Näkyykö rakkausasioissa muutoksia tulevaisuudessa?Olen mielessäni valmis muutokseen ja eroamaan pitkästä suhteesta.Entä näkyykö jotain ihan uutta työuralleni?Ihan uudet kuviot?
Tanjuliini , shamaanitar taikka joku hyvä kiitos
7
157
Vastaukset
Uusilife
Hei! Sulle kylllä nousee uusia tehtäviä, ne suorastaan kutsuu sinua. Eli on tullut aika luottaa omiin tunteisiin, voimiin, kykyihin. Nyt on hyvä hetki toteuttaa se, mitä olet mielessäsi suunnitellut. Parisuhde ja työura tulee muuttumaan, eli uudet tilanteet ja kuviot kutsuu. Älä enää epäröi. Sulla on suojelus ylläsi, jonka avulla voit tehdä tarpeelliset siirrot elämässäsi.
Hyvää syksyn jatkoa, Taika- Uusilife
Hei Taika!Näetkö onko tuleva suhde ulkomaalaisen kanssa tai ulkomaalaissyntyisen Suomalaisen kanssa vai normi Suomalainen. Entä onko uusi ura parannusta tai terveysala?Vähän on epäselvät kuviot vielä...T.Uusilife
Uusilife
Ensin täytyy heittää vanha pois, ennenkuin pääset etenemään elämässä eteenpäin. Kiirettä ei ole. Kaikki aikanaan. Tuleva parisuhde on kyllä ihan normi Suomalainen. Itselläsi on jo aavistus tulevasta, nyt vaan kysytään rohkeutta tarttua asioihin ja niiden hoitamiseen. Enää et anna koetella itseäsi, vaan alat toimia napakasti ja määrätietoisesti.
Työkuvioihin nousee hoitavat kädet, eli hoitoalaan se kyllä vahvasti viittaa. Todennäköisesti lähdet ensin " opintielle " ja sitä kautta pääset uusille työurille. Kuviot alkaa kyllä selkiintymään, mutta se vaatii nyt sinulta asioiden kasaamista ja pysyviä päätöksiä tehdä juuri niin kuin olit mielessäsi suunnitellut.
Rohkeutta Elämääsi, Taika- Uusilife
Hei Taika!Kiitos vastauksestasi💓Aavistukseni hoitoalaan on siis oikea.Voisitko katsoa vielä katsoa tarkistusta tuohon parisuhteeseen.Minulla in siihen aavistuksia, mutta näetkö sen onko tuo mies täältä päin missä nyt asun saaristossa vai kauempana kuten pääkaupunki seutu.Tuleeko muutosta asuinpaikassa siis myös?Kiiitos jos jaksat tähän vastata vielä.Olisi tosi tärkeä tähän saada vahvisusta.Hyvää syksyn jatkoa sinulle!
T.Uusilife - Uusilife
Hei Taika!
Otin yhteyttä tähän mieheen' koska sanoit aavistavani kuka tuleva mieheni on.Juteltiin eilen netissä.Tunnen tosi vahvasti häntä vastaan tunteita.Tunteeko hän.minua kohtaan myös tuneita?Hän on sinkku mies ja kahden lapsen osa aika isä.Nyt hän tarvisee lohdutusta.Asia tuntuu niin oikealta.Onko hän minulle se oikea vaiko onko turha häntä odottaa? Kiitos jos viitsisit vastata=)T.Uusilife
- memer
Oho-olet saanut enemmän kuin yhden vastauksen ja lisää ahnehditaan vaan,,,olisist tyytyväinen että joku edes vaivautui vastaamaan ylipäätään täällä,sais jo puolestani lopettaa koko sivuston koska kysyjät eivät saa n ykyisin vastauksia. Joo näkijät ovat kiertävällä radalla ,loistaa poissa oloillaan,tilalle tulleet kiusaajat.
- Dipleyn
kirkkoherran avustaja.
Kyllä. Kyllä. Ei. Ei. Ei. Ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381931 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1791915
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91331- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741274RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601260Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157