140 € farkut
50 € T-paidan
500 € välikausitakin
Ostaisitko..........
27
476
Vastaukset
- NoEnTodellakaan
Ei jeeeeeeeesuuus! EN!
Kai mulla nyt tärkeämpääkin käyttöä
700 eurolla on kuin vaatteet jotka muodissa muutaman kuukauden ja kuluu ja hajoaa päivittäises käytössä vajaassa vuodessa tai lihoessa menee pieneksi.
Mieluummin ostan jotain huonekalua tai kodinkonetta 700 eurolla.
Sillä saa jo sänkyä, pöytää, kirjahyllyä, telkkaria, pesukonetta, tietokonetta jne.
Just ostin 50 eurolla 6 paitaa joiden hinnat oli 5-10 euroa. Paidat oli peruskäyttöön ja tarkoitettu myös sellaisiksi joita voi työssä käyttää. Värit valittu työn väärikoodi vaatimuksien mukaan jotta ne soveltuu monikäyttöön - Kielokukkanen
En liian kalliit. Mun esim talvitakki maksoi 129e sekin oli mun mielestä ihan tarpeeksi kallis. Saahan sitä järkeäkin käyttää.
- Khyyl
Köyhällä ei oo varaa halpaan. Ihmisten pitäisi myös miettiä ympäristöä ja hankkia vaatteita jotka kestävät aikaa ja kulutusta.
- Vanhempi_nainen___
Riippuu vähän ,minkälaisista vaatteista kyse.aikoinaan minun nahkahousut maksoi n.600 markkaa.
- neljätonnia
700 e on noin 4200 mk
- Riittämiin
neljätonnia kirjoitti:
700 e on noin 4200 mk
Ei enää 3500mk sulanut 90 senttiä.
- RepikääsiitäVPN
Hyvii provoja.
EN USKONTOON SUOSTU. OLEN USKONNOTON VAIKKA TULISITTA ASEELLA UHKAAN!!
EI MUA VOI LAHJOA KIRISTÄÄ. ANKEUTTAA VOI MUTTA OON ANKEUTUNU 20-VUOTTA. - Ihmisoikeustuomioistuin
Suomessa on uskonvapauslaki. Myös käänteinen.
Käytän sitä ja olen USKONNOTON.
Olen ihmisoikeuspuolustaja ja kantaani en muuta.
Jos kääntyisin uskonnolliseksi tämä maa muuttuu Pakkouskonto maaksi.
Uskonvapaus on tärkeä. - vanhoissakuljettava
Jos ois varaa, ostaisin. Nyt ei ole.
- Hyvätkauppa
Ostaisit aidon dimangin nyt ale 1500e
- Buzzkill
Niiden pitää olla mun omasta mielestä hengensalpaavan hienot ja pitkäikäiset. Silloin olisin valmis maksamaan niin paljon. Muuten ei. Käsittelen joskus vaatteitani huolimattomasti. Käsittelen oikeastaan koko elämääni huolimattomasti. Olen kävelevä idiootti(&katastrofi) joka onneksi osaa edes kävellä... liiotellusti sanottuna. Kävelemisessäkin vaikeuksia joskus. 😐
En ansaitse ja tarvitse kalliita vaatteita. - vaate.mietelmää
En ostaisi viidenkympin t-paitaa. T-paita on minusta vähän kuin työvaate erilaisissa hommissa. Muunlaiset paidat (paitsi flanellipaita) saa maksaa enemmän. Farkut ok hinta. Välikausitakin hinta riippuu materiaalista ja mallista. Mistään muotiluomuksesta en noin paljon maksisi kun sitä voi käyttää vaan 1-2 välikautta.
- Heihellurei
Osta hevonen toisen saat ilmaiseksi.
- PerälänElli
Täälpäin just kerätään sen ekan syöttämäs (ja myymäs) jäänteitä pitkin Suomea. Aika monta grilliä tuleeki syynättyä, edustuspuolesta puhumattakaan.
Sittepä on mulla ainakin varaa, mitä ikinä haluankaan. ;)
- 170pitkäLäski
Ostin olutta, sipsejä ja käyn saunassa pesemässä nysäni.
Ei haittaa vaikka onki nysä. Saapi yksin rauhassa katella vaikka netflixia. - nojos
ne kestää vähintään sen kolme vuotta. Käytän aina samaa talvitakkiakin kolme vuotta. Ne ostaa joilla rahaa mällätä.
- Anonyymi
Kirpparilta ennemmin vaikka ois rahaa!
