X:n päivitykset

xkonerulaa

näkyy mahtavaansuureenparhaaseen koneeseen taas tyrkkivän päivityksiä...eikä maksa kuin 350€ eikä ees vaikuta mihinkään...kyllä tuo X on sitten halpa ja hyvä ja muutenkin erinomainen kone...

27

1301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evox

      Eikös tätä aikoinaan mainostettu ettei jokavuotisia päivityksiä tule kuten siinä toisesss sarjassa, nyt näitä evopalikoita on ostatettu joka vuosi o.O

      • doifhhsddf

        paitsi että siinä toisessa sarjassa kaikki päivitykset ovat aina vieneet konetta eteenpäin, tehon, tasapuolisuuden ja luotettavuuden osalta...


    • supertajous

      Jeps ja maahantuoja yrittää päästä ylijäämärenkaista eroon ennen talvea "tosi edullisesti", todella järisyttävä tarjous.

      • kometeiolegummi

        ne ovatkin varmaan hyviä ylivuotisina...uutenakin aivan paskoja...


    • 4455566777

      Jos luulette että päivitys ei vaikuta vauhtiin , niin sitten kannattaa ottaa puhelu Korvatunturille ja kuunnella muitakin satuja

      • turhaoturhaa

        kyse ei olekaan luulosta tai tiedosta...vaan siitä, miten pakettia kaupataan ja esitellään...


    • rakkikoira

      loogisen ja rationaalisen ajattelun puute johtuu ymmärryksen puutteesta.

      • oeifye8

        ymmärryksen puute johtaa täysin irrationaalisiin kommentteihin...


    • IAmEngine

      Kukaanhan ei pakota noita päivitysosia ostamaan tai käyttämään. Vanhoja saa edelleen käyttää.

    • Kauheesarja

      On tuo IAME kauhea sarja. Kaiken tekee kadeporukan mielestä päin persettä ja silti on Suomen suosituin kartingsarja. Voisko sen vaikka kieltää mitenkään että sais muutkin rahastaa?

      • IAmEngine

        On ihan kauheen hirvee.. Ihan niinku kenenkään olis siellä pakko ajaa? Ihan paska harrastesarja, hyi hyi :-D


    • Eipaniikkai

      Vanhoja saa edelleen käyttää, joten kaikkia miellyttävä ratkaisu on jokaisen itsensä päätettävissä miten tekee päivitysten kanssa.

      Tottakai markkinoita yritetään pitää yllä, että moottoriin tehdään päivityksiä, mika ei kustannusten vuoksi aina kuulosta mukavalta. Suomen markkina on kieltämättä aika haastava, jos meinaa kartingilla elättää täysipäiväisesti ja aika monella maahantuojalla on kieltämättä aika suolainen hintataso vs. eurooppalaiset toimiajat. Silti yritän tukea suomalaisia kauppoja ja ostaa sieltä, mutta vastineeksi olen halunnut palvelua ja jos sitä ei ole ollut, niin kauppa vaihtoon.

      • IAmEngine

        Kyllä ja kyllä. Jos kaikki tilailee vaan ulkomailta, ei kisapaikoilla ole kohta ketään myymässä mitään. Tilaileppa siinä sitten viikonloppuna ulkomailta varaosia autoon, tuskin tulee perille ennen seuraavaa lähtöä :-D


    • totuusvalkenee

      Aika moni on huomannutu tämän kehityksen suunan ja kusetuksen nyt viimeistään viime kesänä. Alussa luvattiin tasavertainen luokka X30, missä koneet kestää huoltamatta lähes maailman tappiin saakka ? Eikä mitään päivityksiä, eikä mitään Rotaximaista pakkjomyyntiä pitänyt tulla.
      Kuinkas kävikää kustannukset on nousussa, Mosat hajoo, leikkaavat kii, kiertokanget katkeilee ja romua tulee. Öljyn pakkomyyntiä mitä koneet saavat syödäkseen "Kehitetty juurikin X30 luokkaan". Täysin "pa..a litkua", häkkilaakerit leikkaa, palaa kii, kanki poikki. Vesibensat??? miksi muut kestää, onnex harrastajat itse pistivät stopin tuolle Ruotsibensalle.
      Sitten vielä noi sisäpiirisekoilut, ei hyvänen aika.

      • Lampaidenlauma

        Jos liian hyvä öljy, niin kauppa ei käy, kun osat kestävät liian kauan.


      • Wladoil

        Olet nyt siis täysin 100% varma, että vika on öljyssä?`Helppo syyttää öljyjä jos kone on tehty pitkin vittuja.


    • madotkcrg

      Järjestäjät on aika voimakkaasti mukana tuomassa sarjaan Kartrepublicia, saattaa olla että jonkun pienen provikan saavat myynnistä !?

      • 456790976

        Juu ja kuulemma ensi vuonna mosissa on käytettävä luokiteltua vettä , myydään kuulemma öljyn kanssa peltipurkissa jossa on sinetti.


    • Ruuvitiukalla

      Suurin osa moottorien leikkamisissta johtuu ihan pelkästään liian laihalla ajamisesta. Ei mistään muusta.

    • eileikkaa

      Epäilen suuresti. Kyllä kait kuskit nyt ruuvinkäytön hallitsee, ei kait ne niin kädettömiä voi olla? Mites ne myllyt ennen kesti. Ruuvi piukalla vedettiin ja lisähuikkaa annettiin pitkillä suorilla juuri ennen kurvia.

    • Ruuvitiukalla

      Kisaa kun ajetaan ihan sama millä moottorilla, niin koneet vedetään niin laihalle, kuin ne suinkin kestää! Jos et niin tee, niin häviät kierroksella jo monta kymppiä ajassa. Tähän kun tulee huonon bensan tuomat temput, niin varmasti tulee ongelmia.

      Ei se koneen huonoutta ole, että niitä menee rikki. Kysy kisaa ajavilta, että millä asetuksilla ajavat?

    • Eileikkaa

      Kyllä niitä koneita ajetaan vaan yksinkertaisesti liian laihalla ja siksi rikkoja tulee helpommin...X30 ei ole mikään uusi konemalli. Ollut kisakäytössä jo vuodesta 2009 saakka. Hyvin/paremmin kestivät aiemmissa sarjoissa... X30/Iame Series Finlandin myötä kilpailu on vaan nykyjään paljon entistä kovempaa...

    • Ruuvitiukalla

      Itse olen ajanut koko kesän omaksi iloksi X30 autolla ja moottorissa ei ole ollut mitään ongelmia, enkä ole tehnyt sille mitään suurempia huoltoja. Olen pitänyt alaruuvinkin myös sen verran isolla, että jäähtyy varmasti myös hitaalla osuudella. Omaksi iloksi kun ajaa, niin on vara kuluttaa bensaa hieman enemmän! ;)

    • Hehhehheh

      Eli kun se ei kestä kilpakäyttöä niin silloinhan se on harraste mootttori ja luokka.

      • Kylläkestää

        Kestää kilpakäyttöä erittäin hyvin oikein käytettynä...kyllä ne OK, OKJ ja KZ "kilpamoottoritkin" saa rikki...


    • Harrastekonejajoaa

      Pötyä. Rotax, OK ja Kz moottoreita ei ole hajonnut koskaan. Vain X30 rikkoutuu koska se on harrastemoottori. Ymmärtäkää nyt.
      :- D

      • IAmEngine

        :-)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe