Leikattu 3v kissa on levoton ja esittää kiimaista kerjätäkseen huomiota. Menee kohta hetmot tuohon että kissä huutaa läpi yöt jä päivät eikä edes lelut tai ruoka kiinnosta. Lääkärissä käytin ja sanoivat että kaikki on kunnossa, mutta kotiin palattua käytös on jatkunut jo toista viikkoa.
Kissan huomionhakuinen käytös
3
157
Vastaukset
- hehhehh
no mihin ne hormoonit heti haihtuu.sit vahana ei tietookaa!!hehheh.
- SOOLO
Kissa voi kuulemma olla kiimassa useita kertoja vuodessa. Seinänaapurinani asustaa narttukissa ja omani on uroskiissa, joka kyttää aina ovella karatakseen tämän naapurin kissan luo.
On muuten aivan ihastuttava naapurin kissa, kohta 18 vuotta, on vapaana ulkona pihallamme. Omistajalla on varuilta aina taskussaan herkkupaloja koiralleni Touhollle.
ON MUUUTEN TOSI IHANA NAAPURI, RUOKKII LINTUJA JA ORAVIA,on todellinen eläinystävä. En ole koskaan nähnyt yhtäkään hiirtä tai rottaa, joita väitetään tulevan, jos luonnoneläimiä ruokkiii. Isännöitsijänn toimesta tuli taloyhtiömme ala-aulaan lappu, jossa kiellettiin lintujen ja oravien ruokinta. Onneksi naapurini ei välittänyt siitä, van jatkoi ruokkimista. Minä repäisin sen seinästä roskikseen ja soitin isännöitsijälle.Kuinka on mahdolllista, että sydämestään todella sympaattiselta eläkeläispapalta viedään pois se ilo, mitä hän saa ruokkiessaan näitä eläiimiä- - onniinsuru
niin sanoppa se.ku ihminen luulee et se hallitsee luontoo maata metsää ym.järviä?ihminen on ainut eläinlaji joka tuhoaa toimillaan elämisellään tään planetan???oon niin vanhaks eläny ku nään tään jo lapsesta vanhuuteeni miten me ollaan näin hirveen RÖYHKEITÄ ajattelemattomia?!mitä me jälkipolville ME jätettiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932