- shakööörs
Jotkut ei osta kirpputorilta mitään koska pelkää että kun ne käytettyjä vaatteita niin niistä tulee kirppuja!
Onkohan ne muikkelit ajatelleet kertaakaan että vaatteet joita he uutena ostaa ovat olleet 10 000 ihmisten sovituksessa kaupassa ja niitä ei ole pesty. Niissä siis on jäämiä sovittajien iholta. - NoEnTodellakaan
shakööörs kirjoitti:
Jotkut ei osta kirpputorilta mitään koska pelkää että kun ne käytettyjä vaatteita niin niistä tulee kirppuja!
Onkohan ne muikkelit ajatelleet kertaakaan että vaatteet joita he uutena ostaa ovat olleet 10 000 ihmisten sovituksessa kaupassa ja niitä ei ole pesty. Niissä siis on jäämiä sovittajien iholta.Joskus mietin kun teen aika paljon netin kautta vaateostoksia että millainen myös verkko-ostamista tarjoavien vaatekauppojen käytäntö noissa asioissa on.
Onko siellä joku varasto josta he lähettää tilaajalle tilatun vaatteen ja jos tilaaja palauttaa sen 14 vrk:n kuluessa se vaatekappale saattaa päätyä vaikka firman vaatekaupan naulakkoon, jossa sitä sovittaa monet ihmiset ennen kuin se päätyy ostetuksi.
Jos näin käy joku verkkokaupasta tilannut saattaa käyttää vaatetta kotona muutaman päivän ja palauttaa vasta sitten joten se saattaa olla ”käytetty ” mutta pesemätön.
Asiakas ostaa sen kuvitellen että ostaa uuden, puhtaan käyttämättömän mutta totuus on toinen
Itse suosin kans kirpputorejakin. Niistä saa halpaa hyväkuntoista tavaraa. On paljon ihmisiä jotka esim. Ostaa verkkokaupasta tavaraa. Ei sovikaan tai käytäkään sitä mutta ei viitsi palauttaa kun siinä on oma työnsä. Sitten se jää kaapinpohjalle käyttämättömänä ja lopulta päätyy kirpputorille myyntiin. Paljon näkee just sen näköstä tavaraa kirppiksillä. Virheostoksia joita ei koskaan ole käytetty.
- JotainTasoaSentään
En ikipäivänä suostu noin halvoissa ryysyissä liikkumaan.
- TommyHilfiger
Olen ostanut paljon kalliimpiakin. Armanin farkut maksavat lähes 200 e.
Kukin ostaa sitä mitä silmään sopii ja kukkaro antaa myöden.
Turha sitä täällä on provota. Säästäisin noi rahat :D
- Tahvo53
No farkut ja t-paita nyt on ihan normihintaisia, tuo takki on vähän turhan tyyris paitsi jos on jollain tavalla erityisen siisti.
T-paitoina hankin Makian paitoja, maksavat vähän enemmän mutta pitävät muotonsa pesussa kun taas halpispaidat eivät. Pukeudun mielellään vaatteisiin jotka ovat siistejä ja pysyvät sellaisina käytöstä huolimatta. - JaaroNeminnen
Halvin paikka ostaa on Aliexpress eli suoraan Kiinasta. Yleensä sieltä saa sitä mitä tilaa kunhan valitsee myyjän, jolla on referenssit kunnossa, mutta myös negatiivisia ylläreitä voi tulla. Jos koko on väärä, mitään ei voi kyllä palauttaa. Löydät myös hyvän tarjouskoodin https://promocodius.com/fi/alennuskoodi/bubbleroom ja ostaa 10 prosenttia halvempaa. Kannattaa muuten huomioida minkä alueen kokomitoitettuja vaatteita myydään, aasialaiset vaatekoot ovat selvästi eurooppalaisia pienempiä.
- elienpäostaisi
Eipä meikäläisen tuloilla tuommoisiin olisi varaa.
- N.K
Tottakai ostan ja tulossa lisää, laatukamat on täynnä laatua, ei hajoa heti kättelyssä pölyksi, on kallis kyllä, mutta kyllä ostan kunnon T-paidan Adidaksesta, mikä maksaa 50-60€, kun Tokmanni T-paita mikä maksaa 9.90€ ja eka pesu jälkeen voi jättää hyvästit.
- eioovaraatommosee
Nii en ostais. Kaikista noista pitäisi vähintään kaks kolmasosaa tiputtaa hinnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151449- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41088Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171076Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.61852- 32840
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37778Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45770