Lukekaa fb varkauden ilmoitustaulu

Kukahaluaavarkauteen

Siellä nolaavat itseään monet. Melkoosta meininkiä. Sivusta seuraajana saa naureskella,samalla tässä syön Matkuksessa hyvää ruokaa. Ja siis näitä riittää . Oikea hupicity. Kohta kehtaa sanoa muualla asuville mistä on syntyisin. Matkuksessa varkautelaiset tunnistaa helposti. Kuopiolaiset meikäläisiin verrattuna sivistyneitä. Kuopiossa vaan kallista asua niin en ala myydä taloani Köpestä pois. Tosin persaukisilla varkautelaisilla ei ole rahaa ostaa sitä. Tuskin saavat semmoista summaa pankista ulos.

61

7030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikeus

      Siinä ryhmässä reilu 10000 jäsentä, kourallinen paskanjauhajia tekee itsensä naurunalaiseksi ja tuhoavat puolison ja lastensa maineen samalla. Saa ainakin nauraa kun nolaavat itsensä.

      • Kyllämääuskallan

        Ykskii vittu valloillaan köröttää autolla ja saatana kyttää kuin lehmä uutta konttia. Hui uijui uli uli.


    • Myöslukevaeikommentoiva

      Juuri tätä tarkoitin. Esim kukaan ei ole kenenkään nimiä maininnut niin tekevät sen itse. Heh.

      • Naurajay

        Etenkin tämä wannabe porvaris uusiosakki.


      • Räyhröyh
        Naurajay kirjoitti:

        Etenkin tämä wannabe porvaris uusiosakki.

        No on sakki siinä. Kulissia.


    • kusluistin

      Onkohan Meitä miten paljon,jotka eivät ole käyneet fb,ssä? En tiedä yhtään hyvää syytä,miksi pitäs.

      • Anonyymi

        Enemmän tulee instagramissa hengailtua.


    • eksvarkkila

      joo, käy vaan matkuksessa syömässä, taiat olla demari, muuta sinne saatanaan kuopioon, myy se ns, arvotalo demareille,. kyllä hyvä veli kaupat onnistuu, niin saat sit mussuttaa matkuksessa mollaten varkautelaisia.,

    • Löysäpipo
      • Daddy s Diner esimerkiksi on huippu.


      • GarvaHaddu

        Oli viime lauantaina kyllä niin sitkee naudan lehtipihvi että vieläkin leukapielet kramppaa. Oikesti oli aika surkea esitys - kaukana huipusta. Ihan tavallinenkin riittäisi.


    • JossitäJossitäkuopioon

      Onkohan missään muualla näin kajahtanutta väkeä. Näkyy olevan ihan hyvissä töissä olevia,jotka louskottaa menee... No kaikkea ei pysty ymmärtää eikä varmaan väliksikään. Sitten ollaan poliisia huutamassa,jos nuori näyttää sormea tai joku puuttuu epäkohtiin. Yrittääkö he rahan toivossa käräjille laittaa. Taitaa vaan jäädä valtion piikkiin saamiset. Nääs,kun moni on köyhä. Mutta elämä on monimuotoista ja meitä moneen junaan. Nii iin.

      • Viiruko

        Tiedän asiassa oikean laidan ,mutta eräät jaksaa vääntää ,että ei mennyt niin. No jatkakoot . Minun lähipiiri tietää oikeasti. Se riittää.


    • Suktam

      Mistä saat Matkuksesta hyvää ruokaa? Ikeasta? Otitko hodarit vai raaskitko ottaa juhlan kunniaksi oikein lihapullat?

    • Eemaritu

      Antaa jauhaa päivästä toiseen, puolustella ilmiselviä asioita. Tapahtunut on tapahtunut. Ei se muutu asiaa muuntamalla.

    • Eisinisilmä

      Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon. Silloin Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydämenne ja ajatuksenne, niin että pysytte Kristuksessa Jeesuksessa." (Fil. 4:6–7) Voitte yrittää mustamaalata,mutta Jumalan tuomio on kaikkein ylin. Mikään maailman tuomio ei ylitä ja tosi asiaa ei voi muuttaa valheeksi.

      • Eve9

        Näin on.


      • ymmärrystä

        Olen samaa mieltä,kiitos!


    • Hyvääiltaapäivää

      Hyvää ruokaa syöty. Nyt päiväunet. Sitten verkkokauppojen selailua.

    • Matkhush

      Köpelandia,mie oon maalta Matkuksessa.Tuulipuku kahisee Kuopiossa.Parrrkkipaikalllalla pikku pirut autoa oshoittaa shormella

    • Nukulaiturilla

      Tuskin kukaan toisten vaatteita mollaa ja etenkään sinun ulkomuodolla ole vara ketään arvostella...

      • Pitääköhermostua

        Ette tiiä keiden kans leikitte.


    • Nyrkkiesiin

      Suurin osa tässä kaupungissa on hulluja. Mitä nuista välittävää.

    • Enpuutumihinkään

      Pari sataa tyhmää ja enemmän viisaita. Omneksi olen saanut muille totuuden kerrottua. On se toki aikaa vievää. Mutta oikeassa olen. Kääntäkään asiaa vielä miten päin vaan. Jatkossa en puutu mihinkään. Ettäs tiedätte.

      • Äygäyfgf

        Huvittavaa meininkiä.


      • Naurattaakyl

        Niin on. Ei saatana :D


    • Suparikupari

      Tämä kaupungintalon vahtimestari höpöttää kaikki kaupungin salaiset asiat pitkin kaupunkia.Sit haukkuu muita

    • Sopiiyrittääsaunantakana

      Pellejä kaupunki täynnä. Onneksi osaan pitää ns reviirini.

    • Poismuuttaja
    • köhköh

      Kyllä ne herrat joutaa maksamaan 12000€ kulutettiin Epsanjassa.Viekää vaan Asikainen maksaa seinäntöhryt

      • Kilttipoikka

        Näin on,rahaa on, kun se suunnattaisiin oikein. . . MUTTA KURIA PENNUOÖLE, SE ON VÄÄRIN ,ETTÄ SAAVAT HEILUA KUIN HEOKLOPÄÄT. EI SAANUT MINUN LAPSUUDESSAA TEHÄ TUHOJA. MUHOKSELLE LÄHTÖ OLI USELLA.


    • Xxccöäöä

      Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä."

      Jeesus juutalaisille

    • DEMARINKULMA

      Jeesusko antoi Hedmanille jatkoajan työllisyyskoordinaattorin virkaan.Eikös ne kaupungin virat pidä laittaa julkiseen hakuun työmarkkinoille ,vai Rajamäkikö ne määrää.Varsinkin 2määräaukaista virkaa ei saa peräkkäin samalle henkilölle antaa.Kaupungissa on työttömiä pääasukojille jaetaan tukea ja oman puolueen paikallisjohtaja saa viran ilman paikan työn hakua.Korruptiota parhaimmillaan

    • Anonyymi

      Missä Matkuksessa on hyvää ruokaa?
      Oletko syömässä 0,50€/kpl hodaria, hihhh!

    • Anonyymi

      Missä Matkuksessa on hyvää ruokaa?
      Oletko syömässä 0,50€/kpl hodaria, hihhh!

    • Anonyymi

      "fb varkauden ilmoitustaulu",mikäse o,onko se josai vasepuukissa? ite en oo semmoseen sekkaantunu,käynnä.

    • Anonyymi

      Asiallinen aloitusaloitus. Itse elän Varkaudessa omaa elämää. En juurikaan ole tekemisissä ihmisten kanssa. Käyn liikkumassa ja sen sellasta. Tukitöissä olen ja vaikka kuka sanoisi miksikä pummiksi niin en minä siitä pahastu enkä välitä. Mielestäni jokaisen tulee saada elää ja olla sellaisena kuin on. Päihteitä en käytä. En ymmärrä mitä iloa jotkut saa toisten haukkumisesta tai kyttäämisestä. Olen itse tyytyväinen elämääni . Illat menee tv.n ääressä ja kokkailen itse ruokani. Lisäksi ristikoita tykkään täytellä. Netissä jonkun verran häärään,mutta vain asiallisia juttuja. Mukavaa keskiviikkoa kaikille. Kirjoitellaan hyväntuulisia asioita ja ollaan kiitollisia siitä mitä itsekullakin on.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.

        Itsellä seurustelusuhde Kuopiossa ja ajan myötä,jos näyttää kestävältä suhteelta niin muutto sinne. Mutta tuo vajaa 70km sujuu autollakin viikonloppuisin. Muutenkin tulee vietettyä vapaa-ajat muissa kaupungeissa. Mutta samanlaisia erilaisia ihmiset ovat joka paikassa. Esim stadissa on köyhiä ja huonosti pukeutuvia paljon. Eikä stadi ole onnela.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä seurustelusuhde Kuopiossa ja ajan myötä,jos näyttää kestävältä suhteelta niin muutto sinne. Mutta tuo vajaa 70km sujuu autollakin viikonloppuisin. Muutenkin tulee vietettyä vapaa-ajat muissa kaupungeissa. Mutta samanlaisia erilaisia ihmiset ovat joka paikassa. Esim stadissa on köyhiä ja huonosti pukeutuvia paljon. Eikä stadi ole onnela.

        Valehtelet. Sulla mitään suhdetta ole kuin äitiis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet. Sulla mitään suhdetta ole kuin äitiis.

        Pidähän kiljupelle pienempää ääntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidähän kiljupelle pienempää ääntä

        Seuraavan kerran tutkt roskia ja naama ikkunassa otetaan sinusta kuva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet. Sulla mitään suhdetta ole kuin äitiis.

        Kyllä minulla vaan on. Keneksi luulit.


    • Anonyymi

      Kuopiossa on kyllä paremmat mahdollisuudet esim töihin,mutta HELSINKI ON PARAS.

      • Anonyymi

        Minö en löhde Helsginkiin kun saan siellö aina turpaan ,ku nsiellö eivöt kuuntele minun viisaita ajatuksia ja äitö ei anna sitöpaisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minö en löhde Helsginkiin kun saan siellö aina turpaan ,ku nsiellö eivöt kuuntele minun viisaita ajatuksia ja äitö ei anna sitöpaisti.

        Moi moi molo, että oot nolo 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi moi molo, että oot nolo 🤣

        Nappii ja kiljupellet naputtaa kun rapula päätä koputtaa. Juodaan kepua ja päivät ketarat ojossa lepua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nappii ja kiljupellet naputtaa kun rapula päätä koputtaa. Juodaan kepua ja päivät ketarat ojossa lepua

        Sossusta ja äitiltä rahhoo, kalja sitten täyttää mahhoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossusta ja äitiltä rahhoo, kalja sitten täyttää mahhoo.

        Suurperheet ovat todellisia sosiaalietuuksien kuluttajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossusta ja äitiltä rahhoo, kalja sitten täyttää mahhoo.

        Jötätkö tämän asunto nro 18rauhaan vai haluatko selvittää poliisin ja isännöitsijän kanssa. Nimittäin kärsivällisyydellä on raja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jötätkö tämän asunto nro 18rauhaan vai haluatko selvittää poliisin ja isännöitsijän kanssa. Nimittäin kärsivällisyydellä on raja

        Mikäs asunto tämä 18 on? Lopetatko tämän lätinän niin minäkin lopetan? Miten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs asunto tämä 18 on? Lopetatko tämän lätinän niin minäkin lopetan? Miten on?

        Sinun lätinäsi loppuu täällä
        Bannataan pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurperheet ovat todellisia sosiaalietuuksien kuluttajia.

        Mitäpä se sulle kuuluu. Saat osasi itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun lätinäsi loppuu täällä
        Bannataan pois

        Luulekko olevas äitin poika kovaksi jätkä villalankasgitan kanssa, kaljapullojen saartamana? Jatketaan sitten, tätähän sinä pyysit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulekko olevas äitin poika kovaksi jätkä villalankasgitan kanssa, kaljapullojen saartamana? Jatketaan sitten, tätähän sinä pyysit.

        Eio kitarassa mitään lankoja ja olutta en juo. Kovempi kun sinä vaikka ikuisuuden täällä auot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eio kitarassa mitään lankoja ja olutta en juo. Kovempi kun sinä vaikka ikuisuuden täällä auot

        Ei oo kieliä ollenkaan ja viina ja kiljuäijä, uusia juttuja löytyy. Onko sossupäivä tänään tai huomenna, osaa varautua vastaamaan länkytykseen? Mites eläke äitilles ja sinulle, millon tulee, niin alakaa juominen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kieliä ollenkaan ja viina ja kiljuäijä, uusia juttuja löytyy. Onko sossupäivä tänään tai huomenna, osaa varautua vastaamaan länkytykseen? Mites eläke äitilles ja sinulle, millon tulee, niin alakaa juominen?

        Kyseinen fb- sivusto luo hyvän palvelukanavan juuri näille "ihmisille" joilla ei ole aikomustakaan hoitaa mitään velvotteitaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kieliä ollenkaan ja viina ja kiljuäijä, uusia juttuja löytyy. Onko sossupäivä tänään tai huomenna, osaa varautua vastaamaan länkytykseen? Mites eläke äitilles ja sinulle, millon tulee, niin alakaa juominen?

        Mikäs päivä tällä paska pariskunnalla? Suuntavaisto hukassa vai? Juokaa muualla
        Alatte ikkunan alla vittulemaan
        Kiittäkää onnea ne etten juo. Muuten ois ablulanssi vieraillut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs päivä tällä paska pariskunnalla? Suuntavaisto hukassa vai? Juokaa muualla
        Alatte ikkunan alla vittulemaan
        Kiittäkää onnea ne etten juo. Muuten ois ablulanssi vieraillut

        Fb Varkauden ilmoitustaulu melkein suljettiin . Fbookin toimesta. Muutaman älykääpiön takia.
        Kuvastaa hyvin Varkaiden ilmapiiriä ja älyn tasoa


    • Anonyymi

      siten laittaa miettimään kun kysyuin sitten nekkarin sitlä tolvaselta
      että mistä kohtelu tälläinen
      niin se sanoi että oot heitelly täällä kenkäpussia

      mutta minä en ole
      mikä on kenkäpussi msiis minulle vaaan muovipussi
      kauppakassi minulle vaan muosipushii ja kumikashii
      mutta ei kumikassia

    • Anonyymi

      voisin sanoa itseäni hyvin köyhäksi henkisesti
      ja muutoinkin
      kun anne sano sitten syyksi siellä nekkarissa kun olen nyt 9 vuotta miettinyyt MUTTA MIKÄ ON KENKÄPUSSI?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4776
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3404
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3192
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3037
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2965
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2836
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2717
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2518
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      53
      2296
    10. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2296
    Aihe