 🐾 🐲

      • kyyneleetsilmissä

        Minulla on ikävä rakasta koiraa, joka jouduttiin jokin aika sitten lopettamaan kasvaimen takia. Jos näen jossain samanrotuisen koiran alkaa itkettää.


      • nukkuva
        kyyneleetsilmissä kirjoitti:

        Minulla on ikävä rakasta koiraa, joka jouduttiin jokin aika sitten lopettamaan kasvaimen takia. Jos näen jossain samanrotuisen koiran alkaa itkettää.

        Voimia! Itse otin uuden koiran edellisen jälkeen parin kuukauden päästä kun oli niin kurjaa 🐾🐶🐕


    • Sipilä kävi koputtelemassa ikkunaan ja sanoen seuraavalla tavalla: leikkauksia tulee lisää saatte nähdä 😉

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